Пошуковий запит: (<.>A=Сташко, Жанна$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Сташко, Жанна. День науки - день творчості [Текст] : рекомендації щодо проведення / Ж. Сташко> // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 2. - С. 15-20. - Зміст: Хід проведення дня науки ; Навчальна конференція НТУ "Пізнання" ; Оголошення про День НАУКИ і ТВОРЧОСТІ ; Критерії оцінювання виконання завдань учасниками гри ; Анкета "Чи потрібен сучасному школяреві День науки або наукове товариство учнів?"
Рубрики: Педагогічна майстерність--Імідж педагога Позакласна робота Кл.слова (ненормовані): стійкий пізнавальний інтерес -- наукові погляди -- інформаційна культура -- неформальне спілкування Анотація: День науки -цікавий вид роботи з учителями й учнями під час проведення місячників педагогічної майстерності, предметних місячників.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Сташко, Жанна. Як провести успішну робочу нараду? Нарада при директорові [Текст] / Ж. Сташко> // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 23. - С. 4-9 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Управлінська компетентність--Наради--Загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): порядок денний -- тривалість -- помилки -- рішення Анотація: Щоб наради були вдалими, тобто результативними, їх потрібно належно готувати. Чітке визначення мети, переліку питань, складу учасників, способу повідомлення стане запорукою для їх успішного проведення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Сташко, Жанна. Ніщо не завадить нам гратися! Як провести квест на уроці: методичні підходи [Текст] / Ж. Сташко> // Завуч (Шкільний світ). - 2017. - № 1. - С. 22-27 : іл. - Бібліогр.: с. 27
Рубрики: Педагогічні технології--Квест-метод Кл.слова (ненормовані): гейміфікація Анотація: Ігри слугують для отримання нових навичок і корисного досвіду, який важко отримати в інших умовах. Школярі краще запам'ятовують інформацію завдяки навчальним іграм, а не на звичайних уроках, тому що отримують знання, коли вирішують свої завдання. Квести як різновид гри призначені для вирішення саме таких завдань - цікавих (є інтрига) і корисних (здобуваєш нові знання в незвичний спосіб). Геймифікація - це використання ігрових практик і механізмів у неігровому контексті для вирішення проблем.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Сташко, Жанна. Чи варто вчитися влітку? 5 причин до яких варто прислухатися, аби цього не робити [Текст] : школа батьківства / Ж. Сташко> // Завуч (Шкільний світ). - 2017. - № 13. - С. 4-5
Рубрики: Дитяча психологія--Загальноосвітні навчальні заклади Сучасна освіта--Дитяча психологія--Вікова психологія Анотація: Багато батьків переконані, якщо не завантажувати дитину в молодшому віці на канікулах заняттями, то до кінця літа вона забуде все, що знала, й відновити знання буде досить складно. Однак є причини, до яких варто прислухатися, аби цього не робити, щоб не зіпсувати відпочинок ні собі, ні дитині.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Сам удома, або як зробити канікули безпечними [Текст] / підгот. Ж. Сташко> // Завуч (Шкільний світ). - 2017. - № 10 (трав.). - С. 28-29. - Бібліогр.: с. 29.
Рубрики: Безпека життєдіяльності Анотація: Теми, які мають висвітлити педагогічні працівники під час проведення інструктажу з техніки безпеки перед початком канікул: безпека дорожнього руху, правила пожежної безпеки, безпека в побуті, під час екскурсій до лісу, під час стихійних лих та ін.
Дод.точки доступу: Сташко, Жанна \підгот.\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Сташко, Жанна. Оновлені програми. Вектори змінюються: не "що", а "навіщо" [Текст] / Ж. Сташко> // Завуч (Шкільний світ). - 2017. - № 14 (лип.). - С. 3
Рубрики: Навчальні програми--Загальноосвітні школи Анотація: Щодо оновлення змісту навчальних програм для 5-9-х класів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Сташко, Жанна. Освіта: основні виклики [Текст] : близьке майбутнє / Ж. Сташко> // Завуч (Шкільний світ). - 2017. - № 18. - С. 4-15. - Бібліогр.: с. 15
Рубрики: Філософія освіти--Сучасність--Україна Анотація: Для багатьох слово "освіта" стало символом буденності: для когось це зовсім недосяжна річ, а хтось ставиться до неї легковажно. А може бути, що ми просто не знаємо або не розуміємо істинної суті цього слова, значення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Сташко, Жанна. Прийшов учитель до школи. Проблеми адаптаційного періоду та методичний супровід [Текст] / Ж. Сташко> // Завуч (Шкільний світ). - 2017. - № 20 (жовт.). - С. 10-24. - Бібліогр.: с. 24.
Рубрики: Вчителі--Суспільна адаптація
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Концепція внутрішньошкільного контролю [Текст] / підгот. Жанна Сташко> // Завуч (Шкільний світ). - 2018. - № 6 (№3 Вкладка). - С. 2-8 : іл. - Зміст: Внутрішньошкільний контроль як засіб управління освітою ; Положення про внутрішньошкільний контроль
Рубрики: Загальноосвітні школи--Внутрішньошкільний контроль Кл.слова (ненормовані): об'єкти контролю -- компоненти контролю -- діагностична функція -- стимулююча функція Анотація: Якщо внутрішньошкільний контроль здійснюватимуть на демократичних засадах, адміністрація розглядатиме його як засіб стимулювання педагогів; здійснюватимуть систематично й на варіативній основі - це дозволить демократизувати цей процес. І він стане об'єктивним чинником підвищення зацікавленості педагогів у результатах своєї праці.
Дод.точки доступу: Сташко, Жанна \підгот.\
Знайти схожі
|
>10.
|
Освіта як дзеркало етичних норм суспільства. Про етику на професійному рівні [Текст] : дискусійний клуб / підгот. Жанна Сташко> // Завуч (Шкільний світ). - 2018. - № 10. - С. 4-19. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Про особливості педагогічної професії ; Види зворотних зв'язків у професійній діяльності педагога ; Норми педагогічної моралі ; Категорії педагогічної етики ; Що є моральна норма ; Дотримання академічної доброчесності учасниками освітнього процесу ; Рівні академічної відповідальності ; Вимоги до педагога ; ; Положення про академічну доброчесність (орієнтовно) ; Методи впливу педагога в освітньому процесі ; Сучасний вчитель - який він?
Рубрики: Вчителі--Професійна майстерність--Етика спілкування Анотація: Чи потрібен етичний кодекс українського вчителя?
Дод.точки доступу: Сташко, Жанна \підгот.\
Знайти схожі
|
>11.
|
Хмарні сервіси в освіті: експеримент завершився. Йдемо далі ? [Текст] / підгот. Жанна Сташко> // Завуч (Шкільний світ). - 2018. - № 10. - С. 27-34. - Зміст: Базові компоненти моделі хмарно освітнього навчального середовища ЗЗСО ; Модель інтеграції сервісів у хмарно освітньому навчальному середовищі ЗЗСО ; Концептуальна модель інноваційного освітнього середовища ЗЗСО ; Перелік закладів загальної середньої освіти, що брали участь у проведенні дослідно-експериментальної роботи за темою "Хмарні сервіси в освіті"
Рубрики: Інформаційно-комп’ютерні технології--Заклади освіти--Експериментальні дослідження--Україна Хмарні технології--Освіта Анотація: На базі експериментальних закладів загальної середньої освіти України протягом 2014-2017 років провадили дослідно-експериментальну роботу всеукраїнського рівня за темою "Хмарні сервіси восвіті". Які результати і чому це важливо?
Дод.точки доступу: Сташко, Жанна \підгот.\
Знайти схожі
|
>12.
|
Міжпредметні зв'язки як педагогічна категорія. Теоретичні аспекти [Текст] / підгот. Жанна Сташко> // Завуч (Шкільний світ). - 2018. - № 10. - 2-12 (Вкладка№ 5). - Зміст: Функції міжпредметних зв'язків ; Типи міжпредметних зв'язків із позицій цілісності процесу навчання ; Міжпредметні пізнавальні завдання та вміння ; Міжпредметні зв'язки в навчанні можна здійснювати за такими основними напрямами ; Процес формування світоглядної спрямованості пізнавальних інтересів ; Форми реалізації міжпредметних зв'язків
Рубрики: Міжпредметні зв'язки--Інтегроване навчання Кл.слова (ненормовані): мережеве планування -- курсове планування -- тематичне планування -- поурочне планування -- міжпредметний комплексний семінар -- конференція -- міжпредметний факультатив Анотація: Проблема міжпредметних зв'язків цікавила педагогів ще в далекому минулому. Я.М. Коменський, К.Д. Ушинський, В.Ф. Одоєвський та інші підкреслювали необхідність взаємозв'язків між навчальними предметами для відображення цілісної картини природи "в голові учня", для правильного розуміння.
Дод.точки доступу: Сташко, Жанна \підгот.\
Знайти схожі
|
>13.
|
Живемо за новим законом ["Про освіту"]. Вивчаємо і реалізуємо основні положення [Текст] / підгот. Жанна Сташко> // Завуч (Шкільний світ). - 2018. - № 16. - С. 4-12
Рубрики: Освіта--Законодавство України Кл.слова (ненормовані): термінологічні зміни -- якість освіти -- діти з особливими освітніми потребами -- ліцензування освітньої діяльності -- атестація закладів освіти -- управління закладом освіти
Дод.точки доступу: Сташко, Жанна \підгот.\
Знайти схожі
|
>14.
|
Відеозйомка та аудіозаписи в закладі освіти. Чи правомірно це? [Текст] / підгот. Жанна Сташко> // Завуч (Шкільний світ). - 2018. - № 16. - С. 34
Рубрики: Заклади освіти--Збір інформації--Відеозйомка--Законодавство України
Дод.точки доступу: Сташко, Жанна \підгот.\
Знайти схожі
|
>15.
|
Дисциплінарні стягнення. Особливості застосування [Текст] : юридична консультація / підгот. Жанна Сташко> // Завуч (Шкільний світ). - 2018. - № 16. - С. 35-37. - Зміст: Які види стягнення може бути застосовано до працівника? ; Хто може застосувати стягнення за порушення трудової дисципліни? ; Упродовж якого строку може бути застосовано дисциплінарне стягнення? ; Який порядок застосування дисциплінарних стягнень? ; Протягом якого часу тслід оголосити наказ про дисциплінарне стягнення? ; Причини та умови розірвання трудового договору ; Процедура розірвання трудового договору ; Процедура поновлення на роботі ; У яких випадках можна зняти дисциплінарне стягнення?
Рубрики: Працівники освіти--Трудове законодавство--Дисциплінарна відповідальність--Україна
Дод.точки доступу: Сташко, Жанна \підгот.\
Знайти схожі
|
>16.
|
Сташко, Жанна. Діловодство по-новому: створюємо власні інструкції. Паперова робота для школи: скоротиться чи ні? [Текст] / Жанна Сташко> // Завуч (Шкільний світ). - 2018. - № 20. - Вкладка. - С. 1-16 : рис.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Діловодство Кл.слова (ненормовані): шкільне діловодство -- інструкція з діловодства у ЗЗСО Анотація: Відтепер кожна школа створюватиме власну інструкцію з діловодства, але не за власним бажанням, а на основі типової.
Знайти схожі
|
>17.
|
Прийшов учитель до школи. [Текст] : проблеми адаптаційного періоду та методичний супровід / підгот. Жанна Сташко> // Директор школи (Шкільний світ). - 2018. - № 23/24 (груд.). - С. 21-47. - Бібліогр.: с. 31.
Рубрики: Педагоги--Молоді спеціалісти--Адаптація--Україна Анотація: Методична допомога педагогам-початківцям при оволодінні професією вчителя.
Дод.точки доступу: Сташко, Жанна \підгот.\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Сташко, Жанна. Інституційний аудит [Текст] : критерії та індикатори оцінювання якості шкільної освіти / Жанна Сташко> // Директор школи (Шкільний світ). - 2019. - № 4. - С. 13-23 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Загальна середня освіта Загальноосвітні навчальні заклади Якість освіти Кл.слова (ненормовані): шкільна педагогіка -- освітній процес -- Державна служба якості освіти України
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Сташко, Жанна. Ціна успіху [Текст] : відмова заради досягнення / Жанна Сташко> // Завуч (Шкільний світ). - 2019. - № 4. - С. 72-76 : табл.
Рубрики: Досягнення--Успіх Менеджмент Анотація: Від чого потрібно відмовитися, щоб досягти успіху.
Знайти схожі
|
>20.
|
Сташко, Жанна. Про нові механізми протидії цькуванню [Текст] / Жанна Сташко> // Завуч (Шкільний світ). - 2019. - № 5. - С. 58-61 : рис. - Бібліогр.: с. 61
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Булінг Кл.слова (ненормовані): шкільний булінг Анотація: 19 січня 2019 року набрав чинності Закон України від 18.12.2019 № 2657-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)".
Знайти схожі
|
|
|