Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Федоренко, Л. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Федоренко
, Л. О.
Підвищення мотивації та комунікативної спрямованості занять з німецької мови з використанням автентичних відеоматеріалів і сучасних положень нейродидактики [Текст] / Л. О.
Федоренко
> // Іноземні мови. - 2018. -
№ 3
. - С. 10-14
Рубрики:
Німецька мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
нейродидактика
--
відеоматеріали
--
автентичність
Анотація:
У статті розглянуто сучасні принципи нейродидактики в аспекті ефективності вивчення іноземної мови у вищій школі з використанням автентичних відеоматеріалів. Виходячи з принципів нейродидактики та особливостей головного мозку людини, навчальний процес слід організовувати різноманітно, оптимально варіюючи складний теоретичний матеріал з практичними завданнями, ефективно залучати в навчальний процес усі органи чуття. Навчання має приносити задоволення та орієнтуватися на актуальні інтереси і потреби студентів. Об'єктом методично-дидактичного аналізу є короткометражний фільм "Dufte" ("Запахи", 2001) німецького режисера Інго Распера. Предмет дослідження - мотивація студентів до вивчення німецької мови та підвищення комунікативної спрямованості занять за допомогою залучення автентичних відеоресурсів. Аналізується методична та дидактична доцільність використання відеоматеріалів на заняттях з іноземної мови: мотиваційно-стимулююча функція, компактність, легкість сприйняття, можливість реалізації диференційованого підходу до навчання. До безперечних переваг відеоматеріалів належить також автентичність, креативність та внесення різноманітності в навчальний процес.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
2.
Федоренко
, Л. О.
Використання сервісів Web 2.0 і кооперативних проектів у навчанні німецької мови [Текст] / Л. О.
Федоренко
> // Іноземні мови. - 2019. -
№ 1
. - С. 47-52
Рубрики:
Німецька мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
кооперативні проекти
--
Web 2.0
--
Podcast
Анотація:
У статті описано сервіси Web 2.0, висвітлено особливості їх використання на заняттях з німецької мови. Термін "Web 2.0" вживається для позначення інтерактивних і колаборативних ресурсів мережі інтернет, за допомогою яких користувач не лише пасивно споживає зміст ресурсу, а й виступає безпосереднім постачальником і користувачем інформації. Зокрема, проаналізовано особливості функціонування таких сервісів Web 2.0, як Etherpad, Padlet, Mindmap, Wordle, Podcast, Webquest, Voicethread. Виокремлено найважливіші ознаки цих сервісів: доступність, легкість використання, можливість комунікації та співпраці, у тому числі віддаленої, залучення "колективного розуму", можливість створення і зберігання інформації, візуалізації навчального змісту, створення умов для самоосвіти і саморозвитку учнів і студентів. У статті доводиться, що цілеспрямоване використання ресурсів Web 2.0 цілком відповідає сучасним принципам нейродидактики в аспекті ефективності освітнього процесу, а саме: сприяє підвищенню мотивації та інтенсифікації вивчення іноземної мови; надає заняттю інноваційних характеристик, комунікативно-діяльнісного спрямування, а також креативності, пізнавального та ігрового характеру; оптимізує роботу викладача, сприяє результативній самостійній і груповій роботі учнів і студентів; відповідає принципам "багатоканального навчання"; сприяє усуненню мовних та психологічних бар'єрів; супроводжується позитивними емоціями і показниками навчального успіху, що є передумовами мотивації та ефективної комунікації на заняттях з іноземної мови. Використання ресурсів Web 2.0 також відповідає принципу "learning by doing" ("навчання через практичну діяльність"), відповідно до якого наш головний мозок функціонує у такий спосіб, що ми найкраще сприймаємо та запам'ятовуємо той інформаційний матеріал, який самі опрацьовуємо або виробляємо. У статті також розглянуто кооперативні навчальні проекти як засіб підвищення мотивації вивчення іноземної мови. До безперечних переваг таких проектів належать автентична комунікація іноземною мовою, налагодження зв'язків з носіями мови тих, хто вивчає мову, міжкультурний обмін, цікава та актуальна для молоді тематика, індивідуальне планування часу для виконання завдань.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
3.
Федоренко
, Л. О.
Цифрові тестові вправи для автономної роботи та контролю навчальних досягнень студентів-германістів з теми "німецький романтизм" [Текст] / Л. О.
Федоренко
> // Іноземні мови. - 2020. -
№ 4
. - С. 48-53
Рубрики:
Німецька мова--Методика викладання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
методично-дидактичні принципи
--
навчальний тип
--
німецький романтизм
Анотація:
У публікації представлено цифрові та аналогові тестові вправи й завдання до теми "Німецький Романтизм" для студентів-германістів.Завдання розроблені на інтернет-платформі LearningApps і достіпні через QR-код або покликання на сайт. Цифрові завдання та вправи враховують особливості різних навчальних типів за канолом сприйняття інформації, а також методично-дидактичні принципи навчання німецької мови: навчальна автономія, активізація учасників навчального процесу, диференційований підхід.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)