Пошуковий запит: (<.>A=Трохимець, О. І.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5 |
>1.
|
Трохимець, О. І. Розвиток туризму в Україні та його стратегічне значення для національної економіки [Текст] / О. І. Трохимець> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 3. - С. 62-66 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 65-66
. - ISSN 1814-1161 Рубрики: Туризм--Національна економіка--Україна Кл.слова (ненормовані): в'їзний туризм -- виїзний туризм -- інфраструктура -- розвиток -- прибуток -- Всесвітня туристична організація
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Трохимець, О. І. Ефективність маркетингової діяльності на підприємстві в сучасних умовах господарювання (на прикладі брендів компанії "Юнімілк-Данон") [Текст] / О. І. Трохимець> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 6. - С. 281-286 : рис. - Бібліогр.: с. 285
. - ISSN 1814-1161 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингова діяльність -- трейд-маркетинг -- молочна продукція
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Бакурова, Г. В. Значення фінансової звітності підприємств для прийняття рішень на її основі [Текст] / Г. В. Бакурова, О. І. Трохимець> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 92-95 : табл. - Бібліогр.: с. 94-95
Рубрики: Підприємства--Фінансова звітність Кл.слова (ненормовані): користувачі фінансової звітності -- категорії користувачів
Дод.точки доступу: Трохимець, О. І. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Трохимець, О. І. Вплив внутрішнього середовища супермаркетів на імпульсивні покупки споживачів [] / О. І. Трохимець> // Економіка та держава. - 2013. - № 2. - С. 33-34. - Бібліогр. с.34 (7 назв)
ББК 65 Рубрики: Торгівельні підприємства--Мерчандайзинг Анотація: У статті розглянуто вплив внутрішнього середовища супермаркетів на здійснення імпульсивних покупок споживачами. Проаналізовано фактори, які спонукають до покупок за імпульсом.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Гальцова, О. Л. Особливості інститутційного забезпечення розвитку аграрного сектору економіки України [Текст] / О. Л. Гальцова, О. І. Трохимець> // Науковий вісник Полісся. - 2020. - № 2. - С. 67-72. - Бібліогр.: с. 70-71
Рубрики: Аграрний сектор--Інституційний підхід Кл.слова (ненормовані): національна економіка -- соціально-економічний розвиток -- інституціональні перетворення
Дод.точки доступу: Трохимець, О. І. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
|