Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бондаренко, Ю. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Бондаренко, Ю. І.
    Художній конфлікт як предмет вивчення в процесі шкільного аналізу літературного твору [Текст] / Ю. І. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 6. - С. 12-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Уроки--Українська література--Конфлікти

Анотація: Якісне опрацювання літературного твору неможливе без осмислення учнями конфлікту як рушія розвитку сюжету. У статті накреслені основні етапи шкільного вивчення поняття "конфлікт" та його застосування в процесі аналізу художнього тексту,, розкриті методичні механізми виявлення суперечностей як на рівні окремих сюжетних епізодів, так і твору в цілому, залучені окремі філософські підходи для вирішення поставленої проблеми

Є примірники у відділах:
ВДГН (29.06.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Бондаренко, Ю. І.
    Концептуально-образний аналіз літературногог твору в школі / Ю. І. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 11. - С. 11-14. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.39
Рубрики: Українська література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
концептуально-образний аналіз -- пообразний аналіз -- проблемно-тематичний аналіз -- індивідуальна характеристика -- групова характеристика -- порівняльна характеристика -- компетентності -- система уроків
Анотація: У статті розкриті теоретичні основи концептуально-образного аналізу літературного твору, вироблено алгоритм його проведення і систему необхідних компетентностей, здійснено опис застосування на матеріалі конкретних творів, продемонстровано відповідне планування тематики уроків, психологічно обґрунтована діяльність школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Бондаренко, Ю. І.
    Концептуально-жанровий аналіз літературного твору в школі (на матеріалі комедії М. Куліша "Мина Мазайло") / Ю. І. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 3. - С. 13-16. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.3
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Українська література--Куліш Микола Гурович (1892-1937 рр.)

   Письменники українські, 20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
компетентності -- система уроків -- етапи впровадження -- методичний алгоритм -- сюжетно-концептуальний аналіз
Анотація: У статті запропонована методика опрацювання літературного твору на основі концептуально-жанрового аналізу. Автор розкриває основні етапи підготовки учнів до такої діяльності, окреслює необхідні компетентності, демонструє процес утворення системи уроків з вивчення конкретного твору, загальний алгоритм проведення, ілюструє свої роздуми методичним матеріалом, присвяченим аналізу сатиричної комедії М. Куліша "Мина Мазайло".


Дод.точки доступу:
Куліш, Микола Гурович (український письменник, режисер, драматург, громадський діяч, газетяр і редактор, діяч української освіти, педагог ; 1892-1937) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Бондаренко, Ю. І.
    Аналіз образів-персонажів на засадах психології вчинку / Ю. І. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 1. - С. 11-14. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Анотація: У статті сформульовано систему компетентностей та окреслено методичне забезпечення процесу вивчення образів- персонажів на основі психології вчинку. Автор пропонує можливі способи опрацювання поведінки літературного героя, виявлення його духовного потенціалу через осмислення учнями зображених дій.


Дод.точки доступу:
Ткач, Дмитро Васильович (1912-1993) \про твір\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Бондаренко, Ю. І.
    Дослідження ціннісних та цільових пріоритетів персонажів у процесі шкільного аналізу літературного твору / Ю. І. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 7/8. - С. 28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.26
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Літературні персонажі--Українська література--Аналіз

Кл.слова (ненормовані):
образ-персонаж -- ціннісно-цільова програма
Анотація: У статті запропоновано окремий шлях аналізу образів-персонажів на основі їхньої ціннісно-цільової програми. Автор наукового матеріалу стверджує: названий підхід допомагає учням осмислити концептуальне значення літературного героя, усвідомити підпорядкованість його внутрішніх властивостей ціннісним пріоритетам, які визначив письменник.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Бондаренко, Ю. І.
    Шкільний аналіз образів-персонажів у зв'язках із хронотопною структурою літературного твору / Ю. І. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 11. - С. 13-16. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 83
Рубрики: Літературні персонажі--Методика аналізу
Кл.слова (ненормовані):
Хронотоп
Анотація: У статті сформульовано систему знань і вмінь та окреслено методичне забезпечення процесу вивчення образів-персонажів у зв’язках із хронотопною структурою тексту. Це дозволяє формувати в учнів уявлення про літературний твір як художню цілісність та взаємопов’язаність його елементів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Бондаренко, Ю. І.
    Вивчення образів-персонажів на основі стандартної літературознавчої схеми [Текст] / Ю. І. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2015. - N 4(квітень). - С. 19-22. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.3 (4УКР)
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Літературні персонажі--Українська література--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
літературознавча схема аналізу образів-персонажів -- позасюжетні елементи -- авторська оцінка
Анотація: Статтю присвячено методиці аналізу образів-персонажів із допомогою стандартної літературознавчої схеми. У ній подано саму схему, а також систему знань і вмінь, які можна формувати з її допомогою, розглянуто різні аспекти здійснення зазначеної роботи.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


. Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя

    Бондаренко, Ю. І.
    Методи навчання в контексті загальнодидактичної та методико-літературної структури уроку [Текст] / Ю. І. Бондаренко // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - С. 58-63. - Бібліогр.: с. 63. - (Психолого-педагогічні науки ; № 4)
УДК
Рубрики: Література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
аналіз -- синтез -- індукція -- дедукція -- евристичний метод -- репродуктивний метод -- дослідно-пошуковий метод -- творче читання -- дидактична структура


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. ГоголяНіжинський державний університет ім. Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

9.


Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

    Бондаренко, Ю. І.
    Словесно-образний аналіз літературного твору в школі: первинний рівень застосування [Текст] / Ю. І. Бондаренко // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - 2018. - № 4. - С. 49-57. - Бібліогр.: с. 56
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
словесно- образний аналіз -- виразне читання -- лексико- фразеологічний коментар -- стилістичні дослідження


Дод.точки доступу:
Коваленко, Є. І. \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)