Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Малютіна, Наталія$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Малютіна, Наталія.
    Інтерпретація доробку Яцкова в рамках модерністської химерності [Текст] / Наталія Малютіна // Слово і час. - 2012. - № 4. - Бібліогр. в кінці ст.
Рец. на кн. : Матусяк Аґнєшка. Химерний Яцків: Модерністський дискурс у прозі Михайла Яцкова / Аґнєшка Матусяк. - Вроцлав ; Львів : Піраміда, 2010. - 224 с.
ББК 83.3
Рубрики: Літературознавці Польщі, 20-21 ст.
   Письменники України, 19-20 ст.

   Українська література--Химерна проза

Кл.слова (ненормовані):
монографія -- стильові особливості -- поетика заголовків -- самохарактеристика
Анотація: Стаття є рецензією на літературознавче дослідження А. Матусяк. Структура монографії відображає системний підхід до вивчення модерністичного дискурсу у прозі М. Яцкова. Дослідниці вдалося окреслити місце літературного доробку М. Яцкова не лише в історії української літератури, а й у загальноєвропейському контексті прози модерну.


Дод.точки доступу:
Матусяк, Аґнєшка (польський літературознавець, доктор гуманітарних наук) \про твір\; Яцків, Михайло (український письменник ; 1873-1961) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Малютіна, Наталія.
    Явище жанрової інтерактивності у драматургії І.Карпенка-Карого [Текст] / Н. Малютіна // Слово і час. - 2008. - № 1. - С. 53-61. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики: Українська література--Драматургія, 19 ст.
Кл.слова (ненормовані):
Нова драма -- Трагедія -- Комедійні ситуації
Анотація: Явище жанрової неоднородності та інтерактивності різних жанрових начал у драматургії І. Карпенка-Карого виявляє складні механізми поступу драматурга до "нової драми". Жанрове начало мелодрами по-різному виявляє себе у трагедії "Сава Чалий" та драмі "Гандзя", синтезуючись із трагедійним пафосом та комедійними ситуаціями, а також авторською тенеденційністю й елементами художньої умовності.


Дод.точки доступу:
Карпенко-Карий, Іван Карпович (український письменник, драматург, актор, ерудит, один з корифеїв українського побутового театру ; 1845-1907 ) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)