Пошуковий запит: (<.>A=Кропивна, О. І.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5 |
>1.
|
Кропивна, О. І. Використання мнемотехніки як інноваційного методу розвитку зв'язного мовлення молодших школярів з порушеннями зору [Текст] / О. І. Кропивна> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 3 (березень). - С. 5-9 : ілюстр.
Рубрики: Розвиток зв'язного мовлення--Діти з порушенням зору Діти з порушенням зору--Мнемотехніка Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: Розвиток зв’язного мовлення молодших школярів з порушенням зору — одне з основних завдань, яке постає перед учителями початкової школи. Аналіз наукової літератури дає змогу констатувати, що його вирішення уможливлюється безпосередньо завдяки використанню мнемотехніки як інноваційного методу роботи із запропонованою категорією дітей. У статті подано методичні рекомендації з використання мнемотехнічних прийомів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Кропивна, О. І. Особливості розвитку дрібної моторики та дотикового сприйняття дітей з порушенням зору [Текст] / О. І. Кропивна> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 8. - С. 9-12
Рубрики: Діти з порушенням зору--Корекційно-розвивальні заняття Кл.слова (ненормовані): самомасаж -- ігри на пальцях -- дотикове обстеження -- дотикове сприйняття об'єктів -- конструювання -- заняття ліпленням -- заняття з використанням мозаїки -- робота з папером -- заняття з нитками -- робота з паличками Анотація: Діти з порушенням зору - це особлива група дітей, які пізнають світ за допомогою дотику і рухово-тактильної чутливості.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Кропивна, О. І. Овочі [Текст] : заняття з корекції розвитку для учнів 1-го класу з порушеннями зору / О. І. Кропивна> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 9. - С. 19-21 : іл.
Рубрики: Діти з порушенням зору--Ігри--Корекційні завдання Початкова школа--Методи навчання--Ігрові методи навчання--Діти з порушеннями зору Кл.слова (ненормовані): психогімнастика -- дидактична гра -- пальчикова гімнастика -- фізкультхвилинка
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Кропивна, О. І. Специфіка діагностичного обстеження учнів з порушенням зору [Текст] / О. І. Кропивна> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2019. - N 9. - С. 2-11
Рубрики: Діти з порушенням зору--Діагностичне обстеження Анотація: Процес діагностичного обстеження проводять медичний персонал школи разом із психологом і педагогами, які працюють у певному класі, з учителем-логопедом. В статті йдеться про найпоширеніший у практиці алгоритм і зміст обстеження дітей з вадами зору.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Кропивна, О. І. Цикл уроків образотворчої діяльності для молодших школярів зі зниженим зором [Текст] / О. І. Кропивна> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 9. - С. 22-31 : фот.
Рубрики: Діти з вадами зору--Арт-терапія Кл.слова (ненормовані): малювання аквареллю
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|