Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Фаїзова, Світлана Олександрівна$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Фаїзова, Світлана Олександрівна.
    Удосконалення методичного підходу до збалансування та структурування КРІ [Текст] / С. О. Фаїзова // Економіка. Фінанси. Право. - 2017. - № 2. - С. 21-24. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Підприємства--Банкрутство--Виробництва--Господарське право
   Економічна діяльність--Господарська діяльність--Підприємства--Україна

   Управління--Менеджмент--Методи управління--Установи--Україна

Кл.слова (ненормовані):
стратегічне управління підприємством, збалансована система показників, КРІ, евентологічний аналіз
Анотація: Стаття присвячена удосконаленню методичного підходу до збалансування та структурування ключових показників ефективності (КРІ), який грунтується на результатах евентологічного аналізу та методу аналізу ієрархій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Фаїзова, Світлана Олександрівна.
    Позитивний імідж, як ключовий фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства [Текст] / Світлана Олександрівна Фаїзова, Ольга Латифівна Фаізова, Вікторія Іванівна Гуцалова // Економіка. Фінанси. Право. - 2020. - № 4. - С. 36-40. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Підприємства--Імідж--Конкурентоспроможність
Кл.слова (ненормовані):
імідж -- конкурентоспроможність, -- нвестиційна привабливість -- збалансована система показників
Анотація: Статтю присвячено визначенню сутності та ролі корпоративного (ціннісного) іміджу як чинника конкурентоспроможності вартісно орієнтованого підприємства. Актуальність теми обумовлена зростанням ролі нематеріальних активів, іміджу підприємства, у зростанні його ринкової вартості. Мета роботи полягає у вдосконаленні методики оцінки іміджу вартісно орієнтованого підприємства на основі концепції збалансованої системи показників – BSC. Практичне значення запропонованої методики оцінки корпоративного іміджу полягає у визначенні стратегії його корегуваннята підвищення стратегічної конкурентоспроможності підприємства.


Дод.точки доступу:
Фаізова, Ольга Латифівна; Гуцалова, Вікторія Іванівна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)