Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>A=Палєхова, Людмила$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Палєхова, Людмила.
    Маркетинг органічної продукції = контекст відповідального споживання і виробництва [Текст] / Людмила Палєхова // Маркетинг в Українi. - 2021. - № 3. - С. 26-29 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 29
Рубрики: Маркетингові технології--Органічне виробництво--Споживання
Кл.слова (ненормовані):
продукти харчування -- екосистема -- природні ресурси
Анотація: Органічне виробництво – це модель господарювання, яка сприяє економічному зростанню разом зі збереженням довкілля, природних ресурсів і рівня біологічного різноманіття на основі застосування методів виробництва продукції з використанням речовин і процесів природного походження.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)