Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Скригун, Н. П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Лисенко, К. М.
    Сутнісна характеристика маркетингового потенціалу підприємства [Текст] / К. М. Лисенко, Н. П. Скригун // Формування ринкових відносин в Україні. - 2010. - N 2. - С. 145-149. - Бібліогр.: с 149
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг


Дод.точки доступу:
Скригун, Н. П.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Скригун, Н. П.
    Використання портфельного і однопродуктового аналізу при розробленні асортиментної політики підприємства [Текст] / Н. П. Скригун, В. А. Стеценко, Л. В. Капінус // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 4. - С. 153-157 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Продукція
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове управління -- стратегічний аналіз -- прибутковість


Дод.точки доступу:
Стеценко, В. А.; Капінус, Л. В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Скригун, Н. П.
    Визначення оптимальної ціни товару з урахуванням найбільш значимих чинників [Текст] / Н. П. Скригун, К. Ю Семененко, Т. В. Гаврилова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 10. - С. 125-128 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 128
Рубрики: Ціноутворення
Кл.слова (ненормовані):
ціна -- попит -- витрати -- оптимальна ціна -- чинники ціноутворення -- коефіцієнт подібності


Дод.точки доступу:
Семененко, К. Ю; Гаврилова, Т. В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Скригун, Н. П.
    Сутність мотивації як важливого чинника впливу на поведінку споживача [Текст] / Н. П. Скригун, М. В. Кочмарук, Л. В. Капінус // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 4. - С. 230-233. - Бібліогр.: с. 233
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- індивідуальні потреби -- споживачі


Дод.точки доступу:
Кочмарук, М. В.; Капінус, Л. В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Савенко, І. В.
    Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності Інтернет-магазинів [Текст] / І. В. Савенко, Л. В. Капінус, Н. П. Скригун // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 5. - С. 125-131 : табл. - Бібліогр.: 15 назв
ББК 65.422
Рубрики: Економіка торгівлі--Інтернет-торгівля--Інтернет-мерчандайзинг
Анотація: У статті досліджено інструменти Інтернет-мерчандайзингу та особливості їх використання в торгівлі через Інтернет-магазини, здійснено порівняльну характеристику прийомів мерчандайзингу традиційної та віртуальної торгівлі, запропоновано заходи із покращення ефективності продажів через Всесвітню мережу.


Дод.точки доступу:
Капінус, Л. В.; Скригун, Н. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)