Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Міщенко, М. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Міщенко, М. І.
    Розвиток процесу лібералізації на залізницях країн Європейського співтовариства [Текст] / М. І. Міщенко // Залізничний транспорт України. - 2011. - № 5. - С. 28-31. - Библиогр.: с. 31 (9 назв.)
ББК 39.2
Рубрики: Залізничний транспорт
   Транспортні комплекси

   Конкурентоспроможність транспорту

Кл.слова (ненормовані):
єдина транспортна система -- поетапна лібералізація -- залізниці
Анотація: Досліджуються етапи розвитку транспортного законодавства Європейського співтовариства, процеси лібералізації транспортного ринку, з метою розробки напрямків покращення конкурентоспроможності та ефективності діяльності залізничного транспорту.


Знайти схожі

2.


    Міщенко, М. І.
    Дослідження результатів вертикального розділення залізниць - країн Європейського співтовариства [Текст] / М. І. Міщенко // Залізничний транспорт України. - 2012. - № 1. - С. 10-12. - Библиогр.: с. 12 (6 назв.)
ББК 39.2
Рубрики: Залізничний транспорт
   Вертикальне розділення

   Інформаційна асиметрія

   Європейське співтовариство

Анотація: Досліджуються результати вертикального розділення залізниць країн Європейського співтовариства. Аналізуються отримані ефекти й фактори, які впливають на підвищення конкурентноспроможності й ефективності діяльності залізничного транспорту з урахуванням вимог чинного законодавства Європейського співтовариства.


Дод.точки доступу:
Мищенко, М. И.

Знайти схожі

3.


    Марценюк, Л.В.
    Визначення доцільності залучення інвестицій на концесійній основі на залізничному транспорті в Україні [Текст] / Л.В. Марценюк, М. І. Міщенко, Н. С. Чернова // Економіка та держава. - 2020. - № 9. - С. 4-11 : табл. - Бібліогр. с. 10-11 (13 назв)
Рубрики: Залізничний транспорт--Інвестиції
Анотація: У статті визначено переваги та недоліки застосування концесії на залізничному транспорті в Україні. Серед переваг застосування концесії на залізничному транспорті автори виділяють: залучення приватного капіталу без втрати стратегічного контролю над життєво важливими публічними системами та об'єктами; залучення позабюджетних коштів для будівництва, реконструкції та експлуатації дорогих інфраструктурних об'єктів, а також прискорений розвиток групи об'єктів інфраструктури за відсутності достатнього обсягу бюджетних коштів; розподіл ризиків з розвитку окремих об'єктів публічної інфраструктури з приватним партнером.??До недоліків можна віднести: відсутність досвіду і професійних навичок у органів влади щодо укладення концесійних договорів і управління концесіями, недосконалість вітчизняного правового поля слабкий контроль регулюючих органів.??Проведено оглядовий аналіз запровадження концесії на залізницях у різних країнах світу. Визначено, що ефективність інвестиційних проєктів залізничного транспорту, які реалізуються на засадах ДПП залежить від якості управління.??Виявлено, що перспективним напрямом залучення інвестицій у залізничну галузь є концесія вокзалів, що дозволить підвищити рівень сервісу пасажирів згідно із Європейськими стандартами.


Дод.точки доступу:
Міщенко, М.І.; Чернова, Н.С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


   
    Теоретичні підходи до управління економічною безпекою транспортних підприємств у сучасних умовах [Текст] / М. І. Міщенко [та ін.] // Економіка та держава. - 2020. - № 11. - С. 35-40 : табл. - Бібліогр. с. 40 (6 назв)
Рубрики: Транспортні підприємства--Економічна безпека
Анотація: У статті висвітлено варіанти ціноутворення за доступ до колійної інфраструктури з урахуванням особливостей функціонування та необхідністю забезпечення ефективного управління економічною безпекою транспортних підприємств у сучасних умовах.Пропонується обрати варіант ціноутворення, що максимально повно враховує особливості політики та програми реформування залізничного транспорту. Він гарантує, що витрати будуть компенсовані та не потребує визначення показнику еластичності. Вказано, що остаточне рішення щодо системи ціноутворення за доступ до інфраструктури може бути визначено з формуванням повної нормативно-правової бази по цьому питанню на державному рівні. Наголошується на необхідності встановити тарифи на низькому рівні, принаймні спочатку, надаючи більшого значення концепції рівності у порівнянні із витратами на використання автотранспортної інфраструктури. А також концепції ринкового позиціонування залізниць, як найбільш екологічного виду транспорту та найбільш дбайливого до використання природної енергії. Необхідно також надати певні гарантії того, що перехресне субсидування між різними видами перевезень буде ліквідоване шляхом незбалансованої системи встановлення тарифів за використання колійної інфраструктури. Попри схожість проблем і основної цілі реформ залізниць країн ЄС і залізниць України, дослідження показало неможливість застосовування "стандартного" механізму реформування з метою забезпечення ефективного управління економічною безпекою. Реалізація Програми реформування (ринкової трансформації) залізничного транспорту стимулюватиме перехід на новий рівень розвитку залізничної галузі і буде сприяти зростанню як внутрішніх, так і макроекономічних показників загалом.


Дод.точки доступу:
Міщенко, М.І.; Марценюк, Л.В. ; Чернова, Н.С.; Грінєнко, М.О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)