Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гринько, Т. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Гринько, Т. В.
    Анализ подходов к оценке потребности во внедрении инноваций на промшленных предприятиях [Текст] / Т. В. Гринько // Економіка та держава. - 2011. - № 3. - С. 37-39. - Библиогр. с. 39 (9 наим.)
Рубрики: Промислові підприємства--Інновації
Анотація: В статье рассмотрены показатели, характеризующие потребность во внедрении инноваций на предприятиях, разработан подход к определению потребности предприятий во внедрении инноваций, основанный на сопоставлении характеристик процессов и продукции исследуемого предприятия с аналогичными характеристиками конкурентов.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Гринько, Т. В.
    Особливості сучасних інноваційних процесів підприємств сфери послуг [Текст] / Т. В. Гринько // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 106-109. - Бібліогр.: с. 108-109
Рубрики: Сфера послуг--Інноваційна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
інновації -- інноваційний розвиток підприємства -- фактори інноваційного розвитку -- сектор послуг -- інноваційні процеси

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Гринько, Т. В.
    Удосконалення управління підприємствами туристичної сфери [Текст] / Т. В. Гринько // Економіка. Фінанси. Право. - 2013. - № 5. - С. 13-15. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.9(4Укр)49
Рубрики: Туризм--Подорожі--Туристична індустрія--Україна
Кл.слова (ненормовані):
підприємство туристичної сфери, методи управління, функції управління, принципи
Анотація: Стаття присвячена визначенню основних функцій та методів управління, властивих підприємствам туристичної сфери. В статті обгрунтована необхідність дослідження інормаційних потоків в системі управління підприємствами туристичної сфери, що впливають на взаємозв’язки даних підприємств з клієнтами та підприємствами-партнерами при створенні та реалізації туристичних індустрій.


Знайти схожі

4.


    Гринько, Т. В.
    Франчайзинг як інструмент формування організаційної культури туристичних підприємств [Текст] / Т. В. Гринько, О. П. Крупський // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 1. - С. 145-154 : табл., рис. - Бібліогр.: 36 назв
ББК 65.43
Рубрики: Економіка туризму--Організаційна культура туристичних підприємств--Франчайзинг


Дод.точки доступу:
Крупський, О. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)