Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>A=Лерке, Стефан$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Лерке, Стефан.
    Корпоративна послідовність в нову еру зростаючого публічного нагляду: що це означає для маркетологів [Текст] / С. Лерке // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 4. - С. 11-12 : ил.
ББК 65.471
Рубрики: Глобальний ринок реклами
   Нетрадиційна реклама

   Рекламне саморегулювання

Кл.слова (ненормовані):
Мобільність -- Маркетингові кампанії
Анотація: Вплив реакції споживачів на стратегії маркетингових кампаній.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)