Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Савицька, Наталія$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Савицька
,
Наталія
.
Проблеми гармонізації професійних та освітніх стандартів вищої освіти під час підготовки фахівців з маркетингу [Текст] / Н.
Савицька
> // Маркетинг в Українi. - 2016. -
№ 6
. - С. 8-14 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 14
Рубрики:
Маркетинг--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
професія маркетолог
--
маркетингова діяльність
--
компетентності
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Контент-маркетинг: стратегія і
тактика [Текст] /
Наталія
Савицька
, Валерія Михайлова, Катерина Полевич, Вікторія Декадіна> // Маркетинг в Українi. - 2018. -
№ 6
. - С. 45-51 : табл. - Бібліогр.: с. 51
Рубрики:
Інтернет-маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
технічні рішення
--
культура споживання
--
контент-план
--
бренд
Анотація:
Контент-маркетинг перетворився на серцевину сучасного маркетингу, оскільки дозволяє відстежувати шлях, який проходить споживач від пошуку ідеї про товар/послугу до моменту здійснення трансакції. Авторський колектив дослідив у даній статті систематизацію науково-практичних підходів до стратегії та тактики контент-маркетингу.
Дод.точки доступу:
Савицька
,
Наталія
; Михайлова, Валерія; Полевич, Катерина; Декадіна, Вікторія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Савицька
,
Наталія
.
Виведення на ринок продуктів із доведеною біологічною дією для харчування молоді [Текст] /
Наталія
Савицька
, Оксана Афанасьєва, Марія Михайлова> // Маркетинг в Українi. - 2019. -
№ 1
. - С. 33-41 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 41
Рубрики:
Ринок--Харчові продукти--Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані):
анкетне опитування
--
формування попиту
--
інноваційні продукти
Анотація:
Проблеми раціонального харчування молоді та студентів зумовлена багатьма факторами, серед них - високий ритм життя та відсутність часу на здорове харчування; значні відхилення в традиційних продуктах від норм, що пов'язані з недостатністю або надлишком поживних речовин; недостатня поінформованість про швидке і корисне харчування як основу здорового способу життя. Автори статті пропонують для харчування молоді корисні продукти із доведеною біологічною дією на основі проведеного маркетингового дослідження.
Дод.точки доступу:
Афанасьєва, Оксана; Михайлова, Марія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Савицька
,
Наталія
.
Проблеми безпечності харчових продуктів та формування національних стандартів Food-маркетингу [Текст] /
Наталія
Савицька
, Вікторія Евлаш> // Маркетинг в Українi. - 2019. -
№ 4
. - С. 4-20 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 19-20
Рубрики:
Маркетинг--Глобалізація--Світова економіка--Україна
Харчові продукти--Стандарти
Кл.слова (ненормовані):
комунікаційна політика
--
харчові продукти
--
рекламний ринок
--
національні стандарти
--
foodмаркетинг
Анотація:
Покупка продуктів є щоденною та відповідальною справою споживача, яка незважаючи на свою буденність, є дією що впливає на здоров'я людини. Купуючи продукти, споживач спирається не лише на власний досвід харчування, а на маркетингову інформацію, яка містить в собі всі складові для відповідального рішення купівлі потрібного товару. Велику роль у донесенні до споживача цінності продукту має маркетингова політика комунікацій, яка для розвинених країн регулюється національними стандартами food-маркетингу. Авторки статті розповідають про проблеми безпечності харчових продуктів та формування національних стандартів food-маркетингу.
Дод.точки доступу:
Евлаш, Вікторія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Савицька
,
Наталія
.
Дослідження асоціативного сприйняття упаковки пересічниними споживачами як інструмент запобігання недобросовісної конкуренції [Текст] /
Наталія
Савицька
, Ірина Лилик, Марія Михайлова> // Маркетинг в Українi. - 2020. -
№ 3
. - С. 22-31 : рис. - Бібліогр.: с. 31
Рубрики:
Маркетингові комунікації--Дослідження--Конкуренція
Кл.слова (ненормовані):
технологічна інновація
--
анкетне опитування
--
конкурентний ринок
--
маркетингові стратегії
Анотація:
У статті наведено результати маркетингових досліджень асоціативного сприйняття упаковки пересічними споживачами на предмет схожості або відмінності зовніщніх форм та фірмового стилю упаковки двох різних виробників рідкого крем-мила.
Дод.точки доступу:
Лилик, Ірина; Михайлова, Марія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)