Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Тарасюк, А. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Тарасюк
, А. В.
Управління маркетингом як інструмент підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств [Текст] / А. В.
Тарасюк
> // Економіка АПК. - 2019. -
№ 7
. - С. 101-106 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Маркетинг--АПК--Конкурентоспроможність
Кл.слова (ненормовані):
управління маркетингом
--
конкурентоспроможність
--
аграрне підприємство
--
маркетинговий механізм
--
товари на ринку
Анотація:
Мета статті - розкрити сутність та стан управління маркетингом як інструмента підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств. Дослідження підтверджують, що найбільш повно рівень конкурентоспроможності аграрних підприємств проявляється у конкурентній боротьбі між підприємствами галузі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Тарасюк
, А. В.
Шляхи вдосконалення управління маркетингової діяльностю аграрних підприємств [Текст] / А. В.
Тарасюк
> // Економіка АПК. - 2019. -
№ 8
. - С. 103-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Маркетинг--АПК
Аграрні підприємства--Управління маркетинговою діяльністю--Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг
--
аграрні підприємства
--
відділи маркетингу
--
управління маркетинговою діяльністю
--
шляхи вдосконалення
Анотація:
Мета статті - обгрунтувати необхідність розробки шляхів удосконалення управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств. Набули подальшого розвитку теоретичні положення щодо шляхів удосконалення управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств. Встановлено, що одним із найбільш вдалих способів організації збуту та постачання в аграрних підприємствах є функціональний тип організації постачання і збуту.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)