Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Котова, І. С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.


    Котова, І. С.
    Конспект тренінгового заняття з формування довіри. Для батьків та учнів-старшокласників [Текст] / І. С. Котова // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 12. - С. 61-64
ББК 74.90
Рубрики: Тренінги--Психологічні--Довіра
Анотація: Подано конспект тренінгового заняття на тему "Довіра як соціально-психологічний феномен. Потреби, очікування, обіцянки.


Знайти схожі

2.


    Котова, І. С.
    Тренінгові заняття для класних керівників та батьків [Текст] : Як допомогти нашим дітям бути щасливими (Симон Соловейчик. "Педагогіка для всіх") / Ілона Семенівна Котова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 5. - С. 11-14. - Бібліогр.: 4 назви.
ББК 74.204
Рубрики: Педагогіка--Гуманістична
   Педагогіка--Вчитель--Робота з батьками

   Педагогіка--Соловейчик Симон Львович (1930-1996 рр.)--СРСР, Росія

Кл.слова (ненормовані):
гуманний виховний простір -- біографія і педагогічна спадщина С. Соловейчика -- робота над книгою "Педагогіка для всіх" -- вправи
Анотація: Мета запропонованого заняття - ознайомити класних керівників та батьків з педагогічними ідеями Симона Соловейчика, опрацювати окремі фрагменти із книги "Педагогіка для всіх". Заняття має сприяти посиленню мотивації педагогів та батьків до формування гуманного виховного простору, залучати їх до спільного пошуку ефективних шляхів виховання дітей.


Дод.точки доступу:
Соловейчик, Симон Львович (радянський і російський письменник, публіцист, журналіст, педагог-мислитель ; 1930-1996) \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

3.


    Котова, І. С.
    Тренінгові заняття для класних керівників та батьків [Текст] : Гуманна педагогіка та педагогічний авторитаризм. Педагогічна любов як центральна категорія гуманної педагогіки / Ілона Семенівна Котова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 5. - С. 2-10. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.205
Рубрики: Педагогіка--Гуманістична
   Педагогіка--Вчитель--Методична робота

   Педагогіка--Вчитель--Робота з батьками

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний авторитаризм -- "Маніфест гуманної педагогіки" -- Амонашвілі Ш. О. -- вправи для учасників тренінгу
Анотація: Запропоновано заняття, мета якого полягає в наступному: поглибити теоретичні знання вчителів про гуманну педагогіку та педагогічний авторитаризм, опрацювати основні положення "Маніфесту гуманної педагогіки"; познайомити з педагогічним спадком видатного педагога-гуманіста Шалви Амонашвілі. проаналізувати окремі новели з його книги "Як любити дітей"; використовуючи спеціальні вправи та завдання, розширити уявлення вчителів про способи творення гуманного освітнього простору.


Дод.точки доступу:
Амонашвілі, Шалва Олександрович (видатний радянський та російський педагог і психолог ; 1931) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.
74.204
К 73


    Котова, І. С.
    Тренінгові заняття для класних керівників та батьків [Текст] : Використання технології розвитку критичного мислення школярів у виховній роботі / Ілона Семенівна Котова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 5. - С. 15-19. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.204
Рубрики: Педагогіка--Розумове виховання
   Педагогіка--Вчитель--Методична робота

   Педагогіка--Вчитель--Робота з батьками

Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- інтерактивне навчання -- діяльність класного керівника -- аналіз листа учня -- методи розвитку критичного мислення -- дискусія -- дебати
Анотація: Подано розробку чергового тренінгового заняття, мета якого наступна : поглибити теоретичні знання вчителів про технологію розвитку критичного мислення школярів; створити умови для практичного освоєння технології; розвивати у вчителів зацікавленість новими тенденціями у виховній роботі; посилити мотивацію класних керівників до використання освітніх інновацій у виховному процесі.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

5.


    Котова, І. С.
    Тренінгові заняття з лідерами учнівського самоврядування за Програмою формування довіри у школах світу [Текст] : з'ясування понять "довіра" та "людина, яка заслуговує на довіру" : заняття 1 / Ілона Семенівна Котова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 5. - С. 24-26.
ББК 74.204.2
Рубрики: Педагогіка--Учні--Самоврядування
   Педагогіка--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
довіра -- В. Сухомлинський "Білка і Добра Людина" -- правила довіри (TRUST) -- комп'ютерна презентація -- аспекти довіри -- "коло довіри"
Анотація: Подано конспект тренінгового заняття, який має на меті наступне: сприяти розуміння лідерами учнівського самоврядування значення поняття "довіра" та усвідомлення її ролі в житті людини; формувати в учнів уміння складати концепцію "людини, яка заслуговує на довіру"; вчити визнавати рівні довіри та створювати "коло довіри"; розвивати критичне мислення школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Котова, І. С.
    Тренінгові заняття з лідерами учнівського самоврядування за Програмою формування довіри у школах світу [Текст] : концепція "сподівання" як один з аспектів довірчих стосунків у сім'ї : заняття 2 / Ілона Семенівна Котова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 5. - С. 27-29
ББК 74.204.3
Рубрики: Педагогіка--Учні--Самоврядування
Кл.слова (ненормовані):
збереження довіри -- втрата довіри -- довіра вдома -- батьки -- оповідання В. Сухомлинського -- сподівання батьків -- очікування дітей
Анотація: Запропоновано розробку заняття, мета якого наступна: сприяти усвідомленню дітьми понять "зберігати довіру" та "втратити довіру", спонукати школярів робити власний внесок у формування довіри вдома; виховувати бажання розвивати в собі якості людини, "яка заслуговує на довіру"; вчити відповідально ставитися до своїх обов'язків.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український радянський педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Котова, І. С.
    Тренінгові заняття з лідерами учнівського самоврядування за Програмою формування довіри у школах світу [Текст] : як створити довірливе середовище у школі : заняття 3 / Ілона Семенівна Котова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 5. - С. 30-32.
ББК 74.204.3
Рубрики: Педагогіка--Учні--Самоврядування
Кл.слова (ненормовані):
формування довіри в шкільному колективі -- факти із шкільного життя -- потреби та сподівання школярів -- оповідання В. Сухомлинського
Анотація: Мета запропонованого заняття - спонукати школярів робити власний внесок у формування довіри в шкільному колективі, вчити бути відвертими та висловлювати істинну думку, спонукати учнів відповідально ставитися до виконання своїх обов'язків у шкільному колективі.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український радянський педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Котова, І. С.
    Тренінгові заняття з лідерами учнівського самоврядування за Програмою формування довіри у школах світу [Текст] : як досягнути довірливих та доброзичливих стосунків у класному та шкільному колективах? Вчимося цінувати себе та інших людей : заняття 4 / Ілона Семенівна Котова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 5. - С. 32-34.
ББК 74.204.2
Рубрики: Педагогіка--Учні--Самоврядування
Кл.слова (ненормовані):
взаємостосунки школярів -- ідентифікація себе та оточуючих -- оповідання В. Сухомлинського -- самооцінка учня -- особисті якості та здібності
Анотація: Подано конспект заняття, яке має на меті наступне: вчити дітей ідентифікувати та чітко висловлювати свою оцінку та схвалення оточуючими; виховувати позитивне ставлення до себе; привчати учнів до оцінної і самооцінної діяльності; вчити толерантно ставитися до індивідуальних відмінностей учнів класу; стимулювати дітей до самовдосконалення.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український радянський педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Котова, І. С.
    Тренінгові заняття з формування довіри для членів Ради школи [Текст] : довіра як соціально-психологічний феномен. Потреби, очікування, обіцянки / Ілона Семенівна Котова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 5. - С. 34-37.
ББК 74.204.3
Рубрики: Педагогіка--Учні--Самоврядування
   Педагогіка--Вчитель--Робота з батьками

Кл.слова (ненормовані):
значення довіри у соціальній та психологічній сферах життя -- ділові ігри -- потреби -- очікування -- обіцянки
Анотація: Мета поданого заняття полягає в наступному: сприяти усвідомленню дітьми та дорослими значення довіри у психологічній та соціальній сферах життя людини; формувати уявлення про механізми виникнення та втрати довіри; розвивати вміння визначати потреби, очікування, обіцянки як важливі компоненти довіри; виховувати відповідальне ставлення до своїх обіцянок та їх дотримання; сприяти зміцненню довіри до школи.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

10.


    Котова, І. С.
    Тренінгові заняття з формування довіри для членів Ради школи [Текст] : довіра як наслідок морально-етичного виховання. Концепція "людини, яка заслуговує на довіру" / Ілона Семенівна Котова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 5. - 38-3 ст. обкл.
ББК 74.204.3
Рубрики: Педагогіка--Учні--Самоврядування
   Педагогіка--Вчитель--Робота з батьками

Кл.слова (ненормовані):
морально-етичні якості людини -- вправи -- проектна групова робота -- тексти оповідань для опрацювання
Анотація: Надано розробку заняття, яке має на меті наступне: сприяти усвідомленню дітьми та дорослими ролі морально-етичного виховання у формуванні довіри; формувати вміння виокремлювати морально-етичні якості людини, "яка заслуговує на довіру"; сприяти зміцненню довіри між членами родини та учасниками навчально-виховного процесу.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

11.


    Котова, І. С.
    Концепція "сподівання" як один з аспектів довірчих стосунків у сім’ї [Текст] : заняття 2 / І. С. Котова // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 5. - С. 49-51
Рубрики: Тренінги--Педагогічні--Школярі--Довіра
   Школа і сім'я--Виховання дітей--Тренінгові заняття

Анотація: Подано конспект тренінгового заняття з учнями, мета якого - сприяти усвідомленню дітьми понять "зберегти довіру"; спонукати школярів робити власний внесок у формування довіри вдома; виховувати бажання розвивати в собі якості людини, "яка заслуговує на довіру".


Знайти схожі

12.


    Котова, І. С.
    Як створити довірливе середовище у школі [Текст] : заняття 3 / І. С. Котова // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 6. - С. 62-64
ББК 74.204
Рубрики: Тренінги--Педагогічні--Школярі--Довіра
   Шкільний колектив--Мікроклімат--Довіра

Анотація: Подано конспект тренінгового заняття з учнями, мета якого - спонукати школярів робити власний внесок у формування довіри у шкільному колективі; вчити учнів бути відвертими та вислювлювати тільки істинну думку; виховувати бажання розвивати в собі якості "людини, яка заслуговує на довіру"; спонукати школярів до обов’язкового виконання обіцянок.


Знайти схожі

13.


    Котова, І. С.
    Конспект тренінгового заняття з формування довіри [Текст] : для батьків та учнів-старшокласників / І. С. Котова // Зарубіжна література в школах України. - 2020. - № 12. - С. 52-55 : фот.
Рубрики: Практична психологія--Загальноосвітні навчальні заклади
   Педагогічна психологія--Психологія виховання

   Емоційно-вольові процеси--Педагогічна психологія

   Шкільний психолог--Робота з батьками

Кл.слова (ненормовані):
довіра -- соціально-психологічні явища -- психологічні вправи -- педагогіка співробітництва -- психотренінги -- вніб 5


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)