Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Шевченко, А. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Шевченко, А. В.
    Устойчивость политической системы: "человек коммуникативный" против "человека политического" [Текст] / А. В. Шевченко // Полис. - 2009. - № 5. - С. 68-83
ББК 66
Рубрики: Політологія
Кл.слова (ненормовані):
політична система -- комунікація

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Шевченко, А. В.
    Інститут дисциплінарних інспекторів: передумови становлення та основні засади функціонування [Текст] / А. В. Шевченко // Вісник Верховного Суду України. - 2012. - № 2. - С. 31-37
Рубрики: Правосуддя --Україна
Кл.слова (ненормовані):
судова реформа -- відповідальність суддів -- правовий статус

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Шевченко, А. В.
    Деякі особливості дисциплінарної відповідальності суддів [Текст] / А. В. Шевченко // Вісник Верховного Суду України. - 2013. - № 1. - С. 33-39
Рубрики: Судочинство--Україна
Кл.слова (ненормовані):
правосуддя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Шевченко, А. В.
    Напрямки підвищення конкурентоспроможності навчального закладу [Текст] / А. В. Шевченко, А. С. Шворак // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 6. - С. 78-82 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Конкуренція--Україна
Кл.слова (ненормовані):
освітні послуги -- навчальний процес -- база даних


Дод.точки доступу:
Шворак, А. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Костенко, А. В.
    І. В. Фабриціус (1882-1966 рр.): археолог та музеєзнавець [Текст] / А. В. Костенко, А. В. Шевченко // Археологія. - 2016. - № 2. - С. 122-133 : рис. - Бібліогр.: с. 132
Рубрики: Археологія--Персоналії
   Музейна справа--Постаті

Анотація: На основі невідомих раніше архівних джерел та опублікованої літератури відтворено життєвий та науковий шлях археолога Ірини Василівни Фабриціус.


Дод.точки доступу:
Шевченко, А. В.; Фабриціус, Ірина Василівна (український археолог ; 1882-1966) \про неї\; Гошкевич, Віктор Іванович (український археолог, краєзнавець, громадський діяч, публіцист, редактор ; 1860-1928) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВКр (1)
Вільні: ВДГН (1), ВКр (1)


Знайти схожі

6.


    Шевченко, А. В.
    Маркетинг територій - інструмент формування іміджу регіону [Текст] / А.В. Шевченко, І.В. Рубан // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - № 10. - С. 107-111. - Бібліогр. с. 111 (15 назв)
Рубрики: Місцевості--Імідж
   Регіони України--Маркетинг

Анотація: У статті висвітлено питання іміджу територій та проблема розширення можливостей регіону в сфері зовнішньоекономічної діяльності. Розглянуто функції, які виконує імідж територіальної одиниці, визначено основні комунікаційні елементи та найбільш ефективні з них для формування іміджу певної території.


Дод.точки доступу:
Рубан, І.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Шевченко, А. В.
    Управлінські рішення щодо використання інструментів маркетингу для забезпечення конкурентоспроможності ЗВО [Текст] / А. В. Шевченко, А. А. Путінцева // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 7/8. - С. 97-103. - Бібліогр. с. 102 (8 назв)
Рубрики: Вища школа--Маркетинг
Анотація: У статті обґрунтовано необхідність використання маркетингових інструментів вищими навчальними закладами, їх раціональність та необхідність, а також визначено відповідні управлінські рішення керівниками ЗВО.


Дод.точки доступу:
Путінцева, А.А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Шевченко, А. В.
    Роль маркетингової стратегії в діяльності вітчизняних підприємств [Текст] / А. В. Шевченко, О. Р. Віленськйй, Л. С. Пустовойт // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 11. - С. 69-74. - Бібліогр.: с. 74 (10 назв)
Рубрики: Маркетинова стратегія
Анотація: Для забезпечення успішної діяльності підприємства, обґрунтовано необхідність розробки довгострокового плану дій, спрямованого на досягнення місії організації з орієнтацією на ринкові потреби й врахування ринку як основного чинника зовнішнього середовища. Визначено сутність поняття "маркетингова стратегія" та описано послідовність процесу формування маркетингової стратегії на підприємстві. Маркетингова стратегія це один з інструментів маркетингу, що має бути спрямований на досягнення маркетингових цілей за допомогою порівняння сильних і слабких сторін внутрішнього середовища з можливостями та загрозами ринку. Вдало обрана й ефективно реалізована стратегія не тільки дає змогу підприємству досягти конкурентних переваг, а й задовольнити потреби споживача. Тобто маркетингова стратегія виконує важливу як економічну роль у діяльності будь-якого суб'єкта господарювання, так і соціальну.


Дод.точки доступу:
Віленськйй, О.Р.; Пустовойт, Л.С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)