Пошуковий запит: (<.>A=Козленко, Олександр$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15 |
>1.
|
Козленко, Олександр. Навчальні ігри з науковою основою [Текст] / Олександр Козленко> // Біологія і хімія в школі. - 2011. - № 4. - С. 20-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методи навчання--Ігри навчальні Кл.слова (ненормовані): Навчальні ігри -- Настільні ігри -- Картові ігри -- Ігри з науковою основою Анотація: У статті розглядається використання настільних і карточних ігор у навчанні біології. На конкретних прикладах розкрито значення стратегічних ігор.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 74.262.8 К 59
Козленко, Олександр. Настійні ігри з науковою основою [Текст] / Олександр Козленко> // Біологія і хімія в школі. - 2011. - № 5. - С. 20-23 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.8 Рубрики: Методи навчання--Ігри навчальні--Методика викладання--Біологія Анотація: В статті подані приклади трьох настільних біологічних ігор-ходилок.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Козленко, Олександр. Моделювання біополімерів [Текст] / Олександр Козленко> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 20-25. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.87 Рубрики: Методика навчання--Біологія--Дидактика Кл.слова (ненормовані): Маніпуляційні ігри, молекулярні моделі, моделювання, біополімери Анотація: Розглянуто історію та використання молекулярних конструкторів у наукових дослідженнях і навчанні, значення маніпуляційних ігор та просторових моделей для розвитку мислення
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Козленко, Олександр. Практична робота "Моделювання просторової структури біомолекул" [Текст] / Олександр Козленко> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 3. - С. 24-29
ББК 74.262.8 Рубрики: Методика викладання--Біологія Кл.слова (ненормовані): моделювання, візуалізація молекул, практична робота, біополімери Анотація: Запропоновано розробку роботи згідно з програмою з біології для профільного рівня з використанням комп'ютерних і саморобних моделей молекул білків і нуклеїнових кислот.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Козленко, Олександр. Використання електронного підручника на уроках біології в 11 класі [Текст] / Олександр Козленко, Галина Синєока> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2014. - № 1. - С. 18-20. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74 Рубрики: Методи навчання--Інтерактивні методи навчання Анотація: У статті розглянуто інтерактивні форми і методи навчання. Електронний підручник - навчальне електронне видання, що містить системне й повне викладення навчального предмета або його частини, що забезпечує повноту дидактичного циклу процесу навчання, створює індивідуалізоване активно-діяльнісне освітнє середовище.
Дод.точки доступу: Синєока, Галина Знайти схожі
|
>6.
|
Козленко, Олександр. Моделювання стрічки часу "Розвиток природничо-наукових знань" з використанням синхроністичної таблиці [Текст] / Олександр Козленко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2017. - № 2. - С. 33-41 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Викладання природничих дисциплін у школі Кл.слова (ненормовані): Стрічка часу -- Синхроністична таблиця Анотація: Створення стрічки часу належить до традиційних прийомів формування хронічних уявлень. Робота із стрічою часу сприяє формуванню уявлення про лінійність часу та різні проміжки часу за допомогою графічних або просторових образів. У статті наведено приклади створення стрічок часу у вигляді реальних, графічних і вербальних моделей.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Козленко, Олександр. Завдання на основі синхроністичної таблиці [Текст] / Олександр Козленко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2017. - № 3. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Природничі науки--Синхроністична таблиця Анотація: Синхроністичні таблиці відбивають «горизонтальні» часові зв'язки між подіями і явищами, тобто фіксують події, що відбувались у різних місцях в один і той самий час.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Козленко, Олександр. Календарно-тематичний план з біології. 9 клас [Текст] / Олександр Козленко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2017. - № 4. - С. 40-45
Рубрики: Календарно-тематичне планування--Біологія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Козленко, Олександр. Календарно-тематичний план з біології. 9 клас (ІІ семестр) [Текст] / Тетяна Коршевнюк> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2017. - № 5. - С. 34-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Календарно-тематичне планування--Біологія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Козленко, Олександр. Проектно-рольова гра з біології як форма реалізації наскрізної змістової лінії "Підприємливість та фінансова грамотність" [Текст] / Олександр Козленко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2018. - № 2. - С. 11-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання біології Анотація: У статті запропоновано організацію такої форми діяльності, що поєднує переваги навчальних проектів і ігор - проектно-рольову гру.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Козленко, Олександр. Наскрізні змістові лінії курсу біології "Підприємливість і фінансова грамотність" [Текст] / Олександр Козленко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 2. - С. 16-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання біології--Міжпредметні зв'язки Анотація: У статті подано нові програми, під час навчання яких, реалізуються чотири наскрізні змістові лінії, спільні для всіх предметів, і співвідносяться з ключовими компетенціями, визначеними в Законі про освіту.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Козленко, Олександр. Моделювання в біології, 10-11 класи [Текст] / Олександр Козленко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 4. - С. 30-33
Рубрики: Методика навчання--Біологія--Факультатив Анотація: У статті подано орієнтовний календарно-тематичний план курсу, призначений для організації позакласної роботи учнів 10-11 класів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Козленко, Олександр. Компетентнісно орієнтовані завдання в навчанні біології [Текст] / Олександр Козленко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 5. - С. 11-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Біологія Кл.слова (ненормовані): модель -- компетентнісний тест -- PISA Анотація: У статті обговорюються загальні питання розроблення та використання компетентнісно орієнтованих завдань у навчанні біології. Обговорюється класифікація тестових завдань та структура природничо-наукової грамотності міжнародного порівняльного оцінювання PISA. Наведено конкретні приклади компетентнісно орієнтованих завдань.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Козленко, Олександр. Уроки PISA-2018: природничо-наукова грамотність і як її розвивати [Текст] / Олександр Козленко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2020. - № 1. - С. 2-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Біологія Анотація: У статті обговорюється класифікація тестових завдань та структура природничо-наукової грамотності міжнародного порівняльного оцінювання PISA. Обговорюється загальні питання створення та застосування компетентнісно орієнтованих завдань у навчанні біології.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Козленко, Олександр. Навчальна програма курсу за вибором "Моделювання в біології. 10-11 класи" [Текст] / Олександр Козленко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2020. - № 2. - С. 26-32
Рубрики: Методика навчання--Біологія Кл.слова (ненормовані): ключові компетентності -- моделювання -- навчання біології Анотація: Програма курсу "Моделювання в біології. 10-11 класи" містить опис структури курсу, очікуванні результати навчально-пізнавальної діяльності учнів та орієнтовний календарно-тематичний план курсу. Програма містить класифікацію моделей, що належить до різних класів (об'ємні, графічні, математичні, вербальні, імітаційні, семіотичні), та їхнього використання в навчанні біології.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
|