Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Соломянюк, Н. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Соломянюк
, Н. М.
Формування ІМК при плануванні в маркетингу (на прикладі ЗАТ "Ліктрави") [] / Н. М.
Соломянюк
> // Економіка та держава. - 2012. -
№ 8
. - С. 48-50. - Бібліогр. с.50 (7 назв)
ББК
65.290-211.1
Рубрики:
Фармацевтична промисловість--Маркетинг
Лікарські препарати--Збут
Анотація:
У статті розглянуто медичні підходи щодо розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій при розробці комунікаційної складової плану маркетингу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Соломянюк
, Н. М.
Маркетинг як сучасна концепція підприємництва [Текст] / Н. М.
Соломянюк
> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. -
№ 10
. - С. 8-12. - Бібліогр.: с. 12
Рубрики:
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
еволюція маркетингу
--
концепція маркетингу
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Соломянюк
, Н. М.
Трейд-маркетинг як складова маркетингового планування [] / Н. М.
Соломянюк
> // Економіка та держава. - 2013. -
№ 11
. - С. 55-58. - Бібліогр. с.58 (8 назв)
ББК
65
Рубрики:
Підприємства--Маркетинг
Анотація:
Досліджено завдання, що можуть вирішуватися на підприємстві в результаті ефективно спланованих заходів трейд-маркетингу. Проаналізовано переваги і недоліки використання трейд-маркетингу на підприємстві.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Соломянюк
, Н. М.
Аналіз ринку котлів на біомасі в Україні [Текст] / Н. М.
Соломянюк
, А. І. Меденцева, Б.М. Макушенко> // Формування ринкових відносин в Україн. - 2018. -
№ 5
. - С. 54-63. - Бібліогр. с. 62 (3 назви)
Рубрики:
Промислові товари--Котли
Анотація:
Проаналізовано регіональний розподіл виробників котлів на біомасі в Україні, динаміку експортно-імпортних операцій та спрогнозовано тенденції розвитку.ринок котлів на біомасі в Україні. Зроблено висновик, що найбільша кількість виробників котлів на біомасі в Україні розташована у Київській області, найменше у Дніпровській, Івано-Франківській, Кіровоградській, Луганські, Миколаївській, Тернопільській.
Дод.точки доступу:
Меденцева, А.І.; Макушенко, Б.М.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Соломянюк
, Н. М.
Феномен маніпулятивного впливу реклами [Текст] : економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності / Н. М.
Соломянюк
, Л. В. Опульська> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. -
№ 6
. - С. 53-58 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Методи впливу реклами
Рубрики:
Реклама--Економіка--Психологічний вплив
Громадська свідомість--Рекламні засоби
Маніпуляція--Психологія маніпуляції
Кл.слова (ненормовані):
реклама
--
психологічний вплив
--
маніпуляція
--
маніпулятивний вплив
Анотація:
Предметом дослідження даної статті є особливості реалізації і застосування маніпулятивних методів і прийомів в рекламному бізнесі.
Дод.точки доступу:
Опульська, Л.В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Соломянюк
, Н. М.
Візуальний мерчандайзинг як інструмент управління роздрібним продажем [Текст] / Н. М.
Соломянюк
, М. В. Гуменна> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. -
№ 12
. - С. 56-64. - Бібліогр.: с. 63-64 (6 назв)
Рубрики:
Роздрібна торгівля--Мерчандайзинг
Анотація:
У статті розглянуто суть поняття "візуальний мерчандайзинг", інструменти візуального мерчандайзингу, які використовують підприємства в процесі управління роздрібної реалізіціі продукції і досліджено вплив кольору на поведінку споживачів на ринку безалкогольних напоїв України. Проведено порівняльний аналіз позиціонування брендів компанії "The Соса - Cola Company" і "PepsiCo Inc" з урахуванням впливу кольору на поведінку споживачів.
Дод.точки доступу:
Гуменна, М.В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Соломянюк
, Н. М.
Визначення стратегії розвитку промислового підприємства [Текст] /
Соломянюк
Н.М. , Т. С. Кузьменко> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. -
№ 4
. - С. 62-67. - Бібліогр. с. 66-67 (10 назв)
Рубрики:
Промислові підприємства--Стратегический менеджмент
Анотація:
Метою дослідження є визначення стратегії розвитку ПАТ "Лебединське хлібоприймальне підприємство" за умов збільшення рівня досконалості системи, яка відображає здатність до необмеженого розвитку.??В роботі використана сукупність наукових методів і підходів, в тому числі методи групування та порівняльний аналіз, що дозволило визначити стратегію розвитку промислового підприємства. У статті розглянуто теоретичні підходи щодо визначення поняття стратегії та стратегії розвитку. Застосовано матрицю SWOT - аналізу для ПАТ "Лебединське хлібоприймальне підприємство" з подальшим визначенням стратегії розвитку промислового підприємства за умов збільшення рівня досконалості системи, яка відображає здатність до необмеженого розвитку.
Дод.точки доступу:
Кузьменко, Т.С.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)