Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бучинська, Олена$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Бучинська, Олена.
    Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку [Текст] / Олена Бучинська // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 3. - С. 5-12
Рубрики: Реклама--Ринок--Перспективи розвитку
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- масова інформація -- бізнес-симбіоз -- контент -- кіберпонеділки
Анотація: Авторка статті вважає, що ефективність реклами зовсім не обов'язково вимірюється в обсягах продажів. Вона повинна мати якісний інтелектуальний контент, спрямований на одну з наступних сфер емоційного життя людини: пригоди на продаж; духовна близькість, дружба та любов, турбота та бажання турбуватись про когось; пошуки себе; душевний спокій; формування та прояв власних інтересів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Бучинська, Олена.
    Гендерні образи сучасної реклами [Текст] / Олена Бучинська // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 4. - С. 37-41 : фот.
Рубрики: Реклама--Гендерний аспект--Маркетингові комунікації
Кл.слова (ненормовані):
рекламний контент -- сексуальні символи -- світові бренди -- гендерні стереотипи
Анотація: У сучасному суспільстві реклама стала суттєвою частиною соціалізації молоді, вона відіграє значну роль у формуванні суспільної думки, оцінок людей та подій, задаючи стандарти життя та свідомості. Авторка статті вважає, що сучасна реклама здатна формувати та підтримувати гендерні стереотипи у масовій свідомості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Бучинська, Олена.
    Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі [Текст] / Олена Бучинська // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 5. - С. 47-64 : фот.
Рубрики: Маркетинг--Реклама
Кл.слова (ненормовані):
ринковий асортимент -- комунікація бренду -- збут реклами -- ґендерна рівність -- образ жінки в рекламі -- образ чоловіка в рекламі
Анотація: Бренд не просто дозволяє споживачеві ідентифікувати товар або послугу, а й часто стає найдорожчим активом компанії. Якщо на початку історії ринковий асортимент складався із товарів, які мали назву ідентичну до назви продукту, тим самим не створюючи психологічного та емоційного зв'язку із споживачем, то сучасні бренди продають мрії, статус, щастя. Усі комунікації бренду, у тому числі реклама, не лише інформують споживача про які-небудь властивості товару, а залучають до того стилю життя, якому найбільшою мірою відповідає чітко вибудований бренд (зростає іміджева складова в рекламі).


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Бучинська, Олена.
    Чорна п'ятниця: міф чи реальність [Текст] / Олена Бучинська // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 5. - С. 34-42 : фот.
Рубрики: Маркетингові технології--Комунікації--Реклама
Кл.слова (ненормовані):
роздрібна торгівля -- торгова мережа -- онлайн-опитування -- риелтори
Анотація: Існує багато версій появи традиції "чорної п'ятниці", більшість з яких виглядає занадто фантастично. Авторка статті розповідає про різні версії даної традиції, про міфи та реальності розпродаж.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Лилик, Ірина.
    2019: звіт про діяльність індустріального ґендерного комітету з реклами [Текст] / Ірина Лилик, Олена Бучинська // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 6. - С. 52-58 : рис.
Рубрики: Реклама--Ґендерна політика
Кл.слова (ненормовані):
соціальна політика -- рекламний контент -- дискримінація
Анотація: 2019 рік виявився дійсно насиченим для Індустріального Ґендерного Комітету з Реклами: було проведено декілька десятків тренінгів та семінарів в різних регіонах України, розглянуто декілька сотен скарг на дискримінаційну за ознакою статі рекламу, поновлено роботу у напрямку внесення змін до Закону України "Про рекламу", розпочато ефективну взаємодію із представниками адміністративних судів України.


Дод.точки доступу:
Бучинська, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Бучинська, Олена.
    Як маркетинг заробляє на коронавірусу [Текст] / Олена Бучинська // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 1. - С. 45-54 : фот.
Рубрики: Маркетингові технології
   Безпека життєдіяльності--Захист життя та здоров`я

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий захід -- інноваційна захисна маска -- товарна пропозиція
Анотація: Фраза "Криза - час можливостей" давно сприймається суспільством як безперечний факт. Історично доведено, що саме в періоди депресій минулих років виникли найпотужніші всесвітньовідомі компанії. Найголовніше тут - правильно скористатися нагодою та не впустити свій шанс.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)