Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Яцишина, Лариса$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Яцишина, Лариса.
    Бренд-менеджмент і маркетингові технології [Текст] / Л. Яцишина // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 6. - С. 12-13 : фот.
Рубрики: Маркетинг--Технології
Кл.слова (ненормовані):
стратегічна орієнтація підприємства -- споживачі -- стратегія бренда -- управління брендом -- інноваційні технології


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Яцишина, Лариса.
    Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння [Текст] / Лариса Яцишина, Юлія Ющук // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 2. - С. 55-62 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 62
Рубрики: Ринок пива--Маркетингові стратегії--Мале підприємство--Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове рішення -- власний капітал -- агресивна стратегія -- організаційна культура
Анотація: У статті представлений аналіз ринку пивоварної галузі України, впливу зовнішніх та внутрішніх чинників на його формування та розвиток; досліджено методи визначення позиції на ринку й вибору оптимальної стратегії для середніх і малих підприємств, а також запропоновані подальші перспективи їх розвитку та пивоварної галузі загалом.


Дод.точки доступу:
Ющук, Юлія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Яцишина, Лариса.
    Медіаринок України: аналіз і тренди розвитку [Текст] / Лариса Яцишина, Ірина Шевченко // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 6. - С. 4-10 : рис. - Бібліогр.: с. 10
Рубрики: Медіа-ринок--Аналіз--Тренди--Розвиток--Україна
Кл.слова (ненормовані):
реклама -- інформація -- брендовий контент -- спонсорство
Анотація: У статті проаналізовано особливості розвитку медіа-ринку та розкрито тренди його розвитку у наступні роки. Обґрунтовано доцільність подальшого зростання частки ринку та необхідність технічного вдосконалення, інноваційних та інвестиційних вкладень у медіа-ринок України.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Ірина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)