Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Соломянюк, Н. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Соломянюк, Н. М.
    Формування ІМК при плануванні в маркетингу (на прикладі ЗАТ "Ліктрави") [] / Н. М. Соломянюк // Економіка та держава. - 2012. - № 8. - С. 48-50. - Бібліогр. с.50 (7 назв)
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Фармацевтична промисловість--Маркетинг
   Лікарські препарати--Збут

Анотація: У статті розглянуто медичні підходи щодо розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій при розробці комунікаційної складової плану маркетингу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Соломянюк, Н. М.
    Маркетинг як сучасна концепція підприємництва [Текст] / Н. М. Соломянюк // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 10. - С. 8-12. - Бібліогр.: с. 12
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
еволюція маркетингу -- концепція маркетингу

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Соломянюк, Н. М.
    Трейд-маркетинг як складова маркетингового планування [] / Н. М. Соломянюк // Економіка та держава. - 2013. - № 11. - С. 55-58. - Бібліогр. с.58 (8 назв)
ББК 65
Рубрики: Підприємства--Маркетинг
Анотація: Досліджено завдання, що можуть вирішуватися на підприємстві в результаті ефективно спланованих заходів трейд-маркетингу. Проаналізовано переваги і недоліки використання трейд-маркетингу на підприємстві.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Соломянюк, Н. М.
    Аналіз ринку котлів на біомасі в Україні [Текст] / Н. М. Соломянюк, А. І. Меденцева, Б.М. Макушенко // Формування ринкових відносин в Україн. - 2018. - № 5. - С. 54-63. - Бібліогр. с. 62 (3 назви)
Рубрики: Промислові товари--Котли
Анотація: Проаналізовано регіональний розподіл виробників котлів на біомасі в Україні, динаміку експортно-імпортних операцій та спрогнозовано тенденції розвитку.ринок котлів на біомасі в Україні. Зроблено висновик, що найбільша кількість виробників котлів на біомасі в Україні розташована у Київській області, найменше у Дніпровській, Івано-Франківській, Кіровоградській, Луганські, Миколаївській, Тернопільській.


Дод.точки доступу:
Меденцева, А.І.; Макушенко, Б.М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Соломянюк, Н. М.
    Феномен маніпулятивного впливу реклами [Текст] : економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності / Н. М. Соломянюк, Л. В. Опульська // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 6. - С. 53-58 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Методи впливу реклами
Рубрики: Реклама--Економіка--Психологічний вплив
   Громадська свідомість--Рекламні засоби

   Маніпуляція--Психологія маніпуляції

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- психологічний вплив -- маніпуляція -- маніпулятивний вплив
Анотація: Предметом дослідження даної статті є особливості реалізації і застосування маніпулятивних методів і прийомів в рекламному бізнесі.


Дод.точки доступу:
Опульська, Л.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Соломянюк, Н. М.
    Візуальний мерчандайзинг як інструмент управління роздрібним продажем [Текст] / Н. М. Соломянюк, М. В. Гуменна // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 12. - С. 56-64. - Бібліогр.: с. 63-64 (6 назв)
Рубрики: Роздрібна торгівля--Мерчандайзинг
Анотація: У статті розглянуто суть поняття "візуальний мерчандайзинг", інструменти візуального мерчандайзингу, які використовують підприємства в процесі управління роздрібної реалізіціі продукції і досліджено вплив кольору на поведінку споживачів на ринку безалкогольних напоїв України. Проведено порівняльний аналіз позиціонування брендів компанії "The Соса - Cola Company" і "PepsiCo Inc" з урахуванням впливу кольору на поведінку споживачів.


Дод.точки доступу:
Гуменна, М.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Соломянюк, Н. М.
    Визначення стратегії розвитку промислового підприємства [Текст] / Соломянюк Н.М. , Т. С. Кузьменко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - № 4. - С. 62-67. - Бібліогр. с. 66-67 (10 назв)
Рубрики: Промислові підприємства--Стратегический менеджмент
Анотація: Метою дослідження є визначення стратегії розвитку ПАТ "Лебединське хлібоприймальне підприємство" за умов збільшення рівня досконалості системи, яка відображає здатність до необмеженого розвитку.??В роботі використана сукупність наукових методів і підходів, в тому числі методи групування та порівняльний аналіз, що дозволило визначити стратегію розвитку промислового підприємства. У статті розглянуто теоретичні підходи щодо визначення поняття стратегії та стратегії розвитку. Застосовано матрицю SWOT - аналізу для ПАТ "Лебединське хлібоприймальне підприємство" з подальшим визначенням стратегії розвитку промислового підприємства за умов збільшення рівня досконалості системи, яка відображає здатність до необмеженого розвитку.


Дод.точки доступу:
Кузьменко, Т.С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)