Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Shcherbak, V. G.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Shcherbak
, V. G.
Pricing based on product value perception by agricultural machinery consumers [Text] / V. G.
Shcherbak
, S. M. Marchenko> // Актуальні проблеми економіки. - 2015. -
№ 7
. - Р. 208-213 : форм., рис. - Бібліогр.: 13 назв
Рубрики:
Економіка підприємств сільськогосподарського машинобудування--Маркетинг--Маркетинг збуту--Цінова політика підприємства -- Ціноутворення -- Сприйняття цінності продукту споживачами
Анотація:
У статті наведено обґрунтування теоретичних, методичних та практичних засад формування та реалізації маркетингової логістичної системи ціноутворення підприємств сільськогосподарського машинобудування на основі сприйняття цінності продукту споживачами сільськогосподарської техніки. Доведено доцільність упровадження системи логістичної підтримки маркетингової політики обслуговування клієнтів на ринку продукції сільськогосподарського машинобудування, що сприятиме отриманню виробниками тривалих конкурентних переваг.
Дод.точки доступу:
Marchenko, S. M.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Shcherbak
, V. G.
Formation and development of brand equity of higher education institution [Text] / V. G.
Shcherbak
, S. M. Marchenko> // Актуальні проблеми економіки. - 2016. -
№ 6
. - P213-221 : рис. - Бібліогр.: 20 назв
Рубрики:
Економіка та організація освіти--Маркетинг у вищих навчальних закладах--Бренд-капітал
Анотація:
У статті представлено методичні підходи до оцінювання рівня розвитку і використання бренд-капіталу ВНЗ, що відображає відносини і взаємозалежність основних пропорцій структурного та інституційного капіталу і можливість їх чіткого позиціонування на ринку освітніх послуг.
Дод.точки доступу:
Marchenko, S. M.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)