Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Шабельник, Тетяна$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Шабельник
,
Тетяна
.
Сучасний стан фармацевтичного ринку України [Текст] = The current state of the Ukrainian pharmaceutical market /
Тетяна
Шабельник
> // Економіст. - 2013. -
№ 6
. - С. 40-42. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
65.262.29
Рубрики:
Фармацевтичний ринок--Сучасний стан--Україна
Анотація:
У статті проаналізовано сучасний стан фармацевтичного ринку України з метою визначення пріоритетних умов його сталого розвитку, надано класифікацію та визначення типів фармацевтичних підприємств України.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Шабельник
,
Тетяна
.
Основні принципи маркетингово-орієнтованого управління фармацевтичним ринком [Текст] /
Тетяна
Шабельник
> // Економіст. - 2014. -
№ 4
. - С. 50-55. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
65.9(4Укр)421.5
Рубрики:
Фармацевтичний ринок--Управління
Кл.слова (ненормовані):
сегментація
--
споживчі структури
--
кінцевий споживач
--
законодавство
--
кон'юнктура
Анотація:
У статті сформульовано принципи маркетингово-орієнтованого управління фармацевтичним ринком та дано визначення категорії "маркетингово-орієнтоване управління фармацевтичним ринком" на підставі аналізу й узагальнення літературних джерел та існуючих принципів маркетингу.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)