Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кельнер, С. С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Кельнер, С. С.
    Оцінювання знань як стимул розвитку [Текст] / С. С. Кельнер // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. - № 29. - Вкладка "Актуальні діалоги (№ 3)". - С. 20-10-20-14. - Бібліогр. наприкінці ст.
ББК 74
Рубрики: Контроль знань--Навчальні заклади
Анотація: Стаття розповідає про контроль знань учнів, що визначає ступінь підготовленості учнів, рівень якості викладання. Оцінювання знань може бути стимулом для учня, воно впливає на рівень його домагань, самооцінки тощо.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Кельнер, С. С.
    Оцінювання знань як стимул розвитку [Текст] / С. С. Кельнер // Фізичне виховання в школах України. - 2012. - № 10. - 10-14 (Дод. вклад.). - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74
Рубрики: Педагогіка--Перевірка та оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
учитель і оцінка -- нервова система
Анотація: Перевірка знань, оцінки й оцінних суджень - це тема, яку обговорюють вчителі,та автор цієї статті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Кельнер, С. С.
    Допомагаємо п’ятикласникам адаптуватися [Текст] / С. С. Кельнер // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. - № 32. - Вкладка "Актуальні діалоги" (№ 4). - С. 20-8-20-12. - Бібліогр. наприкінці ст.
ББК 74.204
Рубрики: Школярі--Адаптація--Навчальні заклади
Анотація: Стаття розповідає, як допомогти дитині адаптуватися до навчання в середній ланці школи, як звикнути до нових умов навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Кельнер, С. С.
    Мислення, увага, пам'ять, сприйняття. інтегруємо елементи психологічних понять у навчальні дисциплини [Текст] / С. С. Кельнер // Педагогічна майстерня. - 2015. - № 8. - С. 43-47. - далі буде
ББК 74.202.5
РУБ 88.8
Рубрики: Дитяча психологія--Навчання--Мотивація
   Методи навчання



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Кельнер, С. С.
    Долаємо бар'єри труднощів [Текст] / С. С. Кельнер // Педагогічна майстерня. - 2015. - № 10. - С. 27-31 : табл.
ББК 74.204.2
Рубрики: Вчителі--Взаємодія вчителів з учнями
   Вчителі--Підготовка фахівців

Анотація: Кілька порад молодим вчителям, які допоможуть уникати труднощі у роботі з учнями. Розглянуті типові помилки в роботі молодого вчителя і можливі шляхи їх вирішення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Кельнер, С. С.
    Підлітковий суїцид : (матеріали виступу) / С. С. Кельнер // Виховна робота в школі : наук.-метод. журн. - 2016. - № 5. - С. 31-33
Рубрики: Батьківські збори
Кл.слова (ненормовані):
суїцид -- самогубство -- депресія
Анотація: Розкрито причини самогубства серед підлітків, запропоновано поради психолога як змінити таку ситуацію.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Кельнер, С. С.
    Запобігання низькій успішності [Текст] : позашкілля / С. С. Кельнер // Педагогічна майстерня. - 2017. - № 5. - С. 43-47 : табл. - Зміст: Ознаки відставання в навчанні й рекомендації щодо його подолання ; Причини низької успішності ; Методи стимулювання учнів з метою запобігання відставанню та низькій успішності ; Система роботи з формування позитивного ставлення до навчання в школярів із низьким рівнем навчальних досягнень ; Правила роботи з учнями, які мають початковий рівень навчальних досягнень
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія--Розвиток і формування особистості--Досвід роботи--Кривий Ріг, місто (Україна)
   Загальноосвітні навчальні заклади--Навчально-виховний процес--Успішність--Стимулювання учнів

Анотація: Існують труднощі в навчанні дітей, яким у зв'язку з їхніми фізичними та психічними даними складно навчатися в школі. Отже проблема низької успішності залишається чи не найгострішою в сучасній школі й зумовлена багатьма причинами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Кельнер, С. С.
    Долаємо бар’єри труднощів [Текст] : поради молодим педагогам / С. С. Кельнер // Фізичне виховання в школах України. - 2018. - № 4. - С. 35-39.
Рубрики: Психологія--Педагогічна
   Педагогіка--Вчитель

Кл.слова (ненормовані):
молодий вчитель -- типові помилки в роботі -- шляхи вирішення -- поради психолога
Анотація: Подано кілька порад молодим колегам, які допоможуть уникати труднощів у роботі з учнями. Розглянуто типові помилки в роботі молодого вчителя і можливі шляхи їх вирішення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)