Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Shcherbak, V. G.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Shcherbak, V. G.
    Pricing based on product value perception by agricultural machinery consumers [Text] / V. G. Shcherbak, S. M. Marchenko // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 7. - Р. 208-213 : форм., рис. - Бібліогр.: 13 назв
Рубрики: Економіка підприємств сільськогосподарського машинобудування--Маркетинг--Маркетинг збуту--Цінова політика підприємства -- Ціноутворення -- Сприйняття цінності продукту споживачами
Анотація: У статті наведено обґрунтування теоретичних, методичних та практичних засад формування та реалізації маркетингової логістичної системи ціноутворення підприємств сільськогосподарського машинобудування на основі сприйняття цінності продукту споживачами сільськогосподарської техніки. Доведено доцільність упровадження системи логістичної підтримки маркетингової політики обслуговування клієнтів на ринку продукції сільськогосподарського машинобудування, що сприятиме отриманню виробниками тривалих конкурентних переваг.


Дод.точки доступу:
Marchenko, S. M.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Shcherbak, V. G.
    Formation and development of brand equity of higher education institution [Text] / V. G. Shcherbak, S. M. Marchenko // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 6. - P213-221 : рис. - Бібліогр.: 20 назв
Рубрики: Економіка та організація освіти--Маркетинг у вищих навчальних закладах--Бренд-капітал
Анотація: У статті представлено методичні підходи до оцінювання рівня розвитку і використання бренд-капіталу ВНЗ, що відображає відносини і взаємозалежність основних пропорцій структурного та інституційного капіталу і можливість їх чіткого позиціонування на ринку освітніх послуг.


Дод.точки доступу:
Marchenko, S. M.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)