Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Кочерга, Олександр$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Кочерга
,
Олександр
Коли дитина готова до школи? [Текст] /
Олександр
Кочерга
> // Дошкільне виховання. - 2012. -
№ 12
. - С. 4-9 . - ISSN 0321-1401
ББК
74.1
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільна--Підготовка дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
наступність
--
фізична готовність до школи
--
психічна зрілість дошкільників
--
моральна готовність дошкільників
--
вольова готовність дошкільників
--
мотиваційна готовність дошкільників
--
розумовий розвиток
Анотація:
Стаття кандидата психологічних наук, доцента, заступника директора Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
Олександр
а Кочерги допоможе батькам і педагогам розібратися в питаннях готовності дитини до школи за різними рівнями підготовки.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Кочерга
,
Олександр
.
Психофізіологічні особливості діяльності учнів початкової школи [Текст] / О.
Кочерга
> // Іноземні мови в сучасній школі. - 2013. -
№ 2
. - С. 24-28
Рубрики:
Іноземні мови--Навчання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
чоловічі особливості
--
адаптаційні процеси
--
емоційні прояви
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
3.
Митник, О.
Психолого-педагогічні умови розвитку дитячої творчості в навчально-виховному процесі [Текст] /
Олександр
Митник,
Олександр
Кочерга
> // Початкова школа. - 2014. -
№ 11
. - С. 3-6.
ББК
88.45
Рубрики:
Педагогіка--Початкове навчання
Дитяча психологія--Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
розвиток дитячої творчості
--
проблемно-пошуковий діалог
--
логічні методи переконання
--
поняттєве мислення і мовлення школяра
--
інтерактивні методи навчання
--
молодші школярі
Анотація:
У статті наведено систему завдань, яка, на думку авторів, дозволить розвивати поняттєве, творче, дивергентне мислення і мовлення учнів. Описано результати впровадження даної системи в експериментальних закладах.
Дод.точки доступу:
Кочерга
,
Олександр
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
4.
Митник, О.
Операційна компетентність практичного психолога як механізм побудови розвивального освітнього середовища у початковій школі [Текст] /
Олександр
Митник,
Олександр
Кочерга
> // Початкова школа. - 2015. -
№ 9
. - С. 9-13. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики:
Дитяча психологія--Шкільна
Кл.слова (ненормовані):
шкільний психолог
--
вчитель початкової школи
--
молодші школярі
--
педагогічні задачі
--
темперамент молодших школярів
--
тестові завдання
--
сприймання інформації учнем
Анотація:
У статті охарактеризовано три типи людей за способом сприйняття й обробки зовнішньої інформації: "глядач", "слухач", "діяч". Наведено методичні поради вчителю щодо роботи з кожним із вказаних типів учнів.
Дод.точки доступу:
Кочерга
,
Олександр
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
5.
Кочерга
,
Олександр
.
Дошкільник на порозі школи [Текст] / О.
Кочерга
> // Палітра педагога. - 2017. -
№ 3
. - С. 3-5
Рубрики:
Дитяча психологія--Першокласники
Дошкільники--Підготовка до школи
Кл.слова (ненормовані):
шкільна модель поведінки
--
формування читача
--
оволодіння письмом
--
дрібна моторика
--
рухова активність
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Кочерга
,
Олександр
.
Становлення позиції свідомого читача в учнів початкової школи: психофізіологічний аспект : чутливість до читацької компетентності /
Олександр
Кочерга
> // Початкова школа. - 2018. -
№ 3
. - С. 11-15. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики:
Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність
--
читацькі навички
--
становлення компетентного читача
--
процес читання книги
--
читацькі можливості
--
вестибулярний апарат дитини
--
діапазон чутливості
--
психофізіологічні механізми
--
нейронні механізми
--
читацькі здібності
--
молодші школярі
Анотація:
У статті розглянуто базові психофізіологічні механізми забезпечення та стимулювання процесу читання в учня початкової школи для означення "підґрунтя контурів" у створенні компетентності на рівні свідомого читача. Нейронні механізми мозкової діяльності закладають певні передумови готовності до процесу читання учнями початкової школи.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)