Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ларіна, Я. С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Худолій, Л. М.
    Методи наукових досліджень в аграрній економіці [Текст] / Л. М. Худолій, Я. С. Ларіна, Г. М. Чорний // Економіка АПК. - 2013. - № 9. - С. 79-84 : фот.цв. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.48
Рубрики: Аграрна наука--Дослідження--Україна
   Освіта вища--Науково-дослідницька діяльність

Кл.слова (ненормовані):
методи емпіричних досліджень -- методи теоретичних досліджень -- методика
Анотація: Уточнено й поглиблено зміст поняття "методи дослідження" в контексті підготовки магістерських і дисертаційних робіт.


Дод.точки доступу:
Ларіна, Я. С.; Чорний, Г. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


   
    Класифікація методів наукових досліджень на рівні суб'єктів агробізнесу [Текст] / Г. М. Чорний, Л. М. Худолій, Я. С. Ларіна, І. А. Міщенко // Економіка АПК. - 2015. - № 12. - С. 12-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка АПК--Інноваційна діяльність--Україна
   Науково-технічна діяльність

   Аграрна економіка--Наукова діяльність--Україна

   Аграрні підприємства України--Інноваційна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
Методика -- Наука -- Термінологія -- Філософія науки -- Аграрний сектор
Анотація: Подано поглиблене дослідження методологіїї науково-дослідної діяльності в аграрному секторі на рівні суб'єктів підприємницької діяльності.


Дод.точки доступу:
Чорний, Г. М.; Худолій, Л. М.; Ларіна, Я. С.; Міщенко, І. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Ларіна, Я. С.
    Моделювання обсягів споживання м'ясопродуктів як основа формування стратегій та комплексів маркетингу м'ясопереробних підприємств [Текст] / Я. С. Ларіна, К. М. Луцій // Економіка АПК. - 2018. - № 8. - С. 82-91 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємництво--М'ясопереробна галузь--Україна
Кл.слова (ненормовані):
оптимальне споживання -- диференціація доходів -- сегментування
Анотація: Мета статті - здійснити прогнозування обсягів споживання м'ясопродуктів для подальшого формування стратегій і комплексів маркетингу м'ясопереробних підприємств. Досліджено подальший розвиток моделі прогнозування рівня споживання м'ясопродуктів на 1 особу до 2020 р., яка передбачає врахування впливу ВВП на душу населення та визначення оптимального рівня споживання основних видів м'яса з урахуванням диференціації доходів населення.


Дод.точки доступу:
Луцій, К. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)