Пошуковий запит: (<.>A=Дзега, Людмила$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
|
Дзега, Людмила. Планування діяльності сільської школи [Текст] / Л. Дзега> // Директор школи (Шкільний світ). - 2017. - № 9/10 (трав.). - С. 14-42
Рубрики: Сільські загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- модульні технології -- тематичний модуль -- навчальна діяльність -- реформування освіти
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Дзега, Людмила. Перспективне прогнозування діяльності [сільської школи] на 2015-2020 рр. [Текст] / Л. Дзега> // Директор школи (Шкільний світ). - 2017. - № 11/12 (черв.). - С. 64-73
Рубрики: Сільські загальноосвітні школи--Планування
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Дзега, Людмила. Сучасна сільська школа та сім'я. Модель взаємодії, перспективи та пріоритети співпраці [Текст] / Л. Дзега> // Директор школи (Шкільний світ). - 2017. - № 13/14. - С. 93-101
Рубрики: Сільські загальноосвітні школи--Сім'я--Наукове дослідження--Черкаська обл. Анотація: У статті представлено модель взаємодії між сучасною сільською школою та сім'єю.Обгрунтовано роль батьківської громади у підвищенні якості освітніх послуг завдяки впровадженню автономії управлінської діяльності, розкрито переваги родинно-сімейного виховання та основи сформованості пелагогічної культури в сучасній сім'ї.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Дзега, Людмила. Андрагогічні аспекти експериментальної діяльності в умовах сільської школи [Текст] / Л. Дзега> // Директор школи (Шкільний світ). - 2017. - № 23/24. - С. 25-53 : іл., табл. - Зміст: Основні принципи неперервної освіти (за "Меморандумом неперервної освіти" Європейського Союзу) ; Стадії розвитку концепцій неперервної освіти в Україні ; Моделі неперервної освіти ; Приклади деяких емпіричних методів (заснованих на досвіді) ; Психологічні типи педагогів (за К.Юнгом) ; Діагностична шкала для визначення творчого потенціалу педагога ; Психолого-педагогічна характеристика вчителя ; Структурна модель педагогічної творчості ; Анкета "Діагностування мотивів професійного вдосконалення вчителів" ; Анкета для визначення мотивів педагога щодо підвищення професійного рівня, самоосвіти молодих вчителів
Рубрики: Педагоги--Неперервна освіта Освіта--Реформування галузі--Україна Сільські загальноосвітні школи--Досвід роботи Кл.слова (ненормовані): андрагогіка -- діагностування -- тест -- самозвіти -- рівень креатоивності -- самодіагностування -- перспективний педагогічний досвід -- креативність Анотація: Для вивчення теми неперервної освіти педагогів автором матеріалу було узагальнено досвід діяльності сільських шкіл Драбівського, золотоніського, чорнобаївського районів Черкаської області та Гребінківського ройону Полтавської області, а також вирішенню цієї проблеми сприяла участь в експерименті регіонального рівня.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Дзега, Людмила. Андрагогічні аспекти експериментальної діяльності в умовах сільської школи [Текст] / Людмила Дзега> // Директор школи (Шкільний світ). - 2018. - № 1/2 (січ.). - С. 63-102
Рубрики: Сільські загальноосвітні школи--Педагоги--Підвищення кваліфікації
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Дзега, Людмила. Андрагогічні аспекти експериментальної діяльності в умовах сільської школи [Текст] / Людмила Дзега> // Директор школи (Шкільний світ). - 2018. - № 3/4 (лют.). - С. 61-101. - Бібліогр.: с. 78-79.
Рубрики: Сільські загальноосвітні школи--Педагоги--Підвищення кваліфікації
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Дзега, Людмила. Сучасна сільська школа та сім'я: пріоритети та перспективи співпраці [Текст] / Людмила Дзега> // Директор школи (Шкільний світ). - 2018. - № 7/8. - С. 29-36
Рубрики: Сільські загальноосвітні школи--Сім`я--Співпраця--Досвід роботи--Україна--Черкаська обл. Родинне виховання--Родинна педагогіка Кл.слова (ненормовані): державно-громадське управління освітою -- автономія управлінської діяльності -- державно-громадська рада школи -- піклувальна рада -- батьківські комітети Анотація: У статті представлено модель взаємодії сучасної сільської школи та сім'ї, обгрунтовано роль батьківської громади у підвищенні якості освітніх послуг завдяки впровадженню автономної управлінської діяльності. Розкриваються перспективи та пріоритети співпраці.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Дзега, Людмила. Інноваційні та інформаційні технології як засіб підвищення ефективності освітнього процесу Нової української школи [Текст] / Людмила Дзега, Михайло Янголь> // Директор школи (Шкільний світ). - 2018. - № 23/24 (груд.). - С. 89-105
Рубрики: Сільські загальноосвітні школи Нова українська школа--Педагогічні інновації
Дод.точки доступу: Янголь, Михайло Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Дзега, Людмила. Інноваційні та інформаційні технології як засіб підвищення ефективності освітнього процесу Нової української школи [Текст] / Людмила Дзега, Михайло Янголь> // Директор школи (Шкільний світ). - 2019. - № 1. - С. 24-83 : рис., табл. - Бібліогр.: с.78-79. - Початок. - 2018. - № 23-24
Рубрики: Сільські загальноосвітні школи Нова українська школа--Педагогічні інновації
Дод.точки доступу: Янголь, Михайло Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|