Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Федоренко, Л. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Федоренко, Л. О.
    Підвищення мотивації та комунікативної спрямованості занять з німецької мови з використанням автентичних відеоматеріалів і сучасних положень нейродидактики [Текст] / Л. О. Федоренко // Іноземні мови. - 2018. - № 3. - С. 10-14
Рубрики: Німецька мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
нейродидактика -- відеоматеріали -- автентичність
Анотація: У статті розглянуто сучасні принципи нейродидактики в аспекті ефективності вивчення іноземної мови у вищій школі з використанням автентичних відеоматеріалів. Виходячи з принципів нейродидактики та особливостей головного мозку людини, навчальний процес слід організовувати різноманітно, оптимально варіюючи складний теоретичний матеріал з практичними завданнями, ефективно залучати в навчальний процес усі органи чуття. Навчання має приносити задоволення та орієнтуватися на актуальні інтереси і потреби студентів. Об'єктом методично-дидактичного аналізу є короткометражний фільм "Dufte" ("Запахи", 2001) німецького режисера Інго Распера. Предмет дослідження - мотивація студентів до вивчення німецької мови та підвищення комунікативної спрямованості занять за допомогою залучення автентичних відеоресурсів. Аналізується методична та дидактична доцільність використання відеоматеріалів на заняттях з іноземної мови: мотиваційно-стимулююча функція, компактність, легкість сприйняття, можливість реалізації диференційованого підходу до навчання. До безперечних переваг відеоматеріалів належить також автентичність, креативність та внесення різноманітності в навчальний процес.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


    Федоренко, Л. О.
    Використання сервісів Web 2.0 і кооперативних проектів у навчанні німецької мови [Текст] / Л. О. Федоренко // Іноземні мови. - 2019. - № 1. - С. 47-52
Рубрики: Німецька мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
кооперативні проекти -- Web 2.0 -- Podcast
Анотація: У статті описано сервіси Web 2.0, висвітлено особливості їх використання на заняттях з німецької мови. Термін "Web 2.0" вживається для позначення інтерактивних і колаборативних ресурсів мережі інтернет, за допомогою яких користувач не лише пасивно споживає зміст ресурсу, а й виступає безпосереднім постачальником і користувачем інформації. Зокрема, проаналізовано особливості функціонування таких сервісів Web 2.0, як Etherpad, Padlet, Mindmap, Wordle, Podcast, Webquest, Voicethread. Виокремлено найважливіші ознаки цих сервісів: доступність, легкість використання, можливість комунікації та співпраці, у тому числі віддаленої, залучення "колективного розуму", можливість створення і зберігання інформації, візуалізації навчального змісту, створення умов для самоосвіти і саморозвитку учнів і студентів. У статті доводиться, що цілеспрямоване використання ресурсів Web 2.0 цілком відповідає сучасним принципам нейродидактики в аспекті ефективності освітнього процесу, а саме: сприяє підвищенню мотивації та інтенсифікації вивчення іноземної мови; надає заняттю інноваційних характеристик, комунікативно-діяльнісного спрямування, а також креативності, пізнавального та ігрового характеру; оптимізує роботу викладача, сприяє результативній самостійній і груповій роботі учнів і студентів; відповідає принципам "багатоканального навчання"; сприяє усуненню мовних та психологічних бар'єрів; супроводжується позитивними емоціями і показниками навчального успіху, що є передумовами мотивації та ефективної комунікації на заняттях з іноземної мови. Використання ресурсів Web 2.0 також відповідає принципу "learning by doing" ("навчання через практичну діяльність"), відповідно до якого наш головний мозок функціонує у такий спосіб, що ми найкраще сприймаємо та запам'ятовуємо той інформаційний матеріал, який самі опрацьовуємо або виробляємо. У статті також розглянуто кооперативні навчальні проекти як засіб підвищення мотивації вивчення іноземної мови. До безперечних переваг таких проектів належать автентична комунікація іноземною мовою, налагодження зв'язків з носіями мови тих, хто вивчає мову, міжкультурний обмін, цікава та актуальна для молоді тематика, індивідуальне планування часу для виконання завдань.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

3.


    Федоренко, Л. О.
    Цифрові тестові вправи для автономної роботи та контролю навчальних досягнень студентів-германістів з теми "німецький романтизм" [Текст] / Л. О. Федоренко // Іноземні мови. - 2020. - № 4. - С. 48-53
Рубрики: Німецька мова--Методика викладання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
методично-дидактичні принципи -- навчальний тип -- німецький романтизм
Анотація: У публікації представлено цифрові та аналогові тестові вправи й завдання до теми "Німецький Романтизм" для студентів-германістів.Завдання розроблені на інтернет-платформі LearningApps і достіпні через QR-код або покликання на сайт. Цифрові завдання та вправи враховують особливості різних навчальних типів за канолом сприйняття інформації, а також методично-дидактичні принципи навчання німецької мови: навчальна автономія, активізація учасників навчального процесу, диференційований підхід.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)