Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Костинець, В. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Костинець, В. В.
    Модель управління активами бренду сез "Курортополіс Трускавець" [Текст] / В. В. Костинець, Ю. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 6. - С. 80-85 : табл.; граф. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.9(4Укр) + 5
Рубрики: Економіка медицини--Санітарно-курортне лікування--Україна--Трускавець
Анотація: У статті обґрунтовано необхідність розробки та безпосередньо розроблено модель управління активами бренду СЕЗ "Курортополіс Трускавець". Визначено основні елементи бренду, які підлягають оцінюванню.


Дод.точки доступу:
Костинець, Ю.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Сагайдак, М. П.
    Бренд контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми [Текст] / М. П. Сагайдак, В. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 11. - С. 85-89. - Бібліогр.: 15 назв
ББК 65.43
Рубрики: Економіка туризму--Маркетинг -- Внутрішній маркетинг--Контрактний персонал--Персональний бренд
Анотація: У статті здійснено аналіз таких напрямків наукової й прикладної сфери діяльності, як внутрішній маркетинг і брендинг персоналу. На основі проведеного дослідження оцінено механізм формування персонального бренду та визначено роль контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу й просуванні бренду туристичної фірми.


Дод.точки доступу:
Костинець, В. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Костинець, В. В.
    Методичні засади оцінювання економічної ефективності туристичних брендів [Текст] / В. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 3. - С. 160-165 : табл. - Бібліогр.: 11 назв
Рубрики: Економіка туризму--Туристичне підприємство--Маркетинг--Туристичний бренд -- Оцінка вартості бренду
Анотація: У статті проаналізовано методичні засади оцінювання економічної ефективності бренду з метою визначення основних вимог до формулювання єдиної концепції оцінювання ефективності туристичного бренду.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Костинець, В. В.
    Альтернативні стратегії SWOT як інструмент маркетингу територій [Текст] / В. В. Костинець, Костинець Ю. В. // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 12. - С. 199-205 : форм., рис., табл. - Бібліогр.: 12 назв
Рубрики: Регіональна економіка--Економіка туризму на регіональному рівні--Маркетинг територій --Туристичні регіони -- Стратегічний аналіз туристичних регіонів
Анотація: У статті вдосконалено методику проведення стратегічного аналізу сильних та слабких сторін, можливостей та загроз туристичних регіонів, яка базується на побудові векторів альтернативних стратегій розвитку на основі розрахунку інтегральних показників бальних оцінок. Запропоновано карти векторів альтернативних стратегій SWOT.


Дод.точки доступу:
, Костинець Ю. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)