Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Марков, А. Ю.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Марков
, А. Ю.
Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприйняття та формування вимови [Текст] / А. Ю.
Марков
> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. -
N 3 (березень)
. - С. 16-17 : ілюстр.
Рубрики:
Слухове сприйняття--Розвиток
Вимова--Розвиток
Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення
Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення
Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація:
План-конспект заняття. Тема. Автоматизація звука[ч] у зв’язному мовленні.диференціація звуків [с]-[з]в різних позиціях. Мета: проводити роботу з автоматизації звука[ч] в зв’язному мовленні; розрізняти вимову звуків [с]-[з] в словах та реченнях; розвивати слуховесприйняття, слуховий словник, зв’язне мовленняна матеріалі тексту та фраз розмовно-побутовогохарактеру, слухозорову пам’ять; коригувати злитність вимови, дотримання наголосу, нормальноготемпу мови; виховувати старанність.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Марков
, А. Ю.
Автоматизація звука[р ] у зв'язному мовленні. Диференціація звуків [ш ] - [ж ] [Текст] / А. Ю.
Марков
> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. -
№ 7 (лип.)
. - С. 13-16 : рис.
Рубрики:
Інклюзивна освіта
Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення
Сурдопедагогіка
Мовленнєва підготовка--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
корекціні індивідуальні заняття
--
слухове сприймання
--
вимова звуків
--
діти звадами розвитку
Анотація:
Конспект індивідуального заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учня 4-го класу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)