Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кропивна, О. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Кропивна, О. І.
    Використання мнемотехніки як інноваційного методу розвитку зв'язного мовлення молодших школярів з порушеннями зору [Текст] / О. І. Кропивна // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 3 (березень). - С. 5-9 : ілюстр.
Рубрики: Розвиток зв'язного мовлення--Діти з порушенням зору
   Діти з порушенням зору--Мнемотехніка

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: Розвиток зв’язного мовлення молодших школярів з порушенням зору — одне з основних завдань, яке постає перед учителями початкової школи. Аналіз наукової літератури дає змогу констатувати, що його вирішення уможливлюється безпосередньо завдяки використанню мнемотехніки як інноваційного методу роботи із запропонованою категорією дітей. У статті подано методичні рекомендації з використання мнемотехнічних прийомів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Кропивна, О. І.
    Особливості розвитку дрібної моторики та дотикового сприйняття дітей з порушенням зору [Текст] / О. І. Кропивна // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 8. - С. 9-12
Рубрики: Діти з порушенням зору--Корекційно-розвивальні заняття
Кл.слова (ненормовані):
самомасаж -- ігри на пальцях -- дотикове обстеження -- дотикове сприйняття об'єктів -- конструювання -- заняття ліпленням -- заняття з використанням мозаїки -- робота з папером -- заняття з нитками -- робота з паличками
Анотація: Діти з порушенням зору - це особлива група дітей, які пізнають світ за допомогою дотику і рухово-тактильної чутливості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Кропивна, О. І.
    Овочі [Текст] : заняття з корекції розвитку для учнів 1-го класу з порушеннями зору / О. І. Кропивна // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 9. - С. 19-21 : іл.
Рубрики: Діти з порушенням зору--Ігри--Корекційні завдання
   Початкова школа--Методи навчання--Ігрові методи навчання--Діти з порушеннями зору

Кл.слова (ненормовані):
психогімнастика -- дидактична гра -- пальчикова гімнастика -- фізкультхвилинка


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Кропивна, О. І.
    Специфіка діагностичного обстеження учнів з порушенням зору [Текст] / О. І. Кропивна // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2019. - N 9. - С. 2-11
Рубрики: Діти з порушенням зору--Діагностичне обстеження
Анотація: Процес діагностичного обстеження проводять медичний персонал школи разом із психологом і педагогами, які працюють у певному класі, з учителем-логопедом. В статті йдеться про найпоширеніший у практиці алгоритм і зміст обстеження дітей з вадами зору.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Кропивна, О. І.
    Цикл уроків образотворчої діяльності для молодших школярів зі зниженим зором [Текст] / О. І. Кропивна // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 9. - С. 22-31 : фот.
Рубрики: Діти з вадами зору--Арт-терапія
Кл.слова (ненормовані):
малювання аквареллю


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)