Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Сорока, І. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Сорока
, І. І.
Літературна діяльність М. Гоголя, її значення для української культури [Текст] : [урок літератури] / І. І.
Сорока
> // Все для вчителя. - 2011. -
№ 34/36 (грудень)
. - С. 75-79
ББК
74.268.3(4УКР)
Рубрики:
Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Письменники українські російськомовні, 19 ст.
Кл.слова (ненормовані):
Гоголь М. В.
--
усне мовленн
--
учні
Дод.точки доступу:
Гоголь, Микола Васильович (український та російський письменник, класик російської літератури ; 1809-1852) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Сорока
, І. І.
Т. Шевченко. "Катерина" [Текст] / І. І.
Сорока
> // Все для вчителя. - 2012. -
№ 17/18
. - С. 17-22
ББК
74.268.3(4УКР)
Рубрики:
Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
поема
--
панське свавілля
--
покритка
Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Сорока
, І. І.
"Я - капітан, мій корабель - урок, а команда - це мій клас" [Текст] : [педагогічне есе учителя світової літератури] / І. І.
Сорока
> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. -
№ 4
. - С. 29-31.
ББК
74.268.39
Рубрики:
Зарубіжна література--Методи навчання
Зарубіжна література--Досвід
Кл.слова (ненормовані):
особистість вчителя
--
професія
--
мандри
--
творчість
--
поезія
--
О. Пушкін
--
О. Грін
--
Л. Толстой "Анна Кареніна"
Анотація:
Статтю написано у жанрі педагогічного есе. Автор, вчитель світової літератури, розповідає про себе, свою особистість та захоплення, про свою багатогранну професію - професію вчителя. Педагог ділиться досвідом викладання творів зарубіжної літератури, зокрема використання у своїй роботі новітніх інтерактивних технологій, ефективних прийомів та методів навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Сорока
, І. І.
Дороги, які ми обираємо. Дороги, які обирають нас [Текст] / І. І.
Сорока
> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. -
№ 5
. - С. 9-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Виховні години--Життєві цінності
Анотація:
Конспект виховної години для одинадцятикласників. Мета заняття - обговорити з учнями поняття "цінності", його буквальне й переносне значення; розвивати вміння осмислювати й визначати для себе уявні й істині цінності; сприяти усвідомленню учнями власного життя, його цілей, розумінню своїх сил і можливостей.
Знайти схожі
>
5.
Сорока
, І. І.
Дороги, які ми вибираємо. Дороги, які обирають нас [Текст] : [сценарій позакласного заходу із зарубіжної літератури] / І. І.
Сорока
> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. -
№ 11
. - 37-С.3 обкл. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики:
Зарубіжна література--Позакласна робота
Кл.слова (ненормовані):
людські цінності
--
сприятливий психологічний простір
--
гра "Звичайне диво"
--
сенс життя
Анотація:
Подано розробку позакласного виховного заходу-тренінгу, який має на меті наступне: використовуючи новітні психолого-педагогічні методики, прийоми та завдання, обговорити з учнями поняття "цінності", його буквальне й переносне значення; розвивати вміння осмислювати і визначати для себе уявні та істинні цінності; сприяти усвідомленню учнями власного життя, його цілей, розумінню своїх сил і можливостей.
Дод.точки доступу:
Джефферсон, Томас (політичний діяч, дипломат і філософ, 3-й президент США ; 1743-1826) \про нього\; Хемінгуей, Ернест Міллер (американський письменник та журналіст, лауреат Нобелівської премії з літератури за 1954 рік ; 1899-1961) \про нього\; Сковорода, Григорій Савич (український просвітитель-гуманіст, філософ, поет, педагог ; 1722-1794 ) \про нього\; Островський, Микола Олексійович (радянський письменник ; 1904-1936) \про нього\; Сухомлинський, Василь Олександрович (український радянський педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Сорока
, І. І.
Скрапбукінг як дидактичний прийом підвищення мотивації учнів до вивчення зарубіжної літератури в школі [Текст] / І. І.
Сорока
> // Зарубіжна література в школах України. - 2016. -
№ 1
. - С. 49-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Світова література--Вивчення в школі
Мотивація навчання--Учні--Світова література
Анотація:
У статті мова йде про дидактичні прийоми підвищення мотивації учнів до вивчення зарубіжної літератури.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)