Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ахадуллина, Наталья$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Ахадуллина, Наталья.
    Изучение творческого наследия Давида Бурлюка в образовательном процессе вуза при подготовке бакалавров дизайна [Текст] / Н. Ахадуллина, К. Ульянцева // Український вимір : [міжнар. зб. наук.-педагог., метод. ст. і матеріалів з України та діаспори] / [Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського. - Чернігів, 2017. - Число 14. - С. 59-63. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 63.3(0=УКР)-7 + 71.4(4УКР) + 74(4УКР)
Рубрики: Мистецтво--Художники
   Мистецтво--Авангардизм

   Вищі навчальні заклади--Досвід роботи--Республіка Башкортостан

Кл.слова (ненормовані):
авангард -- кубізм -- футуризм -- стиль -- фактура -- колір


Дод.точки доступу:
Блохин, Дарина \ред.\; Ульянцева, Ксения; Бурлюк, Давид Давидович (український художник-футурист, поет, теоретик мистецтва, літературний і художній критик, видавець ; 1882-1967) \про нього\; Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського

Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)


Знайти схожі

2.


    Ахадуллина, Наталья.
    Модель сотворчества детей, родителей и педагога на занятиях художественной студии [Текст] / Н. Ахадуллина // Український вимір : [міжнар. зб. наук.-педагог., метод. ст. і матеріалів з України та діаспори] / [Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського. - Чернігів, 2017. - Число 14. - С. 115-118 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 63.3(0=УКР)-7 + 71.4(4УКР) + 74(4УКР)
Рубрики: Освіта--Педагогічні технології
   Позакласна робота--Художні студії

   Соціальна педагогіка--Співпраця

Кл.слова (ненормовані):
художньо-творча діяльність -- художня студія -- позитивна мотивація -- рівноцінність особистих позицій -- педагогічний вплив -- рівновага ділових та міжособистісних відносин
Анотація: В статті запропонована теоретична модель плідного спілкування дитини, дорослого та педагога.


Дод.точки доступу:
Блохин, Дарина \ред.\; Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського

Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)