Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Пшенишнюк, І. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Пшенишнюк
, І. О.
Імідж підприємства як метод конкурентної боротьби [Текст] / І. О.
Пшенишнюк
> // Економіка та держава. - 2011. -
№ 5
. - С. 19-21. - Бібліогр. с. 21 (8 назв)
Рубрики:
Підприємства--Імідж
Анотація:
У статті розглядається необхідність формування іміджу підприємства як конкурентної боротьби і розглядаються такі його поняття, як бренд, ділова репутація, товарний знак, торгова марка, брендинг та ін.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Пшенишнюк
, І. О.
Оцінка мезосередовища підприємства при маркетинговому дослідженні ринку [Текст] / І. О.
Пшенишнюк
> // Економіка та держава. - 2011. -
№ 6
. - С. 57-58. - Бібліогр. с. 58 (6 назв)
Рубрики:
Маркетингові дослідження
Анотація:
Стаття присвячена оцінці мезосередовища підприємства при маркетинговому дослідженні ринку. В ній розглянуті проблеми визначення характеристик ринку, дослідження товару та його властивостей, реалізації продукції підприємства, критеріїв визначення сегментів ринку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Пшенишнюк
, І. О.
Контроль в управлінні підприємством: маркетинговий аспект [Текст] / І. О.
Пшенишнюк
> // Економіка та держава. - 2011. -
№ 7
. - С. 67-69. - Бібліогр. с. 69 (12 назв)
Рубрики:
Підприємства--Управління
Промисловий маркетинг
Анотація:
Управління маркетингом розглядають як практичне здійснення ретельно продуманої інтегрованої політики підприємства на ринку. Сюди включається: організація, аналіз, планування, проведення заходів, спрямованих на досягнення конкретної мети підприємства на ринку. Контроль у цьому процесі відіграє важливу роль. Саме цій проблемі присвячена стаття.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)