Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Акіншина, В. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Акіншина
, В. В.
Ці прекрасні Тварини. План-конспект уроку з предмета "Я і Україна" для учнів 1-го класу з порушеннями опорно-рухового апарату [Текст] / В. В.
Акіншина
> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. -
N 3 (березень)
. - С. 15-18
Рубрики:
Діти з порушенням опорно-рухового апарату--Уроки--Я і Україна
Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація:
План-конспект уроку. Мета: розширювати та уточнювати знання учнів прорізноманітність тварин, які об’єднуються в групи: комахи, риби, земноводні, плазуни, птахи,звірі; умови їх проживання, вчити наводитиприклади і розпізнавати тварин найближчогооточення, формувати вміння порівнювати тварин, групувати їх за способом пересування,формувати поняття «Свійські та дикі тварини»;сприяти розвитку спостережливості; розвивати та коригувати: логічне мислення,уяву, пам’ять, мовлення, просторове орієнтування; виховувати: любов до живої природи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Акіншина
, В. В.
І в серці пам’ять збережемо про героїв твоїх, Україно! Виховна година для учнів 1–4 класів з порушеннями опорно-рухового апарату [Текст] / В. В.
Акіншина
, В. В. Арутюнян, В. В. Орлова> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. -
N 4 (квітень)
. - С. 24-26 : ілюстр.
Рубрики:
Діти з порушенням опорно-рухового апарату--Патріотичне виховання
Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація:
План-конспект заняття. Мета заходу: розширити та корегувати дрібну моторику рук, просторову орієнтацію, уявлення дітей про поняття «герой, героїзм»; вчити визначати риси героїчної людини; закріпити знання про символи України, формувати соціально компетентного, активного, відповідального громадянина й патріота України; розвивати мислення, пам’ять, увагу, діалогічне мовлення, вміння контролювати і аналізувати свої та чужі вчинки; виховувати шану до героїв, що боролись за Україну, почуття національної гордості, любові до рідного краю, спонукати до самовдосконалення, прагнути бути людиною, здатною гідно існувати й самореалізуватися за складних реалій XXI століття.
Дод.точки доступу:
Арутюнян, В. В.; Орлова, В. В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Акіншина
, В. В.
Подорож у минуле Харкова. Видатні харків'яни. Виховна година 4-го класу з порушенням опорно-рухового апарату [Текст] / В. В.
Акіншина
> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. -
N 5 (травень)
. - С. 18-21 : ілюстр.
Рубрики:
Міста українські--Історія--Харків, місто (Україна)
Діти з порушенням опорно-рухового апарату--Патріотичне виховання
Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація:
План-конспект заняття. Мета: закріпити знання учнів про Батьківщину, символіку країни; розширити знання про історичне минуле Харкова, про видатних харків'ян, на честь яких названо вулиці, музеї, станції метро; повідомити про їхні внески для розвитку України; розвивати мислення учнів, зв'язне мовлення, увагу , пам'ять, спостережливість; виховувати почуття любові до рідного міста; підвищувати інтерес до вивчення історії міста, повагу до харків'ян, почуття національної гордості та гідності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Акіншина
, В. В.
Яке прекрасне рідне слово! Воно - не світ, а всі світи [Текст] : квест-гра для учнів початкової школи з порушеннями мовлення / В. В.
Акіншина
> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. -
№ 11
. - С. 11-13 : рис.
Рубрики:
Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
Інклюзивна освіта
Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення
Ігрові форми навчання
Квести
Кл.слова (ненормовані):
квест-ігри
--
українська мова
--
мовленнєва підготовка
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)