Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Беженар, І. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Беженар
, І. М.
Організаційно-економічні засади розвитку вівчарства в Україні: історичний ракурс [Текст] / І. М.
Беженар
> // Економіка АПК. - 2011. -
№ 9
. - С. 65-70. - Бібліогр. в прим.
ББК
46.6
Рубрики:
Тваринництво--Вівчарство--Україна
Економіка України--Історія, ХХ ст.
Кл.слова (ненормовані):
Випасання овець
--
Заготівля вовни
--
Продуктивність худоби
Анотація:
Узагальнено історичні етапи розвитку галузі вівчарства в Україні та організаційно-правові засади, характерні для кожного періоду. Охарактеризовано механізми, які застосовуються при відродженні галузі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Беженар
, І. М.
Формування продовольчих брендів на основі регіональних продуктів [Текст] / І. М.
Беженар
> // Вісник аграрної науки. - 2013. -
№ 11
. - С. 66-68. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
65.306.7
Рубрики:
Продукти харчування--Регіональний продукт--Бринза
Анотація:
Мета досліджень - здійснити економічну оцінку та окреслити перспективи формування регіональних продуктів в Україні на прикладі продукції вівчарства.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Беженар
, І. М.
Географічна ідентифікація продукції як чинник її конкурентоспроможності [Текст] / І. М.
Беженар
, Л. М. Малік> // Економіка АПК. - 2015. -
№ 12
. - С. 87-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Економіка АПК--Інтеграція в світовий аграрний ринок
Сільськогосподарська продукція--Правове регулювання
Інтелектуальна власність--Об'єкти
Кл.слова (ненормовані):
Географічні назви
--
Товарний знак
--
Геогафічне зазначення
--
Регіональне походження
Анотація:
На основі дослідження національного порядку захисту прав на географічне зазначення виокремлено його сильні та слабкі сторони, виявлено незбалансованість законодавства України й ЄС.
Дод.точки доступу:
Малік, Л. М.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Вітвіцький, В. В.
Теоретичні аспекти визначення продуктивності аграрних підприємств [Текст] / В. В. Вітвіцький, І. М.
Беженар
> // Економіка АПК. - 2016. -
№ 7
. - С. 26-35 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Аграрна економіка--Продуктивність праці
Кл.слова (ненормовані):
сільське господарство
Анотація:
Мета статті - визначення економічного змісту продуктивності, в якій враховується динамічна сукупність властивостей праці і зв'язків між ними, а також спроба розмежувати економічний зміст процесу праці та її продуктивності в ретроспективі крізь призму трансформації поглядів на економічну категорію продуктивності.
Дод.точки доступу:
Беженар
, І. М.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Козак, О. А.
Формування брендів регіональних продуктів як спосіб популяризації України на міжнародному ринку [Текст] / О. А. Козак> // Економіка АПК. - 2017. -
№ 6
. - С. 53-59 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Аграрний ринок--Маркетингова діяльність--Україна--Європейський Союз (ЄС)
Кл.слова (ненормовані):
бренд
--
інтелектуальна власність
--
євроінтеграція
Анотація:
Мета статті - проаналізувати поняття брендів загалом та брендів регіональних продуктів зокрема, визначити напрями формування регіональних брендів як способу популяризації України на міжнародному ринку. Наукова новизна полягає в розробці теоретичних основ і практичних рекомендацій щодо питань формування регіональних брендів як способу популяризації України на міжнародному ринку в контексті підписання Угоди про асоціацію Україна-ЄС.
Дод.точки доступу:
Беженар
, І. М.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Беженар
, І. М.
Інтеграційний аспект розвитку суб’єктів господарювання в сільському господарстві України [Текст] / І. М.
Беженар
, Л. М. Малік, А. А. Швець> // Економіка АПК. - 2020. -
№ 10
. - С. 38-48 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Сільське господарство--Організаційно-правова форма
Кл.слова (ненормовані):
суб’єкт господарювання
--
сільське господарство
--
організаційно-правова форма
--
сільськогосподарська продукція
--
сімейна ферма
--
особисті селянські господарства
Анотація:
Мета статті - визначити напрями інтеграційних процесів у розвитку підприємницької діяльності в аграрному секторі економіки. Оцінено стан підприємницьких структур аграрного сектору економіки України та окреслено перспективи й переваги розвитку інтеграційних формувань і кооперації в сталому розвитку сільських територій.
Дод.точки доступу:
Малік, Л. М.; Швець, А. А.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Скиба, Г. І.
Впровадження інформаційних систем обліку [Текст] / Г. І. Скиба, О. В. Цімошинська, І. М.
Беженар
> // Економіка АПК. - 2020. -
№ 11
. - С. 74-79 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Інформаційні системи--Управлінські рішення--Підприємства
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні системи обліку
--
інформаційні потоки
--
інформаційна платформа
--
управлінський облік
--
інформаційне забезепечення
--
база даних
Анотація:
Мета статті - визначити інформаційні системи обліку як елемент управління інформаційними ресурсами підприємства, порівняти критерії інформаційного наповнення регламентованої (фінансової) та управлінської звітності для формування інформаційного ресурсу підприємства. Обгрунтовано необхідність запровадження інформаційних систем обліку на підприємстві з передбаченням ряду методичних заходів щодо поділу інформації залежно від її дискретності. Також виявлено необхідність передбачення ряду організаційних шляхів із запровадженням платформ.
Дод.точки доступу:
Цімошинська, О. В.;
Беженар
, І. М.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)