Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Карпук, А. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Карпук, А. І.
    Розвиток ринкового регулювання лісокористування [Текст] / А. І. Карпук // Вісник аграрної науки. - 2011. - № 7. - С. 63-65. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Лісокористування--Економічна політика
Анотація: Обгрунтовано актуальні напрями розвитку ринкового регулювання лісокористування за допомогою комплексного використання економічних методів та інструментів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Карпук, А. І.
    Зарубіжний досвід ринкового регулювання лісокористування [Текст] / А. І. Карпук // Економіка АПК. - 2011. - № 8. - С. 159-164. - Бібліогр. в прим.
Рубрики: Лісівництво--Лісорозведення
   Лісові ресурси--Світове виробництво--Лісоматеріали

   Лісове господарство--Деревина

Кл.слова (ненормовані):
Лісові землі -- Моніторинг лісів -- Лісопродукція
Анотація: Розглянуто зарубіжний досвід ринкового регулювання лісокористування, зокрема, права власності на ліси, економічні механізми та інструменти підтримки розвитку лісового господарства, аукціонна торгівля лісопродукцією, прискорене вирощування деревостанів на основі лісових плантацій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Карпук, А. І.
    Напрями вдосконалення системи ринкового регулювання лісокористування [Текст] / А. І. Карпук // Економіка АПК. - 2011. - № 11. - С. 9-14. - Бібліогр. в прим.
Рубрики: Лісові ресурси--Використання--Контроль--Україна
   Лісокористування--Правовий аспект--Україна

   Лісове господарство--Лісова політика

Кл.слова (ненормовані):
Ринкове регулювання лісокористування -- Лісопродукція -- Експортно-імпортна політика
Анотація: Розкрито недоліки сучасної системи регулювання лісокористування та обгрунтовано напрями її вдосконалення на основі широкого застосування ринкових методів та інструментів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Карпук, А. І.
    Економічні інструменти регулювання господарської діяльності у сфері природокористування [Текст] / А. І. Карпук // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 12. - С. 139-144 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 144
Рубрики: Природокористування
Кл.слова (ненормовані):
природні ресурси -- екологічні проблеми -- сталий розвиток

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Карпук, А. І.
    Організаційно-економічне забезпечення комплексного природокористування на муніципальному рівні: інвестиційно-фіскальні аспекти [Текст] / А. І. Карпук, Т. С. Миклуш, О. М. Дзюбенко // Економіка та держава. - 2018. - № 9. - С. 11-18 : граф.; табл. - Бібліогр. с. 18 (8 назв)
Рубрики: Природокористування--Економічне забезпечення
Анотація: У статті обгрунтовується необхідність запровадження методів та технологій комплексного природокористування як необхідної передумови усунення природо-руйнівних та еколого-деструктивних процесів у системі суспільного відтворення. Встановлено, що досягти найбільш детермінуючого впливу комплексного природокористування на темпи та масштаби господарського освоєння природно-ресурсного потенціалу можна на муніципальному рівні за умови застосування сучасних форм організаційно-економічного забезпечення реалізації природоохоронних проектів та проектів утилізації вторинної природної сировини. Доведено, що найбільш ефективними формами організаційно-економічного забезпечення комплексного природокористування на муніципальному рівні виступають: функціонування комунальних підприємств у сфері господарського освоєння природно-ресурсного потенціалу та поводження з відходами; природоохоронна та природо-експлуатаційна діяльність муніципалітетів на основі угод публічно-приватного партнерства; реалізація природоохоронних проектів на основі коштів, акумульованих у результаті емісії "зелених" облігацій. Обгрунтовано, що прискорення процесів комплексного природокористування на муніципальному рівні також залежить від підвищення рівня концентрації рентної плати за спеціальне використання природних ресурсів та екологічних податків за забруднення довкілля у місцевих бюджетах; застосування сучасних методів фіскального стимулювання природокористувачів до впровадження методів та технологій комплексного використання природної сировини; консультативного забезпечення процесів кооперації суб'єктів природно-господарського підприємництва.


Дод.точки доступу:
Миклуш, Т.С.; Дзюбенко, О.М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


   
    Бюджетно-інвестиційна спрямованість податкового регулювання діяльності постійних лісокористувачів як фактор конкурентоспроможності лісового сектора [Текст] / А. І. Карпук [та ін.] // Економіка та держава. - 2020. - № 5. - С. 47-57 : табл.; граф. - Бібліогр. с. 57 (8 назв)
Рубрики: Лісове господарство--Податкове регулювання
Анотація: У статті обгрунтовується необхідність забезпечення бюджетно-інвестиційної спрямованості податкового регулювання діяльності постійних лісокористувачів як важливої інституціональної та фінансової передумови конкурентоспроможності лісового сектора. Встановлено, що в останні роки податкове регулювання діяльності постійних лісокористувачів відзначається надмірним фіскальним тиском, який фінансово знекровлює суб'єкти лісогосподарського підприємництва і відповідно не дає їм можливості своєчасно забезпечувати фінансування капітальних вкладень в оновлення парку лісогосподарської техніки та покращення ефективності здійснення лісогосподарських заходів. Доведено, що індикаторами, які характеризують рівень бюджетно-інвестиційної спрямованості податкових надходжень лісогосподарських підприємств до Зведеного бюджету України, мають виступати: індикатор соціальної спрямованості; індикатор рентної спрямованості; індикатор місцевої концентрації податків. На основі використання прийомів кластерного аналізу розраховано рівень бюджетно-інвестиційної спрямованості податкових надходжень лісогосподарських підприємств до публічних бюджетів у розрізі обласних управлінь лісового та мисливського господарства. Обгрунтовано, що комплекс податкових регуляторів, які використовуються в системі фіскального регулювання діяльності постійних лісокористувачів, повинен мати крім бюджетної (наповнення публічних фінансових фондів) ще й інвестиційну спрямованість, щоб постійні лісокористувачі мали можливість формувати внутрішні фінансові джерела для модернізації, реконструкції та технічного переоснащення основних лісогосподарських засобів. Доведено, що іноземний досвід податкового регулювання лісогосподарської діяльності може бути корисним на предмет умонтування у регуляторний механізм лісогосподарювання як щодо використання різного роду фіскальних преференцій для активізації лісогосподарського підприємництва, так і щодо акумуляції лісоресурсних платежів у спеціальних фондах публічних бюджетів, призначенням яких є фінансування проектів розширеного відтворення лісоресурсного потенціалу. Встановлено, що підвищення рівня бюджетно-інвестиційної спрямованості податкових платежів, які надходять від державних лісогосподарських підприємств до Зведеного бюджету України, залежить не лише від надходження їх левової частки до спеціальних фондів розвитку лісового господарства, а й від принципів встановлення ставок податків та платежів за спеціальне використання лісових ресурсів.


Дод.точки доступу:
Карпук, А.І.; Дзюбенко, О.М.; Марчук, Ю.М.; Кватирко, О.М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)