Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Божок, Анастасія$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Ейтутіс, Георгій
.
Проблеми розвитку та заходи щодо оптимізації діяльності залізничної медицини [Текст] / Георгій Ейтутіс, Юрій Ейтутіс,
Анастасія
Божок
> // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2020. -
№ 2
. - С. 60-69 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 68-69
УДК
61:625.1
Рубрики:
Медицина--Залізничний транспорт--Україна
Кл.слова (ненормовані):
охорна здоров'я
--
відомчі лікарні
--
медичні послуги
--
система страхування
--
автономізація лікарень
Дод.точки доступу:
Ейтутіс, Юрій;
Божок
,
Анастасія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Божок
,
Анастасія
.
Тенденції цифрового маркетингу : інструменти залучення споживачів [Текст] /
Анастасія
Божок
> // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2021. -
№ 1
. - С. 27-32 : рис. - Бібліогр.: с. 31-32
УДК
339.138
Рубрики:
Цифровий маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові інструменти
--
споживач
--
бренд
Анотація:
У статті досліджено тенденції цифрового маркетингу та онлайн-маркетингові інструменти. Розглянуто маркетингові канали взаємодії між продавцями та покупцями. Визначено, яких цілей має досягти вебсайт компанії та коли варто інвестувати в пошукові системи. У результаті визначені переваги та труднощі, які можуть виникнути в інтернет-продавця в результаті використання онлайн-маркетингових каналів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)