Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>A=Соломянюк, Наталія Миколаївна$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Соломянюк, Наталія Миколаївна.
    Модель планування "воронки продаж" на підприємстві [Текст] / Наталія Миколаївна Соломянюк // Економіка. Фінанси. Право. - 2014. - № 12. - С. 10-13 : мал. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.9(4Укр)29
Рубрики: Економіка підприємства--Маркетингові витрати
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий план -- воронка продаж -- конверсія
Анотація: Визначення рівня освоєння маркетингових витрат на підприємсті та можливостей їх підвищення з метою забезпечення отримання максимального прибутку обгрунтовує необхідність встановлення ефективного його розподілу. В даному випадку необхідною умовою є визначення основних прибуткових сегментів, для яких плануються маркетингові заходи та розраховуються прогнозні показники ефективності їх реалізації.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)