Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Мисловський, Петро$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Мисловський
,
Петро
.
Теорія як дієвий інструмент стимулювання [Текст] /
Петро
Мисловський
> // Віче. - 2011. -
№ 6
. - С. 12-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Марксизм
Анотація:
Автор статті, на основі розрізнених фактів і наукових аргументів, намагається з’ясувати суть і справжню історичну роль фундаментальних позицій марксизму.
Є примірники у відділах:
ВДГН (28.05.2011р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Башнянин, Григорій
.
Соціопсихологічні аспекти контролю і діагностики інтенсивних методів навчання та перспективи їх впровадження у навчальний процес ВНЗ [Текст] / Г. Башнянин, П.
Мисловський
> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. -
№ 11
. - С. 49-63 . - ISSN 1682-2366
ББК
74
Рубрики:
Вища освіта--Освітні технології
Кл.слова (ненормовані):
інформаційний поступ
--
інтелектуальна еліта
--
інтенсивні методи
--
інтенсифікація
--
соціально-світоглядні стимули
--
організаційно-матеріальні стимули
--
творчість
--
керування обговоренням
--
диференційовані самооцінки
Анотація:
Автори вказують на необхідність урахування соціопсихологічних аспектів контролю і діагностики інтенсивних методів навчання, що потребуватиме всебічного переосмислення і перебудови як адміністративних, так і науково-навчальних процесів ВНЗ.
Дод.точки доступу:
Мисловський
,
Петро
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)