Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Куденко, О. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Куденко, О. В.
    Дослідження рівнів сегментування ринку мобільних пристроїв з функцією виходу в мережу Інтернет [Текст] / О. В. Куденко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - № 12. - С. 138-146. - Бібліогр. с. 145-146 (9 назв)
Рубрики: Комп'ютерні пристрої--Маркетинг
Анотація: У статті досліджено рівні сегментації українського ринку збуту комп'ютерних пристроїв із функцією мережевого підключення, що дало можливість схематично зобразити сегменти ринку пристроїв для виходу в мережу Інтернет.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Куденко, О. В.
    Аналіз сучасних маркетингових стратегій відповідно до рівня сегментації ринку [Текст] / О. В. Куденко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 1. - С. 108-115. - Бібліогр. с. 114-115 (10 назв)
Рубрики: Інноваційний менеджмент
   Маркетинг--Стратегії

Анотація: В статті виокремлено основні напрями, суть та приклади стратегії диверсифікації, представлено переваги стратегії концентрованого маркетингу, а також показано, коли максимальний рівень сегментації ринку досягається з використанням стратегії індивідуалізованого маркетингу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)