Пошуковий запит: (<.>A=Бех, І. Д.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18 |
>1.
|
Бех, І. Д. Гідність як духовний геном особистості [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогiка i психологiя. - 2009. - № 1. - С. 76-89
ББК 74 Рубрики: Моральне виховання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 74 Б 55
Бех, І. Д. Життя особистості як шлях до духовної далини [Текст] : проблеми виховання / І. Д. Бех> // Педагогiка i психологiя. - 2010. - N 3. - С. 15-32. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Кл.слова (ненормовані): ібв
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Бех, І. Д. Категорія совісті в посткласичному психологічному осмисленні [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 1. - С. 32-42. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Психологія особистості--Совість Анотація: На основі теоретичного аналізу совісті виділено низку її сутнісних версій. Запропоновано механізм виховання совісті.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Бех, І. Д. Родинне виховання як завдання державної ваги [Текст] / І. Д. Бех> // Наука і суспільство. - 2011. - № 1/2. - С. 30-33
Рубрики: Родинне виховання Анотація: Розглядаються основні виховні цінності сім'ї, досягнення яких значно підвищить продуктивність подальшого виховного процесу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Бех, І. Д. Психологічні механізми сходження особистості до духовних цінностей [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 2. - С. 37-44. - Библиогр.: с. 44 (4 назви)
Рубрики: Виховання--Духовне Анотація: Розкрито сутність психологічних механізмів свідомості та самосвідомості, на основі яких формують духовні цінності особистості. Виділено типи особистісної рефлексії: регулятивна, визначальна, синтезуюча, створювальна.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Бех, І. Д. Я як джерело духовного саморозвитку особистості [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 5-16. - Бібліогр. в кінці ст.16 (2 назви)
Рубрики: Особистість--Виховання Анотація: Розкрито природу людського Я в контексті його сутнісних ознак і змістовно-структурних характеристик. Визначено роль рефлексивного процесу як механізму формування духовних складових Я, проаналізовано основні функції рефлексії.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Бех, І. Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 30-37. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 88 Рубрики: Особистість--Саморозвиток--Рефлексія Анотація: Уперше розкрито механізм духовного саморозвитку особистості. Проаналізовано внутрішні умови розгортання цього духовного процесу, підкреслено роль рефлексії в особистісній самоосвіті та формуванні певної духовної цінності особистості.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Бех, І. Д. Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 1. - С. 63-66. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74 Рубрики: Навчальний матеріал Анотація: Ідеться про етичне одухотворення навчального матеріалу як установлення учнем зв'язку між окремим знанням чи способом дії з вищою духовною цінністю. Цим самим відбувається процес надання особистісної значущості навчальним надбанням.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Бех, І. Д. Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 3. - С. 17-23. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74 Рубрики: Педагогіка--Виховання Анотація: Розкрито розвивальний виховний метод, що грунтується на позитивному поведінковому досвіді підростаючої особистості як змістовій основі розгортання рефлексивно-експліцитного процесу породження духовних цінностей, а також операційну структру реалізації пропонованого методу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Бех, І. Д. Ідентифікація у вихованні та розвитку особистості [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 4. - С. 42-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Ідентифікація собистості Анотація: Розглянуто процес ідентифікації як один із центральних механізмів особистісного становлення суб'єкта. Простежено її змістовий зв'язок з ідентичністю та самоідентифікацією.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Бех, І. Д. Феномен одухотворення навчального змісту як виховний засіб [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. - 2014. - № 2. - С. 47-51. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.202.5 Рубрики: Навчальна діяльність--Організація Анотація: Ідеться про етичне одухотворення навчального (гуманітарного й природничо-наукового) матеріалу як встановлення учнем зв'язку між окремим знанням чи способом дії з вищою духовною цінністю. Цим самим навчальним надбанням надано особистісної значущості.
Знайти схожі
|
>12.
|
Бех, І. Д. Формування людини не лише розумної, а передусім духовної [Текст] / І. Д. Бех, О. В. Мельник> // Педагогіка і психологія. - 2014. - № 2. - С. 99-101
ББК 74.200 Рубрики: Виховний процес--Сутність--Інноваційний потенціал Анотація: Інститут проблем виховання НАПН України представив педагогічній громадськості збірник наукових праць, підготовлений за матеріалами наукової конференції "Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал", що відбувся наприкінці минулого року.
Дод.точки доступу: Мельник, О.В. Знайти схожі
|
>13.
|
Бех, І. Д. Державницьке виховання як суспільно-освітній пріоритет [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. - 2015. - № 2. - С. 14-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Громадянська освіта--Громадянське виховання Анотація: Проаналізовано відношення "людина- держава" в контексті державницького виховання і його результату- державницьких почуттів особистості. Розкрито сутність державно-орієнтованого навчання.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Бех, І. Д. Концептуальна модель Я-центрованості у вихованні та духовному розвитку особистості [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. - 2015. - № 3. - С. 5-15. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.200.53 Рубрики: Особистість--Розвиток--Духовний Виховання--Гуманістично-орієнтована модель Анотація: Стаття присвячена проблемі гуманістично орієнтованого розвивального виховання. В руслі його положень розглядається ідея Я-центрованості у вихованні та духовному розвитку особистості. Під цим кутом зору аналізується поняття Я та його складова- Я-духовне: його місце в життєвих цілях і сенсі існування людини.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Бех, І. Д. Духовний пошук: сучасні наукові межі [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. - 2016. - № 1. - С. 5-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Духовність--Виховання Анотація: На основі глибокого розуміння природи духовного процес виховання розглянуто як планомірне сходження підростаючої особистості до духовності. Цей процес пов'язується з розгортанням у вихованця особистісної рефлексії як механізму свідомого привласнення певної духовної цінності. Наголошено на потребі введення чотирикомпонентної схеми, оволодіння якою перетворює вихованця на суб'єкта духовно-морального діяння. Доведено можливість компонента довільної спонуки, до сьогодні теоретично не осмисленого, що часто заважало педагогові досягати мети виховання. Запропоновано прийоми, які стимулюють у вихованця перехід від стану бажання духовної цінності до стану готовності діяти за її змістом.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Бех, І. Д. Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. - 2016. - № 2. - С. 14-21. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74 Рубрики: Освіта--Інновації Інновації--Освіта Анотація: Розкрито сутність виховної гуманістичної парадигми як учіння про вміння особистості "володарювати над собою". Це свідоме й вільне оволодіння підростаючою особистістю певною духовно-моральною цінністю. Наголошено на чинниках, які перешкоджають особистості досягти цієї мети.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Бех, І. Д. Особливості становлення особистості підлітка в умовах соціальних реалій [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. - 2017. - № 4. - С. 37-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підлітки--Соціально-психологічні суперечності Анотація: В статті на основі вичленення двох межових просторів - життя і культури - розкрито основні соціально-психологічні суперечності буття сучасного підлітка на рівні його суспільно значущих цілей, цінностей, способів самоствердження.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Бех, І. Д. Особистість у віковому онтогенезі [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. - 2019. - № 1. - С. 36-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Онтогенез особистості--Зрілий вік--Сенс життя Анотація: У статті, на основі вичлененої центральної інтенції осіб зрілого віку - орієнтації на філософсько-релігійний сенс життя - надається цілісна соціально-ситуаційна і особистісно-комунікативна "картина життя" сьогодення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|