Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Татомир, І. Л.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Татомир
, І. Л.
Перспективні напрями венчурного інвестування освітніх стартапів [Текст] / І. Л.
Татомир
> // Фінанси України. - 2017. -
№ 7
. - С. 43-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Венчурне інвестування--Освітній стартап
Анотація:
У статті розкрито механізм дії венчурних фондів та визначено структуру формального та неформального секторів ринку венчурного капіталу. Проаналізовано науковий доробок західних авторів щодо перспективності нового тренду фінансування онлайн-освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Осецький, В. Л.
Роль масових відкритих онлайн-курсів у сучасному "Освітньому ландшафті" [Текст] / В. Л. Осецький, І. Л.
Татомир
> // Економіка України. - 2017. -
№ 12
. - С. 86-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Дистанційне навчання--Онлайн-курси
Кл.слова (ненормовані):
масовий відкритий онлайн-курс
--
освітній стартап
--
навчальний хаб
--
монетизація освіти
Анотація:
Показано, яку роль відіграють масові відкриті онлайн-курси в організації системи дистанційного навчання. Дано оцінку топовим світовим ресурсам у сфері онлайн-освіти. Обґрунтовано індикатори оцінювання якості та ефективності масових відкритих онлайн-курсів, що стосуються завершеності курсу, категорії осіб, які відвідують онлайн-платформи, та рівня відкритості й доступності курсу. Визначено шляхи фінансового утримання більшості впливових освітніх платформ і запропоновано заходи, які сприятимуть швидшому долученню національних освітніх установ до міжнародної практики популяризації електронного формату навчання.
Дод.точки доступу:
Татомир
, І. Л.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Татомир
, І. Л.
Вплив академічного капіталізму на спін-офф-активність дочірніх компаній [Текст] / І. Л.
Татомир
> // Фінанси України. - 2018. -
№ 2
. - С. 93-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Підприємництво--Вища освіта--Академічний капіталізм--Компанії спін-офф, спін-аут
Анотація:
Розкрито роль академічного підприємництва у вищій освіті на основі досвіду розвинутих країн світу та визначено заходи, що сприятимуть створенню національними освітніми установами активних компаній спін-офф.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Татомир
, І. Л.
Зайнятість та освітня політика в епоху штучного інтелекту й робототехніки [Текст] / І. Л.
Татомир
> // Демографія та соціальна економіка. - 2019. -
№ 2
. - С. 178-193
Рубрики:
Штучний інтелект
Робототехніка
Анотація:
Мета статті - розглянути результати впливу використання штучного інтелекту на зайнятість населення та зміну професійних розподілів, обґрунтувати роль освіти у цих процесах та запропонувати шляхи мінімізації негативних наслідків ризиків цих процесів для національного ринку праці. Проаналізовано песимістичні та оптимістичні прогнози економістів щодо подальшої ролі штучного інтелекту у процесах автоматизації. Обґрунтовано вплив сучасних мегатрендів на глобальний ринок праці, визначено сфери, які зазнають найбільшого впливу робототехніки. Запропоновано напрями модернізації системи освіти на загальнодержавному рівні з метою забезпечення конкурентоспроможності робочої сили та її швидкої адаптації до змін попиту та пропозиції на ринку праці. Мова йде про реорганізацію системи освіти з обов'язковим упровадженням у навчальні плани дисциплін ІТ-характеру, підтримання ініціатив з популяризації курсів Coursera, Edx, Udemy, Udasity та інших провайдерів. Це дасть змогу навчати українських студентів за світовими інноваційними програмами, збільшити кількість навчальних закладів за професійно-технічним спрямуванням та їх популярність серед молоді, впроваджувати активні системи отримання освіти безспосередньо на виробництві. Рекомендовано створювати профільні інститути та кафедри штучного інтелекту, робототехніки і машинознавства, які б тісно співпрацювали зі школами і приватними технохабами для підвищення рівня підготовки студентів, запровадження стипендій для обдарованої молоді та викладачів, які займаються дослідженнями у сфері штучного інтелекту.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)