Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>A=Соломянюк, Наталія Миколаївна$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Соломянюк
,
Наталія
Миколаївна
.
Модель планування "воронки продаж" на підприємстві [Текст] /
Наталія
Миколаївна
Соломянюк
> // Економіка. Фінанси. Право. - 2014. -
№ 12
. - С. 10-13 : мал. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
65.9(4Укр)29
Рубрики:
Економіка підприємства--Маркетингові витрати
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий план
--
воронка продаж
--
конверсія
Анотація:
Визначення рівня освоєння маркетингових витрат на підприємсті та можливостей їх підвищення з метою забезпечення отримання максимального прибутку обгрунтовує необхідність встановлення ефективного його розподілу. В даному випадку необхідною умовою є визначення основних прибуткових сегментів, для яких плануються маркетингові заходи та розраховуються прогнозні показники ефективності їх реалізації.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)