Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бех, І. Д.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.


    Бех, І. Д.
    Гідність як духовний геном особистості [Текст] / І. Д. Бех // Педагогiка i психологiя. - 2009. - № 1. - С. 76-89
ББК 74
Рубрики: Моральне виховання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.
74
Б 55


    Бех, І. Д.
    Життя особистості як шлях до духовної далини [Текст] : проблеми виховання / І. Д. Бех // Педагогiка i психологiя. - 2010. - N 3. - С. 15-32. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74

Кл.слова (ненормовані):
ібв

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Бех, І. Д.
    Категорія совісті в посткласичному психологічному осмисленні [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 1. - С. 32-42. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Психологія особистості--Совість
Анотація: На основі теоретичного аналізу совісті виділено низку її сутнісних версій. Запропоновано механізм виховання совісті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Бех, І. Д.
    Родинне виховання як завдання державної ваги [Текст] / І. Д. Бех // Наука і суспільство. - 2011. - № 1/2. - С. 30-33
Рубрики: Родинне виховання
Анотація: Розглядаються основні виховні цінності сім'ї, досягнення яких значно підвищить продуктивність подальшого виховного процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Бех, І. Д.
    Психологічні механізми сходження особистості до духовних цінностей [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 2. - С. 37-44. - Библиогр.: с. 44 (4 назви)
Рубрики: Виховання--Духовне
Анотація: Розкрито сутність психологічних механізмів свідомості та самосвідомості, на основі яких формують духовні цінності особистості. Виділено типи особистісної рефлексії: регулятивна, визначальна, синтезуюча, створювальна.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Бех, І. Д.
    Я як джерело духовного саморозвитку особистості [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 5-16. - Бібліогр. в кінці ст.16 (2 назви)
Рубрики: Особистість--Виховання
Анотація: Розкрито природу людського Я в контексті його сутнісних ознак і змістовно-структурних характеристик. Визначено роль рефлексивного процесу як механізму формування духовних складових Я, проаналізовано основні функції рефлексії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Бех, І. Д.
    Рефлексія в духовному саморозвитку особистості [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 30-37. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 88
Рубрики: Особистість--Саморозвиток--Рефлексія
Анотація: Уперше розкрито механізм духовного саморозвитку особистості. Проаналізовано внутрішні умови розгортання цього духовного процесу, підкреслено роль рефлексії в особистісній самоосвіті та формуванні певної духовної цінності особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Бех, І. Д.
    Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 1. - С. 63-66. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Навчальний матеріал
Анотація: Ідеться про етичне одухотворення навчального матеріалу як установлення учнем зв'язку між окремим знанням чи способом дії з вищою духовною цінністю. Цим самим відбувається процес надання особистісної значущості навчальним надбанням.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Бех, І. Д.
    Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 3. - С. 17-23. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Педагогіка--Виховання
Анотація: Розкрито розвивальний виховний метод, що грунтується на позитивному поведінковому досвіді підростаючої особистості як змістовій основі розгортання рефлексивно-експліцитного процесу породження духовних цінностей, а також операційну структру реалізації пропонованого методу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Бех, І. Д.
    Ідентифікація у вихованні та розвитку особистості [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 4. - С. 42-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Ідентифікація собистості
Анотація: Розглянуто процес ідентифікації як один із центральних механізмів особистісного становлення суб'єкта. Простежено її змістовий зв'язок з ідентичністю та самоідентифікацією.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Бех, І. Д.
    Феномен одухотворення навчального змісту як виховний засіб [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2014. - № 2. - С. 47-51. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.202.5
Рубрики: Навчальна діяльність--Організація
Анотація: Ідеться про етичне одухотворення навчального (гуманітарного й природничо-наукового) матеріалу як встановлення учнем зв'язку між окремим знанням чи способом дії з вищою духовною цінністю. Цим самим навчальним надбанням надано особистісної значущості.


Знайти схожі

12.


    Бех, І. Д.
    Формування людини не лише розумної, а передусім духовної [Текст] / І. Д. Бех, О. В. Мельник // Педагогіка і психологія. - 2014. - № 2. - С. 99-101
ББК 74.200
Рубрики: Виховний процес--Сутність--Інноваційний потенціал
Анотація: Інститут проблем виховання НАПН України представив педагогічній громадськості збірник наукових праць, підготовлений за матеріалами наукової конференції "Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал", що відбувся наприкінці минулого року.


Дод.точки доступу:
Мельник, О.В.

Знайти схожі

13.


    Бех, І. Д.
    Державницьке виховання як суспільно-освітній пріоритет [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2015. - № 2. - С. 14-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Громадянська освіта--Громадянське виховання
Анотація: Проаналізовано відношення "людина- держава" в контексті державницького виховання і його результату- державницьких почуттів особистості. Розкрито сутність державно-орієнтованого навчання.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Бех, І. Д.
    Концептуальна модель Я-центрованості у вихованні та духовному розвитку особистості [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2015. - № 3. - С. 5-15. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.200.53
Рубрики: Особистість--Розвиток--Духовний
   Виховання--Гуманістично-орієнтована модель

Анотація: Стаття присвячена проблемі гуманістично орієнтованого розвивального виховання. В руслі його положень розглядається ідея Я-центрованості у вихованні та духовному розвитку особистості. Під цим кутом зору аналізується поняття Я та його складова- Я-духовне: його місце в життєвих цілях і сенсі існування людини.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Бех, І. Д.
    Духовний пошук: сучасні наукові межі [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2016. - № 1. - С. 5-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Духовність--Виховання
Анотація: На основі глибокого розуміння природи духовного процес виховання розглянуто як планомірне сходження підростаючої особистості до духовності. Цей процес пов'язується з розгортанням у вихованця особистісної рефлексії як механізму свідомого привласнення певної духовної цінності. Наголошено на потребі введення чотирикомпонентної схеми, оволодіння якою перетворює вихованця на суб'єкта духовно-морального діяння. Доведено можливість компонента довільної спонуки, до сьогодні теоретично не осмисленого, що часто заважало педагогові досягати мети виховання. Запропоновано прийоми, які стимулюють у вихованця перехід від стану бажання духовної цінності до стану готовності діяти за її змістом.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Бех, І. Д.
    Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2016. - № 2. - С. 14-21. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Освіта--Інновації
   Інновації--Освіта

Анотація: Розкрито сутність виховної гуманістичної парадигми як учіння про вміння особистості "володарювати над собою". Це свідоме й вільне оволодіння підростаючою особистістю певною духовно-моральною цінністю. Наголошено на чинниках, які перешкоджають особистості досягти цієї мети.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Бех, І. Д.
    Особливості становлення особистості підлітка в умовах соціальних реалій [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2017. - № 4. - С. 37-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підлітки--Соціально-психологічні суперечності
Анотація: В статті на основі вичленення двох межових просторів - життя і культури - розкрито основні соціально-психологічні суперечності буття сучасного підлітка на рівні його суспільно значущих цілей, цінностей, способів самоствердження.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Бех, І. Д.
    Особистість у віковому онтогенезі [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. - 2019. - № 1. - С. 36-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Онтогенез особистості--Зрілий вік--Сенс життя
Анотація: У статті, на основі вичлененої центральної інтенції осіб зрілого віку - орієнтації на філософсько-релігійний сенс життя - надається цілісна соціально-ситуаційна і особистісно-комунікативна "картина життя" сьогодення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)