Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Руденко, М. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Руденко, М. В.
    Роль держави у формуванні підходів до розуміння сутності корпоративної соціальної відповідальності [] / М. В. Руденко, М. М. Губанов // Економіка та держава. - 2012. - № 10. - С. 39-41. - Бібліогр. с.41 (8 назв)
ББК 65
Рубрики: Бізнес--Соціальна відповідальність--Державна підтримка
Анотація: У статті розглянута роль держави у формуванні підходів до розуміння сутності корпоративної соціальної відповідальності, розроблена модель механізму реалізації програм КСВ та окреслені напрями впровадження основних принципів КСВ на державному рівні.


Дод.точки доступу:
Губанов, М.М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Руденко, М. В.
    Концептуальні (базові) питання представництва прокурором інтересів держави або громадянина в господарському суді [Текст] / М. В. Руденко // Вісник господарського судочинства. - 2013. - № 6. - С. 53-62. - Бібліогр. наприкінці ст.
ББК 67
Рубрики: Суди--Господарські суди--Україна
   Прокурори--Прокурорський нагляд--Цивільний процес

Кл.слова (ненормовані):
прокурор, представництво, господарський суд, інтереси держави або громадянина, повноваження
Анотація: Розглянуто проблемні питання щодо поняття, змісту та форм представництва прокурором інтересів держави або громадянина в господарському суді. Розкрито особливості правового статусу прокурора в господарському судочинстві.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Руденко, М. В.
    Цифровізація економіки: нові можливості та перспективи [Текст] / М. В. Руденко // Економіка та держава. - 2018. - № 11. - С. 61-65 : табл. - Бібліогр. с. 65 (14 назв)
Рубрики: Економіка України--Інформаційні технології
Анотація: У статті досліджено багатогранність та багатоаспектність визначення категорії "цифровізація" та надано авторське трактування наведеного поняття. Окреслено основні принципи цифровізації (закони, положення та рушійні сили просування інформаційно-комунікаційних технологій у повсякденне життя держави, підприємств та соціуму). Обгрунтовано, що процес цифровізації не є самоціллю підприємства, регіону чи держави, а виступає лише інструментом досягнення мети сталого розвитку. Проаналізовано можливості отримання позитивного ефекту від цифровізації для вітчизняної економіки з позицій трьох основних суб'єктів — держави, підприємств та суспільства. Виявлено, що досягнення позитивного ефекту від цифровізації на рівні держави вимагає інституціонального втручання влади у процеси формування необхідної нормативно-правової бази. Цифрова трансформація економіки державного управління відбувається переважно з використанням електронних каналів взаємодії, що дозволяє знизити трансакційні витрати. Обгрунтовано переваги цифровізації реального сектору економіки, оскільки посилюються конкурентні позиції вітчизняних підприємств за рахунок підвищення продуктивності праці, ефективності управління, прискореної автоматизації виробничих процесів, безпечності виробництва та підвищення привабливості вітчизняної економіки для інвестицій. У дослідженні також охарактеризовано переваги від цифровізації для суспільства та підкреслено, що кінцевими споживачами та користувачами цифрових продуктів і послуг виступає населення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Руденко, М. В.
    Економетричний аналіз впливу цифровізації економіки на розвиток аграрного виробництва [Текст] / М. В. Руденко // Економіка АПК. - 2020. - № 4. - С. 66-79 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Аграрне виробництво--Економетричний аналіз
Кл.слова (ненормовані):
економетричний аналіз -- цифровізація -- економіка -- аграрне виробництво -- сільське господарство -- валовий внутрішній продукт
Анотація: Мета статті - виявити вплив цифровізації економіки на розвиток аграрного виробництва шляхом проведення економетричного аналізу та довести гіпотезу про існування високої статистичної залежності між індикатором цифровізації економіки та показниками зростання аграрного виробництва. Проведене економетричне дослідження дозволило виявити наявність статистично значущої залежності (високого коефіцієнта кореляції і статично значимої кореляційно-регресійної моделі) між індикатором цифровізації економіки (IDI) та результуючими показниками: продукція сільського господарства / ВВП (середні ковзні), % (GDPagro), сільськогосподарський експорт, % експорту (EXPagro), середня врожайність зернових культур (Yield). Обгрунтовано необхідність та доцільність урахування впливу цифровізації економіки при дослідженні проблем та перспектив зростання аграрного виробництва.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Лойко, В. В.
    Економіко-правові аспекти створення та функціонування об'єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) [Текст] / В. В. Лойко, С. А. Маляр, М. В. Руденко // Економіка та держава. - 2020. - № 5. - С. 58-63 : табл. - Бібліогр. с. 62-63 (23 назви)
Рубрики: Житлово-комунальне господарство--Реформування
Кл.слова (ненормовані):
ОСББ
Анотація: У статті розглянуто сучасні економіко-правові аспекти створення та функціонування об'єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) в Україні в сучасних умовах господарювання. За статистичними даними на 01.01.2020 р. в Україні створено та діє 32982 ОСББ, без урахування даних з тимчасово окупованих територій, кількість ОСББ становить 29916. Відмічено, що темпи зростання кількості ОСББ по всій території України були нерівномірними за роками. Найбільшу кількість ОСББ створено у 2016 р. після прийняття у 2015 р. Закону України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку", який надав короткий термін у 1 рік для самостійного вибору форми управління у багатоквартирному будинку. З 2017 р. темпи створення ОСББ на території України значно знизилися. Насьогодні темпи утворення ОСББ складають близько 140 об'єднань на місяць. Якщо темпи створення ОСББ на всій території України не зростуть, то, за існуючих умов, в усіх багатоквартирних будинках об'єднання співвласників будуть створені приблизно через 87,5 років. У Києві у 2019 р. кількість будинків, які були на обслуговуванні ОСББ, склала 11,67 % від загальної кількості житлових будинків. Найвищі темпи створення ОСББ також спостерігалися у 2016 р. Київською міською радою було прийнято низьку рішень щодо прискорення утворення ОСББ.Під час створення ОСББ співвласники зіштовхуються з численними складнощами, що зумовлені зокрема колізіями в законодавстві. Так, на стадії ініціювання створення ОСББ, ініціативна група має визначити загальну площу всіх житлових і нежитлових приміщень будинку та скласти перелік власників таких приміщень. Законодавство не містить вичерпного переліку нежитлових приміщень, а визначення, які містяться в законах і нормативно-правових актах є не достатньо чіткими і призводять до різних трактувань. Зокрема, за законодавством України, парко-місця не відносяться до числа нежитлових приміщень, а тому власники таких об'єктів нерухомості не можуть бути членами об'єднання співвласників багатоквартирного будинку.


Дод.точки доступу:
Маляр, С.А.; Руденко, М.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)