Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Пчелянська, Г. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Калетнік, Г. М.
    Соціально-економічне становище населення та його вплив на формування продовольчої безпеки [Текст] / Г. М. Калетнік, Г. О. Пчелянська // Економіка АПК. - 2011. - № 7. - С. 36-41 : рис. - Бібліогр. в прим.
Рубрики: Продовольчі ресурси--Формування--Україна
   Агропродовольча сфера--Розвиток--Україна

   Добробут населення--Державне регулювання

Кл.слова (ненормовані):
Харчування -- Продовольчі товари -- Соціальна політика
Анотація: Розглянуто вплив соціально-економічного становища населення на формування продовольчої безпеки. Зроблено аналіз доходів і витрат населення, а також споживання основних видів продуктів харчування.


Дод.точки доступу:
Пчелянська, Г. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Калетнік, Г. М.
    Інституціональні засади функціональності інфраструктури та ціноутворення у розвитку аграрного ринку: теоретичний аспект [Текст] / Г. М. Калетнік, Г. О. Пчелянська, О. Г. Шпикуляк // Економіка АПК. - 2012. - № 7. - С. 132-139 : табл. - Бібліогр. в підрядк. прим.
ББК 65.32
Рубрики: Аграрна економіка--Інституціональні проблеми
Кл.слова (ненормовані):
інфраструктура ринку -- інституціональна методологія
Анотація: Обгрунтовано теоретичні аспекти інституціональної функціональності інфраструктури та ціноутворення у механізмі аграрного ринку, визначено зв'язок між ними у процесі інституціоналізації до ринкових умов.


Дод.точки доступу:
Пчелянська, Г. О.; Шпикуляк, О. Г.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Пчелянська, Г. О.
    Поведінка споживачів на продовольчому ринку: інституційний та маркетинговий підходи [Текст] / Г. О. Пчелянська // Економіка АПК. - 2020. - № 3. - С. 47-56 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Продовольчий ринок--Маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- поведінка споживачів -- інституційний підхід -- продовольчий ринок -- маркетинг партнерських відносин
Анотація: Мета статті - розкрити фактори впливу на поведінку споживачів на продовольчому ринку з використанням інституційного й маркетингового підходів та розробити напрями вдосконалення діяльності суб’єктів продовольчого ринку. Встановлено, що на поведінку споживачів впливатимуть інституційні й маркетингові чинники, такі як споживчі настрої населення, фактори формування конкурентних переваг для підприємства, діюча маркетингова концепція. Запропоновано заходи, необхідні для поліпшення інституційного середовища споживачів продовольчого ринку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Головчук, Ю. О.
    Особливості формування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі парадигми інноваційного розвитку [Текст] / Ю. О. Головчук, Г. О. Пчелянська // Економіка та держава. - 2020. - № 3. - С. 66-70. - Бібліогр. с. 69-70 (14 назв)
Рубрики: Підприємства--Інновації--Конкурентоспроможність
Анотація: У статті розглядаються теоретичні, методологічні та практичні аспекти розробки стратегії конкурентоспроможності підприємств, досліджуються існуючі проблеми в контексті реалій сучасної економіки та кризових процесів економічної сфери та конкретизуються методичні підходи до стратегії розвитку підприємства для конкурентоспроможності. Важливу роль у виборі конкурентної стратегії відіграють наявні ресурси підприємства (матеріальні, фінансові та людські ресурси), інтелектуальна власність, торгові мережі; науково-технічний рівень розвитку корпорацій, структура виробництва відповідно до етапів життєвого циклу організації, характеристик ринку. Стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства сформульовані на основі парадигми сучасного інноваційного розвитку підприємства, орієнтованого на споживача. Вони не повинні бути тільки функціональними, проте вони повинні відповідати їх стратегічному плануванню та основані на логіці сучасного управління.


Дод.точки доступу:
Пчелянська, Г.О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)