Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Трубачева, Світлана$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Трубачева
,
Світлана
.
Формування загальнонавчальних компетентностей учнів [Текст] / С
Трубачева
> // Біологія і хімія в школі. - 2011. -
№ 1
. - С. 12-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Особистісно орієтоване навчання--Компетентнісний підхід
Дидактика--Зміст освіти
Кл.слова (ненормовані):
Рефлексія
Анотація:
В статті розглянуто основні характеристики особистісного орієнтованого навчання, які, на думку вчених, є важливими для формування загальнонавчальних компетентностей учнів.
Є примірники у відділах:
ВДЕТПСГН - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Трубачева
,
Світлана
.
Саморегуляція як чинник формування загальнонавчальних компетентностей учнів [Текст] /
Світлана
Трубачева
> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. -
№ 3
. - С. 43-45. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
28
Рубрики:
Навчальна діяльність--Рефлексія в навчанні
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід, уміння самоконтролю, рефлексивна навчальна діяльність
Анотація:
Стаття присвячена аналізу ролі умінь самоконтролю та учнівської саморегуляції у процесі формування загальнонавчальних компетентностей учнів. Наводяться приклади організації навчального заняття на основі рефлексивної методики.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
74.20
Т 77
Трубачева
,
Світлана
.
Шкільний проект в обгрунтуванні і реалізації міжпредметних зв’язків [Текст] /
Світлана
Трубачева
> // Історія в школі. - 2013. -
№ 4-5
. - С. 36-38 : табл.
ББК
74.20
Рубрики:
Проектна діяльність--Шкільна --Міжпредметні зв’язки
Міжпредметні зв’язки--Шкільні проекти
Дод.точки доступу:
Осадчук, Раїса
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)