Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Антонкова, Марія$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Антонкова, Марія.
    Інтегрований день у 2 класі [Текст] : (літературне читання, математика, природознавство, образотворче мистецтво) / Марія Антонкова // Початкова школа. - 2019. - № 4. - С. 31-36.
Рубрики: Педагогіка--Інтегроване навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- літературне читання -- математика -- природознавство -- образотворче мистецтво -- весна -- одиниці вимірювання часу -- тварини навесні -- пейзажна композиція -- Костецький А. "Не хочу" -- початкова школа -- 2 клас
Анотація: У статті подано план-конспект тематичного інтегрованого дня за темою "Знов починається весна, знов починаються дива" для учнів 2 класу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Антонкова, Марія.
    Тематичний день у 2 класі [Текст] / Марія Антонкова // Початкова школа. - 2020. - № 2. - С. 27-34.
Рубрики: Українська мова--Інтегроване навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- тематичний день -- українська мова -- читання -- Я досліджую світ, курс -- подорож до Карпат -- охорона природи -- весна -- екологічна культура -- відпочинок на природі -- безпека на відпочинку -- початкова школа -- 2 клас
Анотація: У статті представлено розробку проведення інтегрованого відкритого тематичного дня за темою "Краса природи - справжнє диво: все неповторне, все живе", мета якого - створити умови для здобуття учнями знань про творчість В. Сухомлинського, допомогти усвідомити зміст його твору "Хлопчик і Дзвіночок Конвалії", для формування в дітей уміння складати розповідь, використовуючи вивчені частини мови, знань про взаємозв'язки у природі навесні; сприяти розвитку зв'язного мовлення учнів, навичок визначати головну думку твору, збагаченню словникового запасу; стимулювати мислення дітей, допитливість, пізнавальний інтерес та екологічну культуру, бажання учнів піклуватися про власне здоров'я, бачити, відчувати красу природи, неповторність і багатство української мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Антонкова, Марія.
    Урок-квест з природознавства "Знай, люби, оберігай" у 4 класі [Текст] / Марія Антонкова // Початкова школа. - 2020. - № 10. - С. 26-30.
Рубрики: Природознавство--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок природознавства -- урок-квест -- квест-змагання -- використання і охорона природних багатств -- екологічна культура -- початкова школа


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)