Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кочерга, Олександр$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Кочерга, Олександр
    Коли дитина готова до школи? [Текст] / Олександр Кочерга // Дошкільне виховання. - 2012. - № 12. - С. 4-9 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.1
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Підготовка дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
наступність -- фізична готовність до школи -- психічна зрілість дошкільників -- моральна готовність дошкільників -- вольова готовність дошкільників -- мотиваційна готовність дошкільників -- розумовий розвиток
Анотація: Стаття кандидата психологічних наук, доцента, заступника директора Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка Олександра Кочерги допоможе батькам і педагогам розібратися в питаннях готовності дитини до школи за різними рівнями підготовки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Кочерга, Олександр.
    Психофізіологічні особливості діяльності учнів початкової школи [Текст] / О. Кочерга // Іноземні мови в сучасній школі. - 2013. - № 2. - С. 24-28
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
чоловічі особливості -- адаптаційні процеси -- емоційні прояви

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

3.


    Митник, О.
    Психолого-педагогічні умови розвитку дитячої творчості в навчально-виховному процесі [Текст] / Олександр Митник, Олександр Кочерга // Початкова школа. - 2014. - № 11. - С. 3-6.
ББК 88.45
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
   Дитяча психологія--Психологія творчості

Кл.слова (ненормовані):
розвиток дитячої творчості -- проблемно-пошуковий діалог -- логічні методи переконання -- поняттєве мислення і мовлення школяра -- інтерактивні методи навчання -- молодші школярі
Анотація: У статті наведено систему завдань, яка, на думку авторів, дозволить розвивати поняттєве, творче, дивергентне мислення і мовлення учнів. Описано результати впровадження даної системи в експериментальних закладах.


Дод.точки доступу:
Кочерга, Олександр
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

4.


    Митник, О.
    Операційна компетентність практичного психолога як механізм побудови розвивального освітнього середовища у початковій школі [Текст] / Олександр Митник, Олександр Кочерга // Початкова школа. - 2015. - № 9. - С. 9-13. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Дитяча психологія--Шкільна
Кл.слова (ненормовані):
шкільний психолог -- вчитель початкової школи -- молодші школярі -- педагогічні задачі -- темперамент молодших школярів -- тестові завдання -- сприймання інформації учнем
Анотація: У статті охарактеризовано три типи людей за способом сприйняття й обробки зовнішньої інформації: "глядач", "слухач", "діяч". Наведено методичні поради вчителю щодо роботи з кожним із вказаних типів учнів.


Дод.точки доступу:
Кочерга, Олександр
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

5.


    Кочерга, Олександр.
    Дошкільник на порозі школи [Текст] / О. Кочерга // Палітра педагога. - 2017. - № 3. - С. 3-5
Рубрики: Дитяча психологія--Першокласники
   Дошкільники--Підготовка до школи

Кл.слова (ненормовані):
шкільна модель поведінки -- формування читача -- оволодіння письмом -- дрібна моторика -- рухова активність


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Кочерга, Олександр.
    Становлення позиції свідомого читача в учнів початкової школи: психофізіологічний аспект : чутливість до читацької компетентності / Олександр Кочерга // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 11-15. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- читацькі навички -- становлення компетентного читача -- процес читання книги -- читацькі можливості -- вестибулярний апарат дитини -- діапазон чутливості -- психофізіологічні механізми -- нейронні механізми -- читацькі здібності -- молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто базові психофізіологічні механізми забезпечення та стимулювання процесу читання в учня початкової школи для означення "підґрунтя контурів" у створенні компетентності на рівні свідомого читача. Нейронні механізми мозкової діяльності закладають певні передумови готовності до процесу читання учнями початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)