Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Романишина, Н. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
9
Показані документи
с 1 за 9
>
1.
Романишина
, Н. І.
Формування теоретичних і практичних жанрових умінь розпізнавання оповідання-портрета [Текст] / Н. І.
Романишина
> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. -
№ 4
. - С. 11-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Українська література--Методика викладання, 19-20 ст.
Літературні оповідання--Українська література--Методика викладання, 19-20 ст.
Письменники українські--Діаспора, 19-20 ст.
Уроки--Українська література, 19-20 ст.
Літературні персонажі--Літературні оповідання--Українська література, 19-20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
проза
--
Винниченко В. К.
Анотація:
Автор пропонує методику теоретичного обґрунтування терміну "оповідання-портрет", обравши малу прозу В. Винниченка прикладом для визначення і застосування поняття
Дод.точки доступу:
Винниченко, Володимир Кирилович (український політичний та державний діяч, прозаїк, драматург та художник ; 1880-1951) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Романишина
, Н. І.
Баладні оповідання "Максим Гримач" Марка Вовчка та "Гордовита пара" П. Куліша: аналіз в аспекті компаративної генології [Текст] / Н. І.
Романишина
> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. -
№ 5
. - С. 9-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Українська література--Куліш Пантелеймон Олександрович (1819-1897 рр.)
Письменники українські--Персоналії, 19 ст.
Кл.слова (ненормовані):
Гордовита пара, оповідання
--
Максим Гримач, оповідання
Анотація:
Автор пропонує методичні рекомендації, як класифікувати та вивчати оповідання-баладу, на основі компаративної методології доводить, що літературна форма творів "Максим Гримач" Марка Вовчка та "Гордовита пара" П. Куліша відповідає цьому жанровому інваріанту оповідання, водночас відрізняється індивідуально-авторськими видозмінами
Дод.точки доступу:
Вовчок, Марко (українська і російська письменниця, перекладач, видавець ; 1833-1907) \про неї\; Куліш, Пантелеймон Олександрович (український письменник, поет, фольклорист, етнограф, перекладач, критик, редактор, видавець ; 1819-1897) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Романишина
, Н. І.
Жанр літературного фейлетону в творчості Олега Чорногуза : за "Книгою веселих порад" / Н. І.
Романишина
> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. -
№ 9
. - С. 8-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Українська література--Методика викладання, 20-21 ст.
Гумор і сатира--Українська література--Методика викладання, 20-21 ст.
Фейлетони--Українська література--Методика викладання, 20-21 ст.
Письменники українські--Персоналії, 20-21 ст.
Уроки--Українська література, 20-21 ст.
Анотація:
Автор обґрунтовує необхідність вивчення творчості О. Чорногуза в університетах педагогічного спрямування з метою розширити можливості майбутніх учителів-словесників осмислювати природу комічного; виявляти його як складову художнього методу митця, досліджувати жанрово-стилістичні особливості творів письменників-гумористів; обирати та застосовувати форми, прийоми, методи шкільного аналізу "веселих порад".
Дод.точки доступу:
Чорногуз, Олег Федорович (р. н. 1936) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Романишина
, Н. І.
Засадничі принципи організації процесу вивчення "автобіографічного оповідання" у вищому навчальному закладі / Н. І.
Романишина
> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. -
№ 1
. - С. 41-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Українська література--Методика викладання
Автобіографічна проза українська--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
вніб 6
Анотація:
Автор вмотивовує необхідність уточнення змісту й обсягу генологічної модифікації "автобіографічне оповідання"; звертає увагу на пов'язані з його осмисленням труднощі та протиріччя; розмірковує, як організувати роботу на рівні фахової підготовки студентів-гуманітаріїв в цілому, щоб їх звернення до автобіографічних творів мало не епізодичний, а системний характер.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Романишина
, Н. І.
Теорія і методика вивчення автобіографічного оповідання / Н. І.
Романишина
> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. -
№ 4
. - С. 16-20. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.268.0
Рубрики:
Автобіографічна проза українська--Методика викладання
Анотація:
Запропоновані автором проблемні питання і завдання допоможуть студентам-філологам конкретизувати й уточнити визначення "автобіографічне оповідання", спонукатимуть до самостійного пошуку відсутньої в підручниках інформації, сприятимуть удосконаленню навичок практичної дослідницької роботи, вмінь робити узагальнення теоретичного характеру
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Романишина
, Н. І.
Методика вивчення малої прози О. Довженка на основі теоретико-літературознавчої рефлексії / Н. І.
Романишина
> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. -
№ 6/7
. - С. 58-61 : портр. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Українська література--Методика викладання, 20 ст.
Новели--Українська література--Методика викладання, 20 ст.
Письменники українські--Персоналії, 20 ст.
Уроки--Українська література, 20 ст.
Анотація:
Актуальність дослідження обумовлена необхідністю подолання упереджено-стереотипного погляду літературознавців і методистів на новелістику О. Довженка як щось "другорядне". Стаття є спробою науково-методичного забезпечення міні-модуля "Епічне осмислення війни О. Довженка" (в аспектах коригування робочої програми навчальної дисципліни, моделювання розширеної опорної схеми лекційного і практичного заняття, структурування за рівнем складності навчальних завдань і т. ін.) на основі теоретико-літературної рефлексії
Дод.точки доступу:
Довженко, Олександр Петрович (український радянський письменник, кінорежисер, кінодраматург, художник ; 1894-1956) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Романишина
, Н. І.
Методичні моделі аналізу окремих типів художньої структури історичного оповідання / Н. І.
Романишина
> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. -
№ 2
. - С. 42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Українська література--Методика викладання
Літературні оповідання--Українська література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
Мала проза
--
Художня структура
--
Типи історичного жанру
--
Стиль історизму
Анотація:
Автор пропонує рекомендаціїї, як аналізувати визначені для текстуального вивчення університетськими програмами художні твори малих форм історияної тематики; самостійно винаходити генологічні відповідники у літературному матеріалі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Романишина
, Н. І.
Засадничі принципи організації процесц вивчення студентами малої художньої прози історичної тематики / Н. І.
Романишина
> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. -
№ 11
. - С. 42-45. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
83
Рубрики:
Українська література--Літературна критика--Нарис, 19-20 ст.
Анотація:
Автор долучається до розробки методистами науково обґрунтованої системи вивчення історичної белетристики, зокрема пропонує шляхи осмислення визначених університетськими програмами історичних оповідань, новел, казок, белетризованих нарисів тощо з погляду історичної прози як цілісної жанрової системи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Романишина
, Н. І.
Формування професійно-творчих здібностей студентів як методична проблема / Н. І.
Романишина
> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. -
№ 4
. - С. 45-47. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.268.0
Рубрики:
Літературні оповідання--Методика написання
Фантастичні романи--Методика написання
Кл.слова (ненормовані):
Письменницька компетентність
--
Мистецька реалізація
Анотація:
Автор долучається до розробки методистами науково обґрунтованої системи формування у студента педвузу професійно-творчих здібностей; зокрема умінь створювати текст за законами белетристичного жанру — фантастичного оповідання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)