Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Губар, О. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Губар
, О. М.
Діагностичний інструментарій визначення рівня розумового розвитку дитини 1-го року навчання в школі [Текст] : із досвіду роботи / О. М.
Губар
, К. В. Самолюк> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. -
№ 12
. - С. 22-29. - Далі буде
УДК
37.091.21
Рубрики:
Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
ігрові ситуації
Дод.точки доступу:
Самолюк, К.В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Губар
, О. М.
Діагностичний інструментарій визначення рівня розумового розвитку дитини 1-го року навчання в школі [Текст] / О. М.
Губар
, К. В. Самолюк> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2019. -
N 1
. - С. 24-31. - Бібліогр.: с. 31
УДК
373-056.2/.3
Рубрики:
Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація:
Зразки занять на другий діагностичний тиждень з розвитку мовлення, письма, рухів та орієнтиру в просторі; заняття з лічби, читання, конструювання, аплікації, самообслуговування, малювання. Усі заняття мають комбінований характер. Під час побудови таких уроків необхідно враховувати несформованість потреб та вмінь дитини вступати в емоційний контакт та співпрацю з дорослим. Ураховуючи цю особливість, доцільно починати знайомство з дитиною із занять, що містять ігрові ситуації, що збуджують у ній інтерес до різних видів діяльності та взаємного спілкування.
Дод.точки доступу:
Самолюк, К. В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)