Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Фасоля, А. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Фасоля, А. М.
    Особистісно зорієнтований урок: що "залишається за кадром"? [Текст] / А. М. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 3. - С. 5-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
Особистісно зорієнтоване навчання
Анотація: У статті з'ясовано сутність особистісно зорієнтованого навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Фасоля, А. М.
    Уроки літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання [Текст] / А. М. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 5. - С. 24-28
Рубрики: Літературне краєзнавство--Методика викладання
Анотація: У статті розкрито специфіку вивчення літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання. Проаналізовано принципи побудови, завдання курсу, запропоновано структуру, на конкретних прикладах проілюстровано особливості підготовки і проведення занять

Є примірники у відділах:
ВДГН (22.06.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Фасоля, А. М.
    Уроки літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання [Текст] / А. М. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 6. - С. 19-21
Рубрики: Літературне краєзнавство--Методика викладання
Анотація: У статті розкрито специфіку вивчення літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання. Проаналізовано принципи побудови, завдання курсу, запропоновано структуру, на конкретних прикладах проілюстровано особливості підготовки і проведення занять

Є примірники у відділах:
ВДГН (29.06.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Фасоля, А. М.
    Літературна освіта: компетенції, компетентності, знання, уміння і навички / А. М. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 6/7. - С. 26-31. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.3
Рубрики: Педагогічні технології--Українська література
Кл.слова (ненормовані):
Компетентнісно орієнтоване навчання
Анотація: Стаття присвячена проблемам становлення термінології компетентнісно зорієнтованого навчання літератури


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Фасоля, А. М.
    Етапність формування загальнонавчальних умінь на уроках української літератури / А. М. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 8. - С. 25-31
ББК 74.268.3
Рубрики: Українська література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
Компетентнісний підхід
Анотація: Стаття присвячена проблемам формування загальнонавчальних вмінь у процесі вивчення української літератури в основній школі


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Фасоля, А. М.
    Як заохотити учня до читання / А. М. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 7/8. - С. 8-11 : табл
ББК 74
Рубрики: Навчальні плани--Українська література, 2013-2014 рр.
Анотація: В статті подано календарно-тематичне планування уроків української літератури для 5-го класу у 1-му семестрі (1-ша тема).


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Сидоренко, В. В.
    Методичний коментар щодо вивчення базових предметів у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році з урахуванням змін у програмах. Українська література [Текст] / В. В. Сидоренко, О. Ю. Котусенко, А. М. Фасоля // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 4. - С. 8-12
Рубрики: Українська література--Зміст і методика викладання в середній школі
Кл.слова (ненормовані):
національно-патріотичне виховання -- українська література в старшій школі -- підготовка учня-читача
Анотація: В статті надано визначальні характеристики сучасного навчально-виховного процесу, окреслено основні завдання вивчення української літератури в старшій школі.


Дод.точки доступу:
Котусенко, О. Ю.; Фасоля, А. М.

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)