Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ковальчук, Світлана$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.


    Ковальчук, Світлана.
    Сучасний стан інноваційного розвитку промислових підприємств України [Текст] = Current state of Ukrainian industrial enterprises’ innovative development / Світлана Ковальчук // Економіст. - 2012. - № 10. - С. 27-32. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.9(4УКР)30
Рубрики: Промислові підприємства--Інноваційна діяльність--Україна
Анотація: Здійснено авторські узагальнення щодо визначення інноваційного розвитку промислових підприємств. Проаналізовано сучасний стан інноваційного розвитку промислових підприємств України. Визначено напрями підвищення інноваційної активності промислових підприємств.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


   
    Сучасні форми роботи в бібліотеках [Текст] : інформація до словника успішного бібліотекаря / упоряд. С. Ковальчук // Бібліотечна планета. - 2014. - №4(жовтень-грудень). - С. 14-17
Рубрики: Бібліотечна справа--Терміни
Анотація: У цій публікації ми продовжуємо ознайомлювати з цікавими формами роботи та засобами, що використовуються в практиці окремих бібліотечних закладів. Завдяки актуальному змісту, творчому підходу та нетрадиційним назвам, ці форми роботи сприяють зацікавленню наявних користувачів і залученню до бібліотек нових відвідувачів.


Дод.точки доступу:
Ковальчук, Світлана (канд. культурології, зав. сектору Нац. парлам. б-ки України) \упоряд.\

Знайти схожі

3.


   
    У центрі уваги: шляхи реформування публічних бібліотек [Текст] / підгот. текст С. Ковальчук // Бібліотечна планета. - 2015. - № 2(квітень-червень). - С. 8-9 : ілюстр.
Рубрики: Публічні бібліотеки--Реформування--Україна
   Конференції і конгреси--Бібліотеки--Київ, місто (Україна), 23-24 квітня 2015 р.

Анотація: Про роботу конференції.


Дод.точки доступу:
Ковальчук, Світлана (зав. сектору наук.-метод. від. Нац. парлам. б-ки України) \підгот. текст.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Ковальчук, Світлана.
    Розвиток клієнтоорієнтованості засобами краудсорсингу [Текст] / С. Ковальчук // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 5. - С. 34-48 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетингові технології
Кл.слова (ненормовані):
клієнтоорієнтований маркетинг -- інтернет-ресурси -- створення продукту (контенту)


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


   
    Ювілейна конференція [Текст] / підгот. текст С. Ковальчук // Бібліотечна планета. - 2016. - № 2 (квітень-червень). - С. 7-9 : ілюстр.
УДК
Рубрики: Національні бібліотеки України
   Бібліотечна справа в Україні--Конференції і конгреси

Кл.слова (ненормовані):
науково-практича конференція -- вніб 1
Анотація: Стаття містить оглядовий матеріал про IX Всеукраїнську науково-практичну конференцію "Бібліотека і книга в контексті часу", присвячену 150-річчю від дня заснування НПБУ.


Дод.точки доступу:
Ковальчук, Світлана \підгот. текст.\; \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

6.


   
    Білорусь - Україна: культурна співпраця [Текст] / підгот. текст С. Ковальчук // Бібліотечна планета. - 2016. - № 2 (квітень-червень). - С. 29-30 : ілюстр.
Рубрики: Презентації--Книги--Україна--Білорусь
Анотація: Автор статті розповідає про важливу культурну подію, що відбулася 26 травня у НПБУ - презентацію та передання українським бібліотекам та музеям факсимільного видання "Книжное наследие Франциска Скорины".


Дод.точки доступу:
Ковальчук, Світлана (зав. сектору наук.-метод. від. Нац. парлам. б-ки України) \підгот. текст.\; Скорина, Франциск Лукич (білоруський першодрукар, просвітитель, перекладач, митець-графік, один із засновників кириличного книгодрукування ; 1490-1551 рр.) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Ковальчук, Світлана.
    Ринок маркетингових комунікацій України: огляд та тенденції розвитку [Текст] / С. Ковальчук, М. Лазебник // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 3. - С. 18-33 : табл. - Бібліогр.: с. 33 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Комунікації--Ринок--Україна
Кл.слова (ненормовані):
рекламні послуги -- експертні оцінки -- медіа-контент -- торгова марка


Дод.точки доступу:
Лазебник, Максим

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Ковальчук, Світлана.
    Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки з неприбутковими організаціями на засадах соціально-відповідального маркетингу [Текст] / Світлана Ковальчук, Мар'яна Принько // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 5. - С. 27-34 : рис., табл.
Рубрики: Маркетингові комунікації--Підприємства--Неприбуткові організації--Співпраця
Кл.слова (ненормовані):
синергійний ефект -- штрафні санкції -- громадянське суспільство -- стратегічні партнери
Анотація: Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки базуються на дослідженні ставлення та політики останніх щодо такої співпраці. Підприємства, в залежності від внутрішньої політики щодо співпраці з неприбутковими організаціями поділені на такі групи: "Антоганіст", "Індиферент","Провайдер". Автори статті для кожної групи проаналізували та запропонували власний сценарій щодо співпраці із неприбутковою організацією: "пасивна лояльність'', "вибіркова залученість", "цілковита лояльність", а також розробили критерії віднесення підприємства до відповідної групи та надали рекомендації для неприбуткових організацій щодо шляхів побудови співпраці з підприємствами різних груп.


Дод.точки доступу:
Принько, Мар'яна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Ковальчук, Світлана.
    Медіаграмотність як сучасний інструмент боротьби з маніпуляторами та фейками [Текст] / Світлана Ковальчук, Ольга Мороз // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 5. - С. 55-64 : рис. - Бібліогр.: с. 63-64
Рубрики: Інтернет-маркетинг--Медіаграмотність--Інструменти
Кл.слова (ненормовані):
інформація -- комерційна підтримка -- масмедіа
Анотація: За сучасних умов пересічна людина знаходиться під впливом і тиском значної кількості інформації. Поряд з традиційними інформаційними потоками, що формуються засобами масової інформації, дедалі більше в наше життя втручаються цифрові технології. Авторки статті звертають увагу на те, що саме медіаграмотність є сучасним інструментом боротьби з маніпуляторами та фейками.


Дод.точки доступу:
Мороз, Ольга

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


   
    Неформальна освіта - наша відповідь COVID-19 [Текст] / підгот. Світлана Ковальчук // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 2. - С. 41-45 : фот.
Рубрики: Дистанційне навчання--Інформаційна освіта
   Коронавірус (COVID-19)--Інфекційні хвороби--Пандемії

Кл.слова (ненормовані):
логістика -- сегмент-тренінг -- лекція-тренінг
Анотація: В умовах сучасних викликів і пересторог, коли карантин позбавив нас можливості бути присутніми в аудитоіях, одним з напрямів отримання цікавої і корисної інформації, поряд з дистанційним навчанням, стала неформальна освіта.


Дод.точки доступу:
Ковальчук, Світлана \підгот.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

11.


    Ковальчук, Світлана.
    Брендинг у сфері виробництва органічної продукції [Текст] / Світлана Ковальчук, Катерина Добровольська // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 5. - С. 36-50 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 50
Рубрики: Маркетингові технології--Брендинг --Органічна продукція
Кл.слова (ненормовані):
конкуренція -- агробізнес -- товарний бренд
Анотація: Інтегрування України у світовий економічний простір висуває до вітчизняних підприємств вимоги щодо посилення ідентифікування власної продукції. Автори статті вважають, що цей процес є неможливим без застосування технологій брендингу. Брендинг у діяльності сучасних підприємств є найважливішою складовою їх стратегічного розвитку, яка дозволяє формувати їх конкурентні переваги, впливаючи безпосередньо на свідомість споживача.


Дод.точки доступу:
Добровольська, Катерина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

12.


   
    Онлайн-ресурси для вивчення та поглиблення знання української мови [Текст] / підгот. текст С. Ковальчук // Бібліотечна планета. - 2021. - N 2(квітень-червень). - С. 28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська мова--Онлайн ресурси
Анотація: У статті репрезентовано деякі корисні безкоштовні онлайн-ресурси для вдосконалення, оновлення, поглиблення знань з української мови, що представлені на новій платформі Міністерства культури та інформаційної політики України і можуть становити інтерес для різних категорій користувачів бібліотек.


Дод.точки доступу:
Ковальчук, Світлана (канд. культурології, учений секретар НБУ ім. Ярослава Мудрого) \підгот. текст.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1)
Вільні: ВНІБ (1), НМВ (1)


Знайти схожі

13.


    Ковальчук, Світлана.
    Вся надія на фактчекінг чи як товаришувати з ботом [Текст] / Світлана Ковальчук, Ольга Мороз // Маркетинг в Українi. - 2021. - № 4. - С. 35-42 : рис. - Бібліогр.: с. 42
Рубрики: Маркетингові технології
Кл.слова (ненормовані):
інтернет-маркетинг -- ботоферми -- інформаційна гігієна
Анотація: Фактчекінг – це перевірка фактів та тверджень, які викликають сумнів, на точність та правдивість.


Дод.точки доступу:
Мороз, Ольга
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)