Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Електронний каталог книг (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Бондаренко, Ю. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
9
Показані документи
с 1 за 9
>
1.
Бондаренко
, Ю. І.
Художній конфлікт як предмет вивчення в процесі шкільного аналізу літературного твору [Текст] / Ю. І.
Бондаренко
> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. -
№ 6
. - С. 12-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Українська література--Методика викладання
Уроки--Українська література--Конфлікти
Анотація:
Якісне опрацювання літературного твору неможливе без осмислення учнями конфлікту як рушія розвитку сюжету. У статті накреслені основні етапи шкільного вивчення поняття "конфлікт" та його застосування в процесі аналізу художнього тексту,, розкриті методичні механізми виявлення суперечностей як на рівні окремих сюжетних епізодів, так і твору в цілому, залучені окремі філософські підходи для вирішення поставленої проблеми
Є примірники у відділах:
ВДГН (29.06.2011р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Бондаренко
, Ю. І.
Концептуально-образний аналіз літературногог твору в школі / Ю. І.
Бондаренко
> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. -
№ 11
. - С. 11-14. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.268.39
Рубрики:
Українська література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
концептуально-образний аналіз
--
пообразний аналіз
--
проблемно-тематичний аналіз
--
індивідуальна характеристика
--
групова характеристика
--
порівняльна характеристика
--
компетентності
--
система уроків
Анотація:
У статті розкриті теоретичні основи концептуально-образного аналізу літературного твору, вироблено алгоритм його проведення і систему необхідних компетентностей, здійснено опис застосування на матеріалі конкретних творів, продемонстровано відповідне планування тематики уроків, психологічно обґрунтована діяльність школярів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Бондаренко
, Ю. І.
Концептуально-жанровий аналіз літературного твору в школі (на матеріалі комедії М. Куліша "Мина Мазайло") / Ю. І.
Бондаренко
> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. -
№ 3
. - С. 13-16. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.268.3
Рубрики:
Українська література--Методика викладання, 20 ст.
Українська література--Куліш Микола Гурович (1892-1937 рр.)
Письменники українські, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
компетентності
--
система уроків
--
етапи впровадження
--
методичний алгоритм
--
сюжетно-концептуальний аналіз
Анотація:
У статті запропонована методика опрацювання літературного твору на основі концептуально-жанрового аналізу. Автор розкриває основні етапи підготовки учнів до такої діяльності, окреслює необхідні компетентності, демонструє процес утворення системи уроків з вивчення конкретного твору, загальний алгоритм проведення, ілюструє свої роздуми методичним матеріалом, присвяченим аналізу сатиричної комедії М. Куліша "Мина Мазайло".
Дод.точки доступу:
Куліш, Микола Гурович (український письменник, режисер, драматург, громадський діяч, газетяр і редактор, діяч української освіти, педагог ; 1892-1937) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Бондаренко
, Ю. І.
Аналіз образів-персонажів на засадах психології вчинку / Ю. І.
Бондаренко
> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. -
№ 1
. - С. 11-14. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Українська література--Методика викладання, 20 ст.
Романи українські--Методика викладання, 20 ст.
Письменники українські--Персоналії, 20 ст.
Уроки--Українська література, 20 ст.
Анотація:
У статті сформульовано систему компетентностей та окреслено методичне забезпечення процесу вивчення образів- персонажів на основі психології вчинку. Автор пропонує можливі способи опрацювання поведінки літературного героя, виявлення його духовного потенціалу через осмислення учнями зображених дій.
Дод.точки доступу:
Ткач, Дмитро Васильович (1912-1993) \про твір\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Бондаренко
, Ю. І.
Дослідження ціннісних та цільових пріоритетів персонажів у процесі шкільного аналізу літературного твору / Ю. І.
Бондаренко
> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. -
№ 7/8
. - С. 28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.26
Рубрики:
Українська література--Методика викладання
Літературні персонажі--Українська література--Аналіз
Кл.слова (ненормовані):
образ-персонаж
--
ціннісно-цільова програма
Анотація:
У статті запропоновано окремий шлях аналізу образів-персонажів на основі їхньої ціннісно-цільової програми. Автор наукового матеріалу стверджує: названий підхід допомагає учням осмислити концептуальне значення літературного героя, усвідомити підпорядкованість його внутрішніх властивостей ціннісним пріоритетам, які визначив письменник.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Бондаренко
, Ю. І.
Шкільний аналіз образів-персонажів у зв'язках із хронотопною структурою літературного твору / Ю. І.
Бондаренко
> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. -
№ 11
. - С. 13-16. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
83
Рубрики:
Літературні персонажі--Методика аналізу
Кл.слова (ненормовані):
Хронотоп
Анотація:
У статті сформульовано систему знань і вмінь та окреслено методичне забезпечення процесу вивчення образів-персонажів у зв’язках із хронотопною структурою тексту. Це дозволяє формувати в учнів уявлення про літературний твір як художню цілісність та взаємопов’язаність його елементів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Бондаренко
, Ю. І.
Вивчення образів-персонажів на основі стандартної літературознавчої схеми [Текст] / Ю. І.
Бондаренко
> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2015. -
N 4(квітень)
. - С. 19-22. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.268.3 (4УКР)
Рубрики:
Українська література--Методика викладання
Літературні персонажі--Українська література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
літературознавча схема аналізу образів-персонажів
--
позасюжетні елементи
--
авторська оцінка
Анотація:
Статтю присвячено методиці аналізу образів-персонажів із допомогою стандартної літературознавчої схеми. У ній подано саму схему, а також систему знань і вмінь, які можна формувати з її допомогою, розглянуто різні аспекти здійснення зазначеної роботи.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
.
Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя
Бондаренко
, Ю. І.
Методи навчання в контексті загальнодидактичної та методико-літературної структури уроку [Текст] / Ю. І.
Бондаренко
> //
Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - С. 58-63. - Бібліогр.: с. 63. - (Психолого-педагогічні науки ; № 4)
УДК
82.0(075.8)
Рубрики:
Література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
аналіз
--
синтез
--
індукція
--
дедукція
--
евристичний метод
--
репродуктивний метод
--
дослідно-пошуковий метод
--
творче читання
--
дидактична структура
Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. ГоголяНіжинський державний університет ім. Миколи Гоголя
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
9.
Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя
Бондаренко
, Ю. І.
Словесно-образний аналіз літературного твору в школі: первинний рівень застосування [Текст] / Ю. І.
Бондаренко
> //
Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - 2018. -
№ 4
. - С. 49-57. - Бібліогр.: с. 56
Рубрики:
Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
словесно- образний аналіз
--
виразне читання
--
лексико- фразеологічний коментар
--
стилістичні дослідження
Дод.точки доступу:
Коваленко, Є. І. \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)