Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Мямлин, С. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Мямлін, С. В.
(доктор технічних наук; ДНУЗТ).
Теоретичне обгрунтовання підвищення довговічності дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць при протіканні процесів самоорганізації [Текст] / С. В. Мямлін, Д. М. Барановський> // Залізничний транспорт України. - 2011. -
№ 1
. - С. 52-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Залізничний транспорт
Самохідний рухомий склад залізниць
Рухомий склад
Трибосистеми дизелів
Анотація:
Показано, що при наявності впорядкованості структур в трибосистемах дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць в них реалізується процес самоорганізації, при протіканні якої забезпечується підвищення їх довговічності, а збільшення градієнту температури на їх поверхнях приводить до збільшення ентропії в підкритичному режимі і її зменшенню в кінетичному стані, яке відіграє роль впорядкованості.
Дод.точки доступу:
Барановський, Д. М. (кандидат технічних наук; КрНУ);
Мямлин
, С. В.
Знайти схожі
>
2.
Блохин, Е. П.
(доктор технических наук; ДНУЖТ).
Повышенный износ колес и рельсов - важнейшая проблема транспорта [Текст] / Е. П. Блохин, С. В.
Мямлин
, Н. И. Сергиенко> // Залізничний транспорт України. - 2011. -
№ 1
. - С. 10-14 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики:
Взаємодія колеса і рейки
Вантажні вагони--Колеса
Знос коліс
Знос рейок
Бічний знос
Анотація:
У статті розглядаються думки учених щодо збитку, який наносить залізницям колії 1520 мм контакт колеса рухомого складу з рейками, приведені причини такого явища і дані деякі рекомендації.
Дод.точки доступу:
Мямлин
, С. В. (доктор технических наук; ДНУЖТ); Сергиенко, Н. И. (кандидат технических наук; УЗ)
Знайти схожі
>
3.
Мямлин
, С. В.
Перспективные конструкции контейнеров-цистерн для перевозки светлых нефтепродуктов, аммиака и углеводородных газов [Текст] / С. В.
Мямлин
, Ю. В. Кебал, С. М. Кондратюк> // Залізничний транспорт України. - 2012. -
№ 2
. - С. 44-46 : рис., табл. - Библиогр.: с. 46 (4 назв.)
ББК
39.2
Рубрики:
Контейнерні перевезення
Вантажні перевезення
Залізничний транспорт
Кл.слова (ненормовані):
вантажні вагони
--
вагони-цистерни
--
контейнери-цистерни
--
залізничні цистерни
--
перевезення палива
Анотація:
У статті наведено обгрунтування на розробку вдосконаленої конструкції контейнерів-цистерн для перевезення світлих нафтопродуктів, аміаку і вуглеводневих газів, а також приведені результати виконання конструкторської розробки. Приведені основні переваги конструкції і результати в експлуатацію контейнерів-цистерн вказаної конструкції.
Дод.точки доступу:
Кебал, Ю. В.; Кондратюк, С. М.
Знайти схожі
>
4.
Мямлин
, С. В.
Выбор интервала моделирования в численном эксперименте по определению динамических показателей рельсовых экипажей [Текст] / С. В.
Мямлин
> // Залізничний транспорт України. - 2012. -
№ 6
. - С. 12-15. - Библиогр.: с. 14-15 (17 назв.)
ББК
39.2
Рубрики:
Рейкові екіпажі
Вантажні вагони
Пасажирські вагони
Кл.слова (ненормовані):
динамічна навантаженість
--
чисельні експерименти
--
динамічні показники
--
математичне моделювання
--
частота системи
Анотація:
При виконанні теоретичних досліджень динамічної навантаженості рейкових екіпажів одним з параметрів розрахунків є інтервал моделювання. Як правило, дослідники вибирають невелику ділянку , при цьому, не завжди аргументуючи його протяжність. У даному дослідженні автором запропонований свій варіант протяжності необхідного, але достатньої ділянки у для здійснення математичного моделювання динамічної навантаженісті вантажного і пасажирського вагонів, який вибирається виходячи з кратності періоду найнижчої власної частоти системи.
Знайти схожі
>
5.
Мямлин
, С. В.
Проблемы и перспективы перевозки зерновых грузов железнодорожным транспортом в Украине [Текст] / С. В.
Мямлин
, Д. М. Козаченко, Р. В. Вернигора> // Залізничний транспорт України. - 2013. -
№ 2
. - С. 32-34 : рис. - Библиогр. в конце ст.
ББК
39
Рубрики:
Залізничний транспорт
Вантажні перевезення
Насипні вантажі
Рухомий склад
Анотація:
У статті представлені результати дослідження динаміки перевезень зернових вантажів в Україні. Показано, що основною проблемою, яку необхідно вирішити для збільшення виробництва зерна, є оновлення парку залізничних вагонів-зерновозів.
Дод.точки доступу:
Козаченко, Д. Н.; Вернигора, Р. В.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)