Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Самойлик, Ю. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Самойлик, Ю. В.
    Методичні підходи до оцінки стратегічного потенціалу конкурентоспроможності підприємства [Текст] / Ю. В. Самойлик // Економіка АПК. - 2012. - № 3. - С. 72-78. - Бібліогр. в підрядк. прим.
ББК 65.050.2
Рубрики: Економіка підприємства--Конкурентоспроможність--Стратегія
   Менеджмент стратегічний--Розвиток підприємства

   Економіка підприємства--Стратегічне управління

Кл.слова (ненормовані):
Конкурентні переваги -- Коефіцієнт еталонності -- Резерв стратегічної конкурентоспроможності
Анотація: Обгрунтовано методичний підхід до оцінки стратегічного потенціалу конкурентоспроможності підприємства, який передбачає визначення коефіцієнта еталонності, оцінку показників стратегічного потенціалу; розрахунок резерву стратегічної конкурентоспроможності підприємства. Визначено рівень конкурентоспроможності м'ясопереробних підприємств Полтавської області.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Шкурупій, О. В.
    Маркетингові особливості освітніх послуг у конкурентному середовищі: міжнародні та національні тренди [Текст] / О. В. Шкурупій, Ю. В. Самойлик, О. О. Шматько // Економіка та держава. - 2020. - № 11. - С. 4-11 : табл.; граф. - Бібліогр. с. 11 (18 назв)
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Конкуренція--Маркетинг
Анотація: Визначено сутність дефініцій "освітня послуга" та "ринок освітніх послуг". Сформульовано маркетингові особливості конкурентного середовища на ринку освітніх послуг. Розкрито методологічні основи формування міжнародних рейтингів закладів вищої освіти. Виявлено чинники, які зумовлюють високі позиції закладів вищої освіти в таких рейтингах, як QS World University Ranking, Webometrics Ranking of World Universities, "Євроосвіта" рейтинг закладів вищої освіти за показником середнього балу за зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) на контрактну форму навчання. Виявлено, що у світових рейтингах перші позиції займають університети та коледжі США, а також Великої Британії. Основними маркетинговими чинниками, що забезпечують високі рейтинги цих вишів, є висока якість освітніх послуг, позитивний імідж, напрацьований протягом тривалого часу, репутація серед випускників та роботодавців, масштаб діяльності. Побудовано піраміду маркетингу закладів вищої освіти, в основі якої має знаходитись якість освітньої послуги, імідж та репутація закладу вищої освіти, а на вершині — активний маркетинг (реклама у ЗМІ, участь у виставках, Social media marketing (SMM)).


Дод.точки доступу:
Самойлик, Ю.В.; Шматько, О.О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)